Kisah Cikgu Laili 2

Petang tu aku dengan berdebar2 menuju ke rumah cikgu Laili....di tangan ada beberapa buah buku yang dipesan oleh cikgu Laili tadi.Sampainya di rumah cikgu Laili dah siap menunggu aku.Aku terus naik dan cikgu laili tersenyum manja di ata sofa di rumahnya."duduk lah Shaiful..kenapa lambat sangat?"Aku tersenyum je..."Ni bukunya Cikgu"...aku duduk dekat dengan cikgu Laili dan bau dia cukup untuk membangkitkan kote aku.Aku perasan mata cikgu Laili tertumpu ke arah kote aku.aku cuba untuk menyembunyikan ketegangan kote ku.Dia tersenyum je dan "kenapa nak maalu2...semalam kan epul dah tgk Cikgu punya.Semalam cikgu x puas lagi..boleh tahan besar kote Epul ya...?Aku stim gila bila cikgu Laili kata camtu. Belum sempat aku nak minum air teh cikgu Laili tu,dia merapatkan kedudukannya dengan aku..aku berdebar-debar.terasa air mazi aku dah mengalir keluar perlahan-lahan.Cikgu Laili memegang kote aku dan mengajak aku ke biliknya...Dia meninggalkna aku di luar dan menuju ke kamar tidurnya..Aku terhenti seketika...memikirkan apa yang akan terjadi.Selepas beberapa minit dia memanggil aku dari dalam biliknya..Aku menuju ke arah suara manja itu dan masuk ke bilik tidor cikgu Laili.Aku tgk cikgu Laili masih berpakaian terbaring di atas katilnya.Perlahan-lahan dia menanggalkan baju T nya dan kain sarung yang dipakainya dilonggarkan."Mari dekat cikgu epul...cikgu tahu dah lama epul nak rasa tubuh cikgu ni.."Orang mengantuk disorongkan bantal..aku duduk di sebelah cikgu Laili dan di bawanya tangan aku oleh cikgu Laili untuk memegang tetek nya..aku dah tak tertahan lagi..aku terus menghisap puting tetek dia dengan rakus sekali.Sekali sekala cikgu Laili ketawa kerana geli aku rasa...kenapa cikgu?..hehehe cikgu geli laa epul..suka tak hisap tetek?"..aku tak menjawab...terus aku menghisap lagi teteknya sehingga habis basah puting nya dan aku terasa pelir aku di pegang oleh cikgu Laili....epul punya ni besar sikit dari Cikgu Ramu punya..terkejut aku..rupanya dia dan CIkgu ramu dah biasa buat benda ni..aku teruskan juga aktiviti aku...kami terus bercium mulut dan Cikgu Laili cukup berpengalaman dalam bidang ni..Lidah kami bertaut erat dan aku terasa macam nak terpancut je....aku merentap kain dan coli cikgu Laili..rupanya cikgu Laili tak memakai seluar dalam..lagi senang kerja aku.Aku terus merraba burit cikgu Lail dan memasukkan jari aku ke dalam lubang buritnya,..cikgu merengek manja dan kami masih lagi bercium..habis muka cikgu Laili aku jilat..dia hanya membiarkan sahaja.Air burit cikgu Laili semakin penuh dan aku tengok dah meleleh ke luar.."aarrgh...eeekkk....epul...cepat cikgu dah tak tahan ni......"aku naik ke atas cikgu Laili dan memandang tepat ke mata dia.aku tgk dia dah lali..dia menolak kepala aku ke burit nya dan bau buritnya memang enak sekali..Dia baru lepas shave bulu buritnya kerana semalam agak tebal juga aku tgk.Hari ni macam burit budak umur 12 tahun aku tgk....aku terus menjilat air burit cikgu laili.dia merengek lagi..aku isap dalam2 sehingga dia menarik aku ke atas...Dia nak isap pelir aku katanya.aku hanya membiarkan sahaja...dikulumnya pelir aku sesungguh hati..ngilu aku rasa....sambil tu sempat lagi aku menjolok burit dia dengan tangan aku...cikgu laili kekejangan seketika,..Aku menolak perlahan cikgu laili agar baring dan aku naik ke posisi di atasnya....dia terus mengangkan kakinya dan pelir aku terus ambil parking betul2 di depan lubang burit nya...dengan sekali tolak aku dah masuk ke dalam burit cikgu aku....aku terus melakukan tanggungjawab aku ke atas cikgu Laili..selama 5 minit aku sorong tarik pelir aku ke dalam burit idaman aku tu..cikgu Laili dah x sedar..hanya aku yang melakukan tugas hari ni...nikmatnya burit cikgu Laili...aku hampir klimaks...cikgu Laili terus mencabut pelir aku sebelum sempat aku pancut ke dalam..semacam ada sensor di buritnya..aku nak pancut dah...cikgu laili cepat2 mengulum habis pelirku dan aku terus pancut dalam mulut cikgu laili...oooooohhh...cikgu.......nasib baik dia tak telan habis air mani ku..di keluarkan semula air maniku dan habis di atas teteknya..bilik cikgu laili dipenuhi dengan bau hamis air mani aku seketika...aku terbaring di tepi cikgu laili..Kami tertidur sama2 sambil tangan cikgu Laili mengusap2 batang aku yang dah mengecil kerana keletihan..terima kasih cikgu...MAlam nya kul 11 malam aku pulang ke rumah...cikgu Laili masih tidur lagi semasa aku pulang..aku tinggalkan dia dalam keadaan berbogel je...sebelum tinggal tu sempat lagi aku isap tetek dia dan menjilat burit cikgu kesayangan aku..Hari2 berlalu macam biasa selepas itu dan aku masih lagi setia menghantar buku latihan ke rumah cikgu laili sekerinya di minta.Kadang2 aku sendiri menawarkan diri untuk menghantar buku tu ke rumah cikgu.