Kedahagaan Seorang Isteri

Seha ornagnya kurus dan tinggi lampai bekerja di sebuah pusat pernigaan
dan telah berkahwin dan punyai seorg cahaya mata yang comel berusia 1
tahun. Perkenalan aku dgn dia adalah secara tak sengaja bila mana aku
terlanggar semasa kelam kabut beli barang keperluan aku.. sampai dia terduduk, aku jadi serban salah bila dia mengaduh kesakitan. Pada masa tu juga aku terpaksa pujuk dan minta maaf padanya atas kesalahan aku hingga aku memperlawa dia lunch tengah hari tu. Dari situ aku selalu hubunginya melalui talifon dan dari situ juga aku tahu yg dia dah bersuami.
Pada satu petang 3 minggu kemudianya dia bertanya bila aku boleh belanja dia
makan lagi....aku jawab selamba ..." boleh.. kalau nak I belanja... hanya waktu malam ... I sibuk waktu siang" jawab ku. Dia pun jawab "kalau seha
bawak baby boleh ke""bawak la tak pa"jawab ku.."ok nanti seha call u bila seha nak keluar".jawapnya. Bagi aku dia mungkin susah nak keluar sebab waktu
malam pasti hubby dia ada kat rumah dan tak kan dia nak bawak anak keluar
malam..Lagi pun aku malas sangat nak jumpa dia sebab dia dah khawin.
Tapi tak aku sangka 4 hari lepas tu lebih kurang pukul 1115 malam semasa aku
dgn kawan-kawan ku berada di Bukit Bintang, dia call melalui public fon.
Terkejut aku bila dia beri tahu dia berada di luar bersama anak kecilnya yg
mana aku tahu tempat tu jauh dari kawasan rumahnya. Aku terpaksa tinggalkan
kawan2 ku dan terus pergi ke tempat seha menunggu. Aku bawanya terus ke kedai makan.
Selepas makan aku bercadang nak hantar seha balik sebab waktu itu pun dah
hampir pukul 1 pagi... tapi seha menjawap bahawa dia tak mahu balik sebab tak ada sesiapa di rumah... dan dia boring nak duduk rumah.... Aku terkejut... dan dia meminta aku pergi ke mana saja yg aku mahu atau pon kemana tempat yg sunyi. Dengan tanpa bertanya apa2 soalan.. aku pun bawa seha ke satu kawasan yg tak berapa ramai dan berapa sunyi di pinggir kl.Anaknya yg dah tertidur tadi aku letakkanya di seat belakang kerata
Disitu lah dia menceritakan segala masaalah rumah tangganya pada ku. Aku
bersimpati tapi aku masih takut kerana dia masih bersuami. Dia benar2 dahaga
dan tak pernah rasa puas bersama suaminya walaupun telah banyak kali berbincang dgn suaminya. Menurutnya suaminya masih ego dgn tidak mahu mengaku kelemahan, aku jadi serbesalah bila lihat dia menangis sambil perlahan kepalanya rapat ke bahu ku... dalam hati ini tuhan saja yg tahu
perasaan ku... hendak ku pujuk dan peluk dia isteri org. akhirnya aku berani
kan diri sentuh tanganya sambil meminta dia banyak2 bersabar.
Aku tak sangka sentuhan tangan ku di belakang tapak tanganya dibalas, dia
meramas tangan ku lembut, dan aku terkejut bila aku terasa sentuhan lembut
bibir hinggap di pipi kiri ku..,aku memaling muka ke arahnya dan lihatraut
wajahnya yg sayu dan redup. Memang benarlah kata org bila kita berdua lelaki
perempuan pasti tengah-tengahnya ada ke tiga.."syaitan"
Dengan berani aku perlahan-lahan rapatkan muka ku ke mukanya... lalu bersentuhan bibi antara aku dgn dia memang syahdu dan cukup romantik waktu
tu hingga aku lupa dunia. Dari bibi tangan ku mula memaut badanya. Aku juga
tak sangka dia berani membalas setiap apa jua pergerakkan ku... dari mengusap-usap perlahan pehe ku tanganya merayap2 di kawasan zip seluar ku..tangan ku yg tadi dari pehenya kini berada di kawasan tundunnya yg memang tembam walaupun di atas kain lembut yg dipakainya aku dapat rasakan.... Ahhhhh memang batang ku dah mula mengeras... dan dah mula menegang. Bila seatnya ku baringkn... wow! lagi terserlah tundunnya yg tembam.. dengan rakus aku terasa zip seluar ku cuba di buka.. selepas terbuka dia menyepuk ke dalam seluar dalam ku... ahhhhhh memang asyik aku terasa sentuhan lembut jemarinya ke batang ku... dia membisik ke telinga ke..."abg seha nak hisap".. ahhhhhh rasa tersentak jantung ku dan berdenyut2 aku terasa batang ku menegang. Aku membiarkan apa saja yg seha mahu... aku relakan
Ahhh memang seha pandai melayan jiwa ku yg kini memang cukup bergelora... seha mengisap batang ku menjilat ujung kepala nya....memang aku tak tahan.... Tangan ku dah berjaya menyusup ke dalam kainya dan mengusap di luar seluar dalamnya...setelah tangan ku menelup kedalam seluar dalamnya .. aku dapat rasakan .... Cipapnya dah berair.. dgn lembut aku mencari biji
kelentitnya.... Bila tersentuh.... Seha mula mengerang perlahannn aku tahu seha memang sedang cukup ghairah.
Dalam hati ku ini ku rasakan semuanya ada.... Seronok... sedap... ghairah... dan juga takut.... Sebab kawasan tu .. kawasa laluan org dan kerata... Cuma kurang lagi pun dah pukul 2 pagi... seha yg dari tadi mengisap.. menyonyot batang ku akhirnya meminta aku naik ke atas badanya dia benar2 tak mampu menahan gelora ghiarahnya...aku takut...aku takut untuk panjat...akhirnya dia mengajak aku ke rumahnya.... Dengan perasan takut ,syok dan bermacam2 lagi aku beranikan diri kerumahnya
Sesampai kerumahnya... aku dihidangkan dengan segelas air...aku duduk di sofa ... dalam hati ni bermacam2 andaian timbul ....tapi nafsu memang dah
menguasai fikiran ku....selepas menidurkan anaknya yg tadi terjaga...aku di ajak melihat bilik tidurnya... sesampai ke bilik tidurnya.. emm memang cukup harum.... Memang cukup menghairahkan... aku diajak duduk di birai katilnya... setelah duduk.... Sekali lagi dengan lembut dia mencium pipiku... mencium leherku.. ahhh seha memang pandai menaikkan nafsuku.... Jari-jemarinya merayap seluruh inci tubuh ku... siapa yang mampu menahan nafsu kalau berada dalam keadaan begitu lebih2 lagi dari tadi aku memang ghairah...selepas aku dan dia puas bercium... meraba2... seha berdiri dan meminta aku juga berdiri. Satu persatu seluar aku dibuka.. hinggalah dia melondehkan seluar dalam ku.... Terkeluarlah batang ku yg dari tadi dah menegang....seha terus mengusap2 batang ku... lalu mengisap.. mengulum... menjilat batang ku...."ahhhhhh abg tak tahan seha"...kata ku aku mengajaknya baring atas katil satu persatu seluruh pakaianya ku buka...
memang seha aku bogelkan... wow... indah tubuhnya yg memang sedikit pon tiada parut atau cacat celanya. Dari atas tubuhnya bibirku jelajah... hingga ke cipapnya yg memang dari tadi sudah berair..ahhh memang harum bau cipapnya cukup bersih yg memang menurutnya, dia cukup jaga ...hingga aku sanggup menjilat ke lubang punggungnya.. "ahhhh abgggg ... ahhhhhhh sedap bangggg ".... Seha mengerang. Aku menjilat hampir ke 20 minit... seha memang cukup ghairah....
"Ahhh abg... seha nak batang abg.... Seha nak hisappp bangggggg" seha merengek-rengek... aku memusingkan badan dengan batang ku ke mulutnya... sambil aku masih menjilat biji kelentitnya dalam keadaan 69. Air seha banyak
meleleh.... Cukup basah...separuh muka ku dipenuhi dengan air seha.....
seha juga berani menjilat hingga ke lubang dubur ku.... Ahhhh memang sedap... tak pernah aku rasa sebelum ni....setelah puas aku dan dia menjilat.. mengisap menyoyot dia pinta aku memasukkan batang ku dalam cipapnya... dengan perlahan aku mengosok kepala batang ku ke lurah cipap seha atas ke bawah... seha mengerang kesedapan......
Aku melayari bahtera bersama2.. pada malam tu 4 kali seha game... dia memang
cukup puas..... dia mengaku sendiri...

Iklan di Post