About

Kisah Cikgu Laili 3

Apa kabar rakan2 semua...Hari ni hari pertama aku bersekolah selepas cuti akhir tahun.Aktiviti aku semasa cuti agak terbatas kerana aku sibuk dengan persiapan untuk masuk Universiti namun aku gagal kerana keputusan SPM aku agak kurang bagus.Jadi aku terpaksa lah masuk mendaftar di tingkatan 6 sekolah kampong aku.
Aku berjumpa semula dengan rakan 2 lama dan ada juga rakan baru kerana kebanyakkan mereka dapat peluang melanjutkan pelajaran ke U tempatan.Oklah aku pun lebih suka berada di sini tapi aku merindui belaian cikgu Laili.Persekolahan aku agak suram pada hari pertama.Semua cikgu sibuk dengan urusan pendaftaran hari ni.Aku hanya melepak di Library sekolah sahaja selepas urusan mendaftar selesai.Tiba2 aku di sapa oleh seseorang .Aku terkejut kerana semacam aku kenal suara itu.Rupa-rupa classmate aku dulu.Aishah memang cantik orangnya.tapi x secantik cikgu Laili..tapi kulit aishah putih dan gebu sekali.Kami berbual lama juga dan aku merasa kembali mesra dengan Aishah."Tak rindu kat cikgu Laili ke?"terkejut aku soalan tu terkeluar dari mulut kecil aishah...Kenapa sah tanya cam tu..?Alaaa epul ni..orang tahu la apa yang berlaku....aku terkedu dan tersenyum saja....Aishah ada kalu Cikgu takder pun...epul pun aishah tgk dah semakin besar sekarang..."aku tak pasti apa yang aishah maksudkan..Dalam Library hari tu tak ramai orang dan kebetulan memang kami duduk di meja belakang sikit...Tangan aishah menjalar ke paha aku dan terus memegang batang aku.Aku membiarkan sahaja,kebetulan hari tu aku pakai boxer saja dan batang aku dah mengeras dari tadi lagi...Aishah nak rasa epul punya boleh tak?Sambil tangan dia terus menerus meramas-2 batang aku.Aku terasa macam nak terkencing je.Aku membiarkan sahaja kelakuan aishah itu.Dia membuka zip seluar aku dan batang aku tereus terkeluar dari dalam sarangnya dan sudah berkilat-kilat kerana air mazi aku dari tadi lagi dah terkeluar.Aku cemas dan asyik memerhatikan orang sekeliling sedangkan aishah sedang asyik menguli batang aku tanpa menghiraukan keadaan sekitar.Nasib baik kami terselindung dek rak2 buku di situ..Aishah teruskan lagi melancap batang aku dengan lebih laju,,aku merasa sengal2 dan berdenyut-2 dan aku nak pancut...aahhh..uuhuhhhh...aishaaaaaaahhh....ya pul..suara manja aishah itu membuatkan aku terpancut di situ juga...4,5 kali aku pancut dan air mani aku terkena meja dan terjatuh di atas carpet library itu..Aishah tersenyum dan mengambil tisu utuk mengelap tangannya yang terkena mani aku..lalu ak terus ditinggalkan dalam keadaan tak berdaya melakukan tindakbalas sambil dia melambai2 dan tersenyum...Lainkali pulak ya pul..hehehe..aku terkedu dan terduduk keletihan di situ beberapa ketika.Lebih kurang 5 minit aku di situ dan aku mengenakan semula seluar aku dan ingin beredar pulang ke rumah...
Sebelum pulang aku singgah di kantin sekejap dan aku perhatikan aishah dan 3 org lagi rakannya sedang minum2 di situ.Aishah melambai kepada ku dan rakan2 aishah juga tersenyum sinis kepada ku.Bila aku melewati mereka,mereka sama2 ketawa dan aku terasa malu sekali..Adakah aishah bagitau rakan2 dia tentang tadi...?Lantak lah..
Esoknya aku masuk hari pertama ke kelas 6A1.Aku tengok aishah dan rakannya semalam juga ada dalam kelas yang sama.Aku buat dek je lah.Dan mereka juga buat2 tak endah je kehadiran aku.Masa rehat aku menghampiri aishah dan group nya tu.."oooo nakal ek epul ni"rakan aishah amy menegur aku...kitaorang camana?hehehe aku terpaksa control macho aku dan kata"lepas sekolah boleh...".aku cuba memancing sedikit...Perbualan kami terhenti selepas Pengetua datang dan bagitau yang cikgu Siti(pengganti cikgu LAili tak dapat datang mengajar kerana demam panas.Kami buat2 sedih dan aku ditugaskan menjaga kelas supaya aman sehingga waktu pulang.
Jam 11 pagi,keadaan kelas aku dah tak terkawal dan tiba2 aku menjadi gila kuasa dan beerkata.."rakan2 kalau nak balik balik lah...nanti kalau Pengetua tanya pandai-pandailah aku jawab"sambil mata aku berpaling kepada kumpulan aishah di sudut satu lagi..Mereka hanya tersengih je.Aku meniggalkan kelas dan Aishah dan amy mengekori aku dari jauh.Aku menuju ke store sukan,kebetulan kunci pendua yang tahun lepas masih berada dalam simpanan aku.Kami cepat masuk ke dalam store dan mengunci pintu.MAsing2 terdiam semacam memikirkan aturcara seterusnya.Nah ,mari lah..siapa nak rasa dulu...aku berterus terang.."eh..eh...pul..takkan dua2 sekali"...Amy tunggu le dulu depan tu..nanti selesai ngan aishah amy pula...aku terus menarik aishah ke atas tilam gimnastik sekolah aku...Batang aku dari tadi dah megeras...aku menindih aishah dan dia terus membuka kangkangnya sambil menyelak kain sarung sekolahnya ke paras punggung..aku tgk seluar dalam aishah warna coklat seakan warna kainnya.Aku mencari bibir aishah yang kecil t dan bermain2 dengan lidahnya..Aishah dah mula mendengus dan aku terus meraba-2 puting aishah di dalam baju kurungnya...Masih kecil lagi teteknya..mungkin masih baru lagi...aku menyelak bajunya dan menghisap tetek aishah..sambil aku menghisap tu aku lihat amy dah datang dekat aku..Kami terhenti seketika dan aishah semacam malu je dengan amy..tapi aku teruskan menghisap tetek aishah..Aku turunkan kepala aku dan menuju ke cipap aishah yang dah basah kuyup itu.Aku terbau burit aishah ,..wani buritnya,,membuatkan batang aku sesmakin kuat berdenyut2.Aishah cuba menghalang aku menghisap kelentitnya,mungkin kerana malu amy duk perhatikan dia.tapi amy tiba2 memegang tangan aishah dan aishah hanya memerhatikan aku menghisap buritnya.Aishah merengek lagi bila aku memasukkan lidah aku sambil menyentuh kelentitnya.Amy aku tgk dah mula tanggalkan kainnya.Aishah tersenyum sahaja memerhatikan Kawannya itu....Sambil aku menghisap air burit aishah ,aku tengok amy mula mencium aishah di pipi..Aishah membalas manja ciuman amy dan akhirnya binir mereka bertaut kemas.Aku hanya memerhatikan mereka bermain2 lidah dan aku tengok air liur mereka dah bersatu sama sama.Ganas juga amy ni aku pikirkan...Habis airliur aishah di telannya dan muka aishah dah basah hasil jilatan amy.Amy hari tu tak memakai seluar dalam..bulunya agak lebat aku perhaatikan bila dia menungging ke arah ku sambil meromen aishah...aku masukkan jari aku ke dalam burit aishah..Aishah semakin kuat merengek...
Kini aku pula berbaring di atas tilam tadi.Walaupun sedikit gatal badan aku,aku tahan saja..Aisah dan amy berebut2 nak kulum batang aku..Mereka bergilir2 menghisapa batang aku dan aaku tengaok amy lebih agresif kerana habis di telan air pelir aku.,sambil aishah menjilat batang aku amy mengangkat kaki aku ke atas dan terus menjilat batu aku dan aku terasa geli di lubang jubor aku kerana amy mengjilat luabng aku..Nikmatnya dunia ni aku rasa..Aku dah tak tertahan dan ingin aku merasa kedua-dua lubang burit hari ni..Tapi belum habis aku memikirkan itu..aku tersa denyutan batang aku semakin kuat dan aku nak terpancut dah...aku terus bangun dari posisi aku tu dan terus memancutkan air berbisa aku di depan mereka berdua..."mmmmm pul.....dah pancut dah" kata amy.....selesai pancutan terakhir,Aishah menghisap semula batang aku yang ssemakin mengecil..ngilu sekali aku rasa...Selepas menghisap abis batang aku...aishah mencium amy di depan aku dan mereka masing-2 berkongsi air pelir aku sehingga aku bangun dan memakai semula seluar sekolah aku...Mereka pun sama2 mengenakan baju dan kain mereka dan kami beredar dari store itu .Aku pulang ke rumah dengan fikiran melayang-layang..dugaan apakah ini...Kalau lah Cikgu Laili masih di sini..Di mana cikgu Laili sekarang...Akhir sekali aku dengar cerita cikgu Laili pindah ke Terengganu....