Bas Ekspress 2

Selepas ke bilik air Nor melangkah kaki ke restoran yang berderet di kawasan R&R itu. Nor memesan segelas kopi panas supaya badannya lebih segar. Sambil minum dia melihat gelagat orang ramai di tempat itu. Dari jauh dia melihat dua India jiran tempat duduknya di atas bas. Dalam cahaya lampu yang terang begini dia nampak handsome juga india dua orang tu.
Seorang tu agak tinggi sikit. Dialah yang menikmati tubuh Nor tadi. Seorang lagi agak gempal berambut agak jarang dengan dahi agak luas. Kedua-duanya berpakaian kemas. Nor tersenyum sendirian.
Setelah menghabiskan kopinya Nor terus naik ke bas. Segar sikit badannya. Pemandu naik ke bas bersedia untuk bergerak. India dua orang itu merupakan orang terakhir untuk naik ke bas. Sambil melintasi tempat duduk Nor, India yang menyetubuhinya tadi tunduk berbisik pada Nor.
"Kawan saya mahu jugak."
Nor menoleh ke belakang melihat kawannya yang masih berdiri kemudian Nor menoleh ke arah lelaki yang berada di sisinya. Nor cuma senyum sambil menganggukkan kepala. Mereka berdua kemudian duduk di tempat asal mereka.
Lebih kurang sepuluh minit bas berjalan lampu dipadamkan. Ketika itu India kedua beralih tempat duduk di sebelah Nor. Tangannya terus sahaja meraba buah dada Nor.
"Awal lagi, orang masih belum tidur," bisik Nor.
"Saya tau, saya cuma geram ini buah dada awak"besar dan best untuk di ramas."
Nor membuka beberapa butang baju belah atas di bawah tudungnya. Tangan lelaki itu terus sahaja masuk menyelinap mencari sasaran. Ramasannya menjadi makin ganas.
"Jangan kuat sangat..sakit saya," bisik Nor.
"Sorry, saya banyak geram," bisik india tu pula.
Nor pula terasa ghairah apabila buah dadanya dibelai dan diramas begitu. Tangannya mula merayap ke pangkal paha lelaki itu. Terasa oleh tangannya balak lelaki itu membujur di paha sebelah kiri. Nor mengurutnya dengan lembut. Tiba-tiba lelaki itu merapatkan mulutnya untuk mengucup bibir Nor. Nor membuka bibirnya menyambut kucupan orang itu. Terasa pahit kopi tongkat ali dengan aroma kopi menyucuk hidung Nor.
"Awak minum kopi tongkat ali tadi?” Tanya Nor.
"Saya mahu saya punya cepat keras," bisik india tersebut.
"Ooo sekarang sudah keras ni," sambil Nor memicit balak orang itu yang semakin keras di dalam seluarnya.
"Saya tau," jawab orang itu sambil terus mengucup bibir mongel Nor.
Nor menghulurkan lidahnya ke dalam mulut lelaki itu untuk dihisap. India tu menghisap dengan lembut malah menerima lidah Nor dengan lidahnya yang hangat. Nor suka sebab setengah lelaki kalau menghisap lidah bagai nak putus dibuatnya. Tangan lelaki itu mula merayap ke arah zip seluar Nor lalu merarik membukanya dan terus membuka butangnya sekali. Tangannya terus menyelinap ke dalam seluar dalam Nor yang masih lembab.
Nor membuka kangkangnya sedikit setelah merasa jari kasar menyentuh kelentitnya. Nor merapatkan kepalanya ke dada lelaki itu sementara lengannya melingkar ke bahu Nor. Dengan cara itu kedua tangannya menjadi aktif. Satu tangan bermain dengan buah dada Nor dan yang satu lagi mula mengorek cipap Nor yang kian berair. Tangan Nor membuka beberapa butang baju orang itu lalu menyusuk ke dalam meraba dadanya yang berbulu lebat.
"Lebatnya bulu you," komen Nor
"Kenapa tarak suka?" tanya orang itu.
Tangan Nor terus merayap ke bawah. "Keluarkanlah," bisik Nor
Orang itu membuka tali pinggangnya dan seluarnya lalu menarik keluar balaknya yang keras dan tegang.
Tangan Nor terus meyambut dengan menggenggamnya.
"Besar," komen Nor sekali lagi.
"Kenapa tak suka?" tanya lelaki india itu lagi.
Nor memegang kemas balak yang terpacak keras berdenyut-denyut. Dalam cahaya remang-remang dia dapat melihat batang keras warna hitam itu. Jelas bahagian kepalanya masih belum terbuka. Kulupnya masih membungkus kepala besar macam kudup cendawan. Secara perlahan Nor menolak kulup balak yang tegang itu menyerlahkan kepala yang licin. Jari jemari Nor merasakan terdapat cecair licin dibukaan mulut balak yang besar itu.
"Saya mau hisap, awak dah cuci." Tanya Nor berdebar.
"Saya dah cuci bersih di toilet tadi," jawab lelaki india itu bagaikan tak sabar menunggu gadis melayu bertudung cantik mengulum batang balaknya.
Nor memang geram dengan batang hitam itu. Dia selalu membayangkan menjilat batang negro yang hitam legam bila dia melayari internet. Melihat saja batang hitam seluar dalamnya pasti basah. Kerap dilihatnya wanita kulit putih sentiasa puas mendapat belaian lelaki kulit hitam.
Nor merapatkan batang hidungnya ke hujung batang berkulup itu. Memang benar, segar baunya. Lelaki india itu tidak berbohong. Teringin Nor merasai batang berkulup. Dia belum biasa mengisap batang yang tak bersunat justeru itu dia ingin mencubanya. Dia hanya mendengar cerita Mashitah kawannya yang mempunyai boyfriend bangsa india. Mashitah kerap memuji kehandalan batang tak bersunat.
Kata Mashitah, jilat batang tak sunat paling nikmat waktu dalam keadaan separuh keras. Lidah boleh dimasukkan ke dalam kelongsong kulup dan hujung lidah membelai kepala licin di dalamnya. Lelaki akan mengerang sakan bila dilakukan begitu. Lelaki akan jatuh sayang kepada wanita yang mahir membelai seperti ini.
Nor cuba mempraktekkan seperti cerita Mashitah. Tapi batang balaknya sudah keras dan tegang. Kulit kulupnya sudah tertarik ke belakang. Kelongsong kulupnya sudah tersingkap. Hanya kepala hitam dan licin saja yang terjengul keluar.
Nor merapatkan mulutnya ke kepala balak. Dijilat-jilat kepala licin itu bagaikan menjilat aiskrim. Terketar-ketar paha lelaki india itu bila lidah gadis melayu bertudung itu membelai kepala koneknya. Makin bertambah nikmat bila lidah Nor kemudiannya membelai bahagian kepala yang bertakok.
Terjerit lelaki india itu bila kepala licinnya dikulum Nor. Mulut hangat itu mengulum dengan penuh terampil kepala liin yang berdenyut-denyut itu. Beberapa titik cairan masin mula keluar di bahagian hujung kepala yang terbelah.
"Awak banyak pandai," komen lelaki itu sambil mengerang.
"Kenapa? Tak suka?" tanya Nor pulak.
"Suka, isteri saya tak pandai macam awak," jawab lelaki itu.
Lelaki india itu membelai kepala Nor dan membelai pipi licin wanita yang sedang bersemangat menghisap balaknya. Nor akur sahaja dengan menghisap lebih rakus lagi sehingga terangkat-angkat punggung orang itu. Dalam kedinginan pendingin hawa bas yang membelah malam, Nor merasakan badannya kian hangat. Peluh halus mula terbit di kulit leher dan dadanya.
Nor makin bersemangat. Ghairahnya makin menggelegak. Dia berhenti seketika aktivitinya sambil memanjangkan lehernya melihat keadaan di dalam bas. Risau juga kalau projeknya dilihat orang.
"Mereka dah tidur," bisik Nor.
Pasangannya menundukkan kepala ke dada Nor lalu menghisap buah dada Nor yang segar. Rakus. Lembut. Kasar.
"Ohh!!!" keluh Nor.
Tangan Nor tidak lepas daripada terus merocoh balak pasangannya. Digenggam dan diramas. Digosok dan dilancap. Batang hitam itu makin tegang dan keras.
Jari pasangan Nor terus meneroka cipapnya yang kian basah berlendir. Hangat dan terkemut-kemut lurah gadis melayu bertudung yang cantik ini. Lelaki india itu tak sabar-sabar ingin menikmati gadis melayu bertudung. Sejak dulu dia amat tertarik dengan gadis melayu bertudung bertudung. Wanita yang kelihatan malu-malu dan alim tapi ganas bila melakukan seks.
"Kita bikin sekarang," bisik lelaki india itu.
Nor mengambil kedudukan macam dilakukan dengan pasangannya yang pertama tadi. Perlahan-lahan pasangannya menekan balaknya yang agak besar tu meneroka cipap Nor yang terdedah. Alur yang basah itu sungguh hangat. Sungguh padat dan sempit lubang wanita cantik ini. Batang balaknya tersepit kemas hingga lelaki india ini dapat merasakan kulit kulupnya terdorong ke belakang bila dia menekan batang balaknya. Kepala pelirnya menyelam masuk dalam keadaan terloceh.
"Ohhh!!!" keluh Nor perlahan.
Pasangannya merendamkan balaknya dalam cipap Nor buat beberapa ketika. Nor kemut beberapa kali. Batang besar itu sendat dalam lubang cipapnya.
"Best kemut awak," komen pasangannya sambil tangannya meramas buah dada Nor.
"Awak punya besar, penuh saya rasa," jawab Nor terkulum-kulum.
Pasangannya mula menyorong tarik dengan rentak perlahan tapi dalam. Lepas lebih kurang lima minit Nor menikmati klimaksnya yang pertama. Badannya mengejang dan dia mengerang penuh nikmat. Mencurah-curah air nikmatnya membasahi kepala konek lelaki india yang terloceh itu.
"Macam mana, sedap batang tak potong?" lelaki india itu berbisik di telinga Nor.
"Memang sedap."
Nor mengakui kata-kata Mashitah kawannya. Batang tak bersunat memang handal. Kulit kulup yang terlipat di belakang takok kepala memberi geselan lebih. Nor dapat merasakan lubangnya bagaikan digaru-garu. Sungguh sedap dan nikmat.
Bas terus meluru ke destinasinya. Nor terus menikmati hayunan pasangannya. Geli batang lehernya bila lelaki india itu menggigit lembut batang leher dan cuping telinganya.
"Awak boleh tahan, saya dah klimaks banyak kali ni," bisik Nor.
Kata kawan-kawannya lelaki tak bersunat cepat pancut. Kata mereka lagi kepala pelir lelaki tak berkhatan lebih sensitif, jadi mereka tak mampu bertahan lama. Tapi lelaki india ni mampu pula bertahan lama. Nor tak pasti yang mana satu benar.
"Sikit jam saya mahu pancut ni."
"Ok, pancutlah. Saya nak sampai lagi sekali ni. Aahh.. uuuhhh.." keluh Nor dalam nada suara yang perlahan.
Tiba-tiba pasangannya kejang. Nor merasakan pancutan pasangannya melepaskan air maninya jauh ke dalam rahimnya banyak berdenyut-denyut. Nor merasakan lama sangat pancutan yang diterimanya. Dia menggigit bibir menahan nikmat namun nafasnya tetap kasar.
Pasangannya merendam balaknya. Nafasnya juga kasar-kasar. Nor mengemut balak itu bagai memerah air mani sehabis mungkin. Nor mau lelaki itu benar-benar puas. Biar lelaki india itu sentiasa memuji kehebatan gadis melayu bertudung.
"Awak banyak bagus," bisik pasangannya sambil mencabut balaknya dari cipap Nor.
Dengan cepat Nor menadah cipapnya dengan kertas tisu yang sedia diambilnya dari beg tangannya. Dia tak mahu seluarnya nanti basah di bahagian punggung.
"Awak pun bagus," bisik Nor."Banyak air awak ni," sambung Nor lagi.
Tangan Nor belum bersedia untuk berehat. Batang balak lelaki india itu yang sudah terkulai di paha dipegang dan digenggam. Terasa tangannya berlendir dan licin. Balak lelaki itu mulai mengecil dan lembik, tidak lagi segagah bila berada dicelah pahanya tadi.
Nor ingin menikmati sepuas-puasnya. Belum tentu dia berpeluang merasai batang berkulup lagi. Dirapatkan mukanya ke paha lelaki india itu. Batang yang terkulai itu dimasukkan ke dalam mulutnya dan dinyonyot lagi. Segala lendir yang melekat dijilat dan ditelan hingga kering. Kepala licin sudah kembali bersembunyi di dalam kulup.
Benar kata Mashitah, lidahnya sekarang boleh menyelinap ke dalam kelongsong kulup. Lidahnya membelai kepala licin yang berada di dalamnya. Hanya beberapa kali lidahnya menari-nari, lelaki itu mula mengeliat. Dan sepantas itu juga batang yang terkulai itu mulai melawan lagi. Batang lembik itu mula mekar dan mengembang.
"Kalau awak buat macam ni, awak kena bagi satu round lagi," bisik lelaki india itu perlahan.
Nor hanya tersenyum. Aktiviti mulutnya di celah kangkang lelaki india itu makin ganas. Nafsunya mulai membara lagi. Dijilat dan dikulum batang berkulup itu makin kuat. Dia ingin menikmatinya lagi. Dia sanggup tidak tidur malam ini. Dia ingin menceritakan kepada Mashitah bahawa zakar tak bersunat sungguh sedap. Kalau boleh dua batang balak india ini masuk ke dalam mulutnya serentak. Satu mulut atas, satu mulut bawah.
Dan Nor mula mengerang dan merengek. Cipapnya mula basah kembali, terasa gatal-gatal dan terkemut-kemut.

Iklan di Post