Kisah Cikgu Laili 1

Selamat Pagi cikgu....itulah peerkataan pertama bila cikgu Laili masuk ke kelas aku...Selaku ketua kelas aku dah terbiasa dengan perkataan itu.Cikgu Laili seperti biasa tersenyum saja dan disuruh nya kami duduk dan mengeluarkan buku pelajaran dan dia bertanya tentang kerja rumah semalam.Alamak aku dah tertinggal buku tu sebab semasa aku nak buat kerja rumah tu aku terbayang punggung cikgu laili.Akhirnya hasil daripada itu aku terpaksa melancap dan aku keletihan.Cikgu Laili memang menjadi perhatian oleh cikgu2 lelaki kat sekolah aku,lebih2 lagi cikgu Ramu.
Sorang2 rakan aku hantar buku kerja ke depan..sampai giliran aku.....shaiful!! mana kerja rumah semalam?..."aku terkejut bila cikgu Laili meninggikan suaranya...Aku ke depan dan semasa aku menghampiri Cikgu Laili aku terbau minyak wanginya dan secara tiba2 anuku memberi isyarat ketegangan dan aku perasan Cikgu Laili tgk ke arah pelir ku..Muka nya sedikit terkejut...Habis kenapa awak ni?soalan tu tak terjawab oleh aku...Malunya aku hari tu...Lalu aku disuruhnya Cikgu Laili kembali ke meja.Aku undur perlahan2 dan terus duduk di kerusi aku.HAri tu aku tak dapat tumpukan perhatian dalam kelas..Cikgu Laili x seksi tapi bau badan nya dah cukup untuk aku mengeluarkan air mazi..Habis mengajar cikgu Laili pesan agar aku siapkan kerja tu dan hantar ke rumahnya dan sambil tersenyum...aku x paham atau saja buat2 tak paham...sebelum keluar kelas dia menoleh dan "Shaiful..jangan lupa..petang ni kul 6 saya nak awak hantar ke rumah saya"...Jangan lewat.
Aku mengiyakan je lah...rakan2 sibuk dengan urusan masing2..Sejurus je Cikgu Laili keluar aku terus ke tandas dan menyelesaikan hutang aku tadi..lega rasanya...Pulangnya dari tandas aku tgk cikgu Ramu duk bersembang dgn Cikgu Laili..aku sengaja lewat di tepi mereka nak usha2 sikit topik perbualan..."Eh shaiful..ke mana kamu...?Aku tersenyum dan Cikgu Laili juga tersenyum...
Petangnya aku selepas siapkan kerja rumah tu,terus ke rumah Cikgu Laili .Nampaknya cikgu Laili dah memang menunggu aku..dah disiapkan minum petang dan sedikit kuih...rezeki aku....MAsuk ke rumah terkejut aku sebab Cikgu Laili seperti baru je lepas mandi...rambutnya masih basah2 dan kali pertama aku lihat cikgu Laili x bertudung..Yamg membuatkan konek aku berdenyut lagi,cikgu Laili hanya memakai bajukelawar...seksa sekali aku tengok....Aku cuma hantar buku tu dan terus nak pulang..EH eh kamu ni..nak ke mana?minum dulu...siapa nak habiskan tu..aku pun terus makan dan cikgu LAili berlalu ke biliknya.."kejap ya..saya nak siap siap dulu.....awak makan le...malam ni cikgu Ramu nak belanja saya dan cikgu sofia makan malam...so saya kena siap-siap ni....Cikgu Laili maasuk ke bilik nya dan aku bunyi air di bilik air nya...pintu biliknya tak ditutup..aku sudah dirasuk setan dan perasaan aku dah x bleh di kontrol lagi..perlahan2 aku menuju ke bilik nya..kononnya..nak balik..cikgu..saya nak balik dah..terima kasih la ya...Dengan sengaja aku masuk ke bilik cikgu Laili dan aku tengok cikgu Laili sedang nak pakai underwearnya..Lebatnya bulu puki cikgu..aku terkedu dan cikgu Laili terus berlari mengambil tuala nya di katil..Malangnya cikgu Laili terjatuh dan pertama kali aku tgk cikgu Laili tanpa seurat benang..Batang aku dah tegang gila..kesian cikgu Laili.aku cepat2 mengangkat dia dan aku terpegang segalanya..tetek cikgu Laili sangat besar dan putingnya warna coklat muda ..dia malu dan aku terus merangkul cikgu laili dan menggomol tubuh dia yang telanjang bulat tu..cikgu Laili menolak aku namun kudrat aku melebihi segalanya...batang aku meronta2 mahu keluar dari sarangnya...aku hisap puting cikgu laili...aku cium mulutnya..bermain0main di dalam mulutnya walaupun cikgu laili tetap berlawan bersungguh-2..namun akhirnya Shaiful...shaifuuuuuuuuuul..jangan buat cikgu cam ni.......aku tak menghiraukaan rintihan dia,,terus aku meraba burit cikgu aku...dan jelas dia sudah berair...rupanya dia dah mula stim dah..akhirnya dia memegang batang aku....aku terperanjat tapi hanya membiarkan sahaja...akhirnya dia membenarkan aku menghisap buritnya..ahhhaaaaaaaahhhhhhaaaggrhhh shaiful..hisap lagi.....sedapnya...aku membiarkan sahaj..cikgu lali dah tak terkawal...dihisapnya batang aku laju sekali..aku akhirnya tewas......pengalaman pertama aku.."kenapa cepat sangat..tu lah asyik melancap je kerja nya.."...dah balik lah..saya nak mandi pulak ni....aku bingung seketika...menyesalnya aku...aku perlahan2 berjalan menuju ke pintu...tiba2 Shaiful......aku berpaling dan cikgu laili menunjukkan isyarat diam kepada aku...aku terus berpaling dan pulang......Keesokkannya..dalam kelas cikgu Laili aku lebih diam dan tidak aktif..aku tgk Cikgu laili cam biasa je...Sesudah habis kelas..cikgu Laili hampiri aku dan "Shaiful...ptg ni tolong hantar Buku sekolah ni ke rumah ya....Jangan lewat ya...saya ada temujanji lagi malam ni..sambil tersenyum cikgu Laili bergerak ke bilik guru..aku terssengih ...