Ayah dan Anak

Tiap kali akuditugaskanoutstation maka Aniisteriku akanmeminta akumenjemput bapa
mertuaku menemankan dia. Bapa mertuakuyang tinggal seorang diri di kampung
bersedia saja menemankananak perempuannya itu. Pak Ali memang mesra dengan
Anianaknya dan aku sebagai menantunya pun dilayan mesra olehPak Ali. Lelaki
berusia 55 tahun itu baik budibahasanya. Aniisteriku memang manja orangnya.
Berwajah cantik danberkulit putih mulus. Tetapi setelah dua tahun berkahwin
kamibelum dikurniakan zuriat. Ani sememangnya mengharapkankedatangan seorang bayi
dalam keluarga kami supaya dia tidakkesunyiaan di rumah. Aku sememangnya telah
berusaha tetapinampaknya belum ada rezeki. Seperti biasa pada bulanDisember aku
akan ditugaskan melawat pejabat cawanganbagi menyelia penutupan akuan syarikat.
Sebagai pegawaiakaun sememangnya menjadi tugasku mengurus kewangan syarikat dan
cawangan. Kali ini aku akan ke cawangan selamaseminggu dan seperti biasa aku akan
menjemput Pak Ali bagimenemankan isteriku yang terpaksa aku tinggal seorang
diri.Nasibku amat baik kali ini. Mengikut perancangan awal akuakan berada di
selatan tanah air selama seminggu tapi keranapenyata kewangan diurus dengan baik
maka kerjaku selesaidalam masa empat hati sahaja. Aku sengaja tidak
menelefonisteriku memberitahu kepulanganku kerana ingin membuatkejutan padanya.
Kira-kira pukul empat petang aku telah tibadi rumah. Dengan kunci pendua aku
masuk kerumah danmenaiki tangga ke arah bilikku. Kira-kira tiga langkah
sebelumsampai ke bilikku aku mendengar suara erangan isteriku daridalam bilik.
Pintu bilik tak ditutup rapat, aku boleh melihat apayang berlaku di dalamnya
dengan jelas sekali. Pak mertuakusedang mengurutk badan Ani anaknya. Yang
menariknyaisteriku tengah telanjang bogel tanpa seurat benang pun.Begitu juga
dengan Pak Ali, bapak mertuaku. Kedua anakberanak itu bertelanjang bulat seperti
bayi yang barudilahirkan. “Sedapnya pak.” Aku mendengar isteriku bersuara.Aku
jadi tergamam dan terkaku melihat pemandangan dihadapanku. Aku menahan diri
supaya tidak panik, pelan-pelanaku mendekati pintu bilik tidurku. Isteriku tengah
meniarapdan belakangnya sedang diurut . Berkilat-kilat belakangnyakerana minyak
urut. Begitu juga dengan punggungnya sampaike kaki licin kerana dilumuri minyak.
Sesekali aku lihat tanganbapa mertuaku mengurut sampai ke bahagian depan
badanisteriku. Pak Ali menguli-uli buah dada isteriku. Setiap kali ituaku dengar
erangan isteriku. Walaupun dalam keadaanmeniarap tapi aku dapat melihat tangan
kiri isteriku asyikmemegang dan mengusap-ngusap batang zakar bapanya.Batang yang
sedang keras itu sungguh besar dan panjang. Akumenjadi iri dan malu kepada diriku
sendiri kerana batang pelirbapa mertuaku lebih panjang dan lebih besar daripada
batangzakarku. Batang besar itu seperti berdenyut-denyut dalamgenggaman Ani.
Batang itu sungguh hitam jika dibandingkandengan tangan isteriku yang putih.
Tiba-tiba bapa mertuakusecara perlahan-lahan membalikkan posisi isteriku
darimeniarap ke keadaan terlentang. Bila dah terlentang Pak Alimeningkatkan
aktivitinya di buah dada isteriku.
Diramas-ramasnya dengan perlahan-lahan. Aku melihat puting tetekAni sudah menjadi
keras dan tegang. Isteriku hanyamemejamkan matanya sambil mengeluh manja. Oleh
keranadek penangan ramasan lembut bapanya, isteriku tanpa sedartelah sedikit demi
sedikit membuka kangkangannya. Dari sinarmata bapa mertuaku, dia tersenyum
melihat bukaan itu.Sebelah tangannya kini disuakan ke belahan tersebut.
Lagilahkuat erangan kesedapan dari isteri ku. Jelas terlihat tanganbapa mertuaku
sedang menggentel-gentel biji kelentitnya dansekali sekala isteriku mengepit
tangan bapanya disambutdengan bunyi desahan yang semakin kuat bermain-main di
tepibibir kemaluan isteriku. Selepas itu Pak Ali memasukkan duajarinya iaitu jari
telunjuk dan jari hantu ke dalam kemaluanisteriku. Kedua-dua jari itu digerakkan
maju mundur denganhebat sekali. Kelihatan air mazi isteriku telah melimpah-
limpahkeluar melalui kemaluannya dan jatuh di atas cadar katil.Tompokan air mazi
isteriku telah membasahi cadar dibawahnya. Aku tengok tangan isteriku meraba-raba
batang abahnya.
Bapa mertuaku dapat membaca kehendak anaknyaitu. Ani isteri telah berada di
puncah nafsu. Isteriku membukamatanya dan melihat dengan penuh selera ke arah
kemaluanabahnya. Kemaluan Bapa mertuaku terpacak keras di depankedua-dua biji
mata isteriku. Aku juga dapat melihatnya darirekahan pintu. Kemaluan bapa
mertuaku memang hebat dansungguh keras kelihatannya. Aku lihat isteriku
tersenyummelihat kemaluan abahnya. Batang kemaluan yang berwarnagelap seperti
kemaluan negro yang biasa aku lihat dalaminternet. Kepala kemaluannya berwarna
merah berkilatmacam topi jerman. Iseriku begitu berselera melihat kemaluanabahnya
yang besar dan panjang itu. Isteriku memandang kearah mata abahnya dengan penuh
makna dan tersenyummenggoda dan puas kerana sebentar lagi akan dapat
merasaikemaluan yang selama ini hanya dimiliki oleh ibunya saja.Isteriku yang
masih berbaring di atas katil menarik punggungabahnya agar hampir ke arahnya.
Kemaluan pak mertuakudiurut-urutnya dengan perlahan-lahan. Pak mertuakutersenyum
puas melihat anaknya mengurut kemaluannya.Tangan lembut isteriku bermain-main
dengan topi jermanabahnya. Lama juga isteriku bermain dengan batang abahnya.Aku
lihat kemaluan besar dan berurat itu makin tegang.Bagiku bentuk batang pak
mertuaku amat hodoh, tapi isterikumelihatnya dengan penuh bernafsu. Matanya
bersinar. Kepalalicin yang lembab dibasahi cairan mazi itu dicium penuh
ghairaholeh isteriku. Aku dapat melihat isteriku menyedut dalam-dalam aroma
kepala zakar abahnya. Seterusnya isterikumenghisap-hisap dan menjilat-jilat
kepala kemaluan abahnyadengan penuh nafsu. Kekadang lidah-lidah isteriku
bermain-main hingga kepangkal batang abahnya. Semua yang ku ajarpadanya
dipraktekkan pada abahnya. "Oohh.. aahhh..." Bapamertuaku mengerang kesedapan
bila anaknya menghisap danmenjilat-jilat kepala pelirnya yang semakin
banyakmengeluarkan air mazi. Tangan pak mertuaku memegang danmeramas tetek
isteriku yang tegak mengarah ke siling. "Oohh..sedapnya, hisap lagi sayang,"
pinta abah kepada anaknya.Isteriku semakin berselera menghisap butuh abahnya
apabilamendengar kata-kata bapa mertuaku itu. Air maziku mulamembasahi seluar
yang aku pakai. Terasa seluar dalamku telahbasah di bahagian kemaluanku.
Aku malah seronok melihatadegan yang tak disangka-sangka terjadi di depan
mataku.Aku tidak mahu melepaskan sedikitpun detik-detik mesratersebut. Isteriku
semakin ganas jadinya. Batang hitamberurat itu keluar masih dalam mulut mungil
isteriku denganlancarnya. Pak Ali yang sedang dilambung ghairahmembaringkan
dirinya. Sekarang kedua beranak itu dalamkeadaan 69. Bapa mertuaku pula memulakan
tugas lidahnyadengan menjilat-jilat kelentit isteriku. Kemudian di sekitarbibir
kemaluan isteriku. Kemaluan isteriku mulus tanpa sehelaibulu kerana sentiasa
dicukur. Selalunya dia yang mencukurkemaluannya sendiri. Kekadang sahaja aku
membantunyamencukur bulu kemaluannya bila aku terangsang. Aku memangsuka kemaluan
tidak berbulu, sungguhpun kelihatan sepertikemaluan budak-budak tetapi kelihatan
comel dan bersih.Hanya beberapa minit saja lidah kasar bapa mertuakuberlegar-
legar di kelentit dan lurah kemaluan isteriku makaaku lihat isteriku telah
klimaks untuk yang kesekian kaliagaknya. Badan isteriku kejang dan tersentak-
sentak dansekitar kemaluannya telah basah dilimpahi air pukinya. Animengerang
kuat dan menjerit bagaikan tersampuk polong biladia mengalami orgasme. "Cepat
bah, Ani nak sekarang. Ani nakrasa batang besar abah pulak. Batang Abang Jamil
tak besarmacam abah punya. ” Aku melihat isteriku menarik-narikbadan bapanya.
Mulutnya masih menjilat batang pelir bapamertuaku.
Basah lencun batang berurat itu dengan air liur Ani.Aku terkaku mendengarnya,
sampai hati Ani mengatakanbatang zakarku kecil. Memang aku akui batangku
taksetanding Pak Ali tapi tak sewajarnya Ani memperkecil diriku.“ Masuk sekarang
bah, Ani dah tak tahan." Isteriku merengekmeminta-meminta dan memadang ke arah
bapa mertuaku danjuga butuhnya dengan mata yang semakin layu tetapi penuhnafsu
dan ghairah. Pak mertuaku pun mengangkat danmengangkangkan kedua-dua kaki
isteriku sehingga lutut-lututdan bahu isteriku hampir bersentuhan. Isteriku sudah
pasrahdan menunggu junaman batang kemaluan abahnya yangsebentar lagi akan merodok
dengan ganas. Isteriku tak henti-henti memandang butuh abahnya yang sedang menuju
ke arahkemaluannya yang sudah dilimpahi oleh air pukinya yangbanyak. Dan tiba-
tiba kepala isteriku terangkat sedikit diikutioleh punggungnya juga terangkat.
Matanya yang kuyu tadikelihatan terbeliak. "Auuuwwwwww.... " Kedengaran
jeritandan lolongan dari mulut isteriku apabila kepala butuh bapamertuaku telah
masuk separuh ke dalam lubang kemaluannya.Dan seterusnya menujah terus ke dalam
bahagian rahimisteriku. Puki sianak mengepit kuat batang siabah. Aku dapatmelihat
yang isteriku sedang menikmati sepuas-puasnya butuhabahnya yang panjang dan besar
itu. Hanya beberapa kalidayungan sorong tarik sekali lagi isteriku klimaks. Kali
iniisteriku klimaks dengan lama sekali. “Aaaahhhh... sedapnyabah, sedaaaappp...”
Bapa mertuaku meneruskan aksinya. Akudapat melihat dengan jelas batang hitam
keluar masuk dalamlubang burit isteriku yang berwarna merah muda. Batang
besartersebut terlihat berlendiran dan diselaputi buih putih.Tedengar bunyi crot,
crot bila bapa mertuaku melajukantikamannya. Bulu-bulu di pangkal kemaluan bapa
mertuakumengusap-usap bibir kemaluan dan kelentit anaknya. Isterikumelonjak-
lonjak punggungnya dan mengayak kiri kanan keranaterasa kelazatan. Paha isteriku
bergetar dan kakinyamenendang-nendang udara.
Pahanya yang mulus itu rapat kedada abahnya. Selepas setengah jam aku lihat bapa
mertuakumakin melajukan hentakannya dan sekali ditekan paling kuatdan terdengar
bapa mertuaku mengerang kuat. Punggungnyaterhantuk-hantuk ke celah paha anaknya
dan serentak itujuga sekali lagi isteriku menjerit kesedapan. Pancutan manipak
mertuaku yang kuat dan banyak tersebut menerpa kepangkal rahim isteriku. Mata
isteriku terbeliak menerimasemburan mani panas kepunyaan abahnya. Mungkin
terlalulama menyimpannya semenjak mak mertuaku meninggal.Kedua insan di hadapanku
kelihatan lemas dan aksi merekamengendur. Kemaluan si abah masih terendam dalam
kemaluansi anak. Terlihat zakar pak mertuaku masih keras. Pakmertuaku membiarkan
saja senjatanya terendam dalamterowong nikmat anaknya. Isteriku terlentang lemah
dan puasdi atas tempat pembaringan. Selepas beberapa minit bila tiadalagi
benihnya yang keluar bapa mertuaku menarik perlahan-lahan batang pelirnya dari
lubang kemaluan isteriku. Batangyang masih berlendir itu terjuntai separuh keras.
Lubangnikmat isteriku masih ternganga selepas abahnya menarikkeluar batang
balaknya. Cairan putih pekat terlihat melelehkeluar dari lubang burit isteriku.
Isteriku yang terbaring bogeltersenyum puas kepada abahnya. Tangannya memegang
danmelurut butuh abahnya yang terkulai melambai-lambai dicelah paha. Batang licin
itu dilurut-lurutnya. Aku terpegunbila isteriku menarik pak mertuaku rapat ke
arahnya danbatang bapa mertuaku yang terkulai lemah itu dicium dandijilat-jilat
mesra. Aku berlari anak menuruni tangga menujuke bilik air. Secepat kilat aku
membuka zip seluarku danmelancap balakku yang masih tegang. Dalam beberapa
minitsaja aku terkulai lemah setelah maniku terpancut ke dindingbilik air.
Selepas beberapa minit aku kembali ke tempat tadi danterlihat isteriku dan
abahnya masih lagi telentang diatas katildalam keadaan bogel. Aku tahu bahawa
isteriku amat puasdengan layanan abahnya tadi. Fikiranku bercelaru, sejak bilaAni
isteriku menjalin hubungan mesra dengan bapanya sendiri.Tidak hairanlah mengapa
Ani sentiasa menyuruh akumenjemput bapanya bila aku terpaksa outstation. Pak Ali
pulatidak pernah menolak ajakanku itu. Aku kebingungan...

Iklan di Post