Ilusiku Ternyata 2

Jam 6.30 petang aku balik dari kerja. Isteriku menyambut dengan senyuman seperti biasa. Terhidang minuman dan sarapan untuk mengalas perut sementara menunggu makan malam. Anak aku yang berusia 4 tahun memeluk aku dan memimpin tangan aku masuk kedalam rumah. Mungkin mengubat kerinduannya yang seharian tidak melihat aku dirumah.
"Mas..., nie wang RM200 esok Mas bayar kat tokey Chong." Aku menghulurkan wang RM50 sebanyak empat keping kepada isteri aku yang duduk dikerusi sebelah aku yang menemani aku minum petang bersamanya.
"Eh, dah gaji ker bang ?" Tanya isteriku sambil mengambil wang yang aku hulurkan.
"Kan dah 23 haribulan, dah gaji dah tadi, emmmm dapat lebih sikit bulan nie" Aku menjawab sambil mengambil goreng pisang yang tersedia diatas meja makan. Isteriku menuangkan air teh dan beredar kedapur.
Hampir jam 8.45 malam sambil menonton buletin utama aku membelek-belek akhbar yang terletak diatas meja di ruang tamu. Seperti kebiasaannya, anak-anak aku sebelah malam akan berada didalam bilik masing-masing membuat kerja sekolah dan tepat jam 10.00 malam mereka semua akan tidur. Jadual yang telah aku sediakan kepada mereka agar mereka dapat maju didalam pelajaran dengan cara mendisplinkan cara belajar dan tidur mereka.
"Emm... penat ler ari nie bang..." Komen isteriku apabila aku mencumbuinya didalam bilik tidur kami. Sambil memeluk dan meramas-ramas buah dadanya aku mencium tengkunya. Komen yang dilontarkan bagaikan dibawa angin lalu.
"Banggg..... Mas leteh ler.....bangg..." Komen isteriku lagi. Nafsu aku menjadi-jadi pulak malam itu. Tangan kanan aku segera mengenggam kemas buah dada isteriku dan tangan kiri segera menyingkap baju t yang dipakainya. Serentak itu mulut aku segera menghisap punting susunya. Nafsu isteriku beransur-ansur meningkat.
"Emm.......peeennattt..." Dengus isteriku sambil memejamkan matanya, aku menjilat dan menyedut buah dada kiri dan kanan berselang seli. Nafas isteriku mula tidak teratur. Aku tahu bahawa isteriku akan segera terangsang bila buah dadanya dihisap dan dijilat. Pernah aku cuba menjilat kelentitnya, tapi dia tidak suka, berkali-kali aku cuba akhirnya aku tahu kelemahannya adalah dibuah dadanya.
Setelah puas aku membangkitkan ghairah isteriku, aku mula memusingkan badannya membelakangi aku. Salah satu cara yang aku suka, menyetubuhi isteriku dari arah belakang. Aku tahu dia pun sukakan cara ini. Setibanya zakar aku dipermukaan faraj isteriku, aku terasa faraj isteriku berair banyak dari biasa. Aku meneruskan adegan bersetubuh seperti biasa tanpa rasa ragu.
"Jangan lupa nanti bayar utang tv tu..." Aku mengingatkan isteriku sebelum aku keluar ke tempat kerja. Mastura isteriku mengangguk menghantar aku dengan pandangan matanya yang ayu.
Setelah selesai membasuh pakaian dan mengemas rumah isteriku ke pasar untuk membeli lauk untuk makan tengahari dan malam kami kelak.
"Tokey Chong, nanti bila wa punya laki tanya pasal utang lu cakap wa dah bayar tau!" Isteriku mengingatkan Tokey Chong. Didalam hatinya berasa takut jika apa yang berlaku baru-baru ini dihidu oleh aku.
"Nonya manis.., wa tau makan, wa tau buang...wooo" Tokey Chong senyum melikir kearah payu dara isteriku yang kebetulan hanya memakai baju kebaya yang menampakkan dadanya yang bidang dan alur payu daranya.
"Bukan itu macam tokey, tau makan tau simpan ler..." Kata isteriku membetulkan peribahasa yang digunakan oleh Tokey Chong, sambil jarinya mencubit pinggang Tokey Chong. Ramasamy driver Tokey Chong tersengeh-sengeh menghampiri isteriku dan Tokeynya. Bila telah dekat empat mata merenung kearah payu dara isteriku.
"Apa pandang-pandang, nanti wa cakap sama wa punya laki, baru tau" Ugut isteriku sambil berlalu.
"Ayooo...yooo.. wa rasa ketagih emmmmfffuuuwhhh..." Sahut Ramasamy diikuti ketawa tokey Chong.
Mastura, isteriku memang setia dan taat pada aku. Apa yang dilakukannya adalah kerana rasa belas dan kasihan melihat aku yang tidak berdaya melunaskan hutang-hutang kami yang sekeliling pinggang.
Hampir sebulan berlalu suatu malam peristiwa buruk berlaku keatas kami, beberapa orang penceroboh telah memasuki rumah kami. Mereka mengeledah ruang tamu dan apabila mereka dapati tiada apa-apa yang berharga mereka memasuki bilik tidur kami.
Dua orang penceroboh tersebut salah seorangnya bersenjatakan parang panjang dan kapak mengejutkan mimpi kami. Aku segera bangun untuk melawan namun satu libasan dari parang panjang hampir menghingapi kepala aku membuatkan isteriku terjerit.
"Apa kau nak ha!!" Jerkah aku pada penceroboh tersebut. Yang bersenjatakan kapak segera menyelongkar almari dan mereka menjumpai beberapa urat rantai emas kepunyaan isteriku dan cincin diambil oleh mereka.
Penceroboh yang menggunakan parang panjang segera memegang isteriku, dan ditarik keatas lantai. Isteriku pula malam tersebut tidak memakai baju hanya berseluar dalam sahaja, membuatkan penceroboh tersebut terngiur melihat susuk tubuh badan isteriku yang cantik.
"Wak, ikat laki dia" Arah penceroboh yang menggunakan parang panjang, sambil mata parang berada dibawah dagu isteriku.
"Jangan... kau nak emas ambil ler.. jangan apa-apakan kami!!" Jerit aku pada penyamun tersebut. Serentak itu satu pukulan hinggap dimulut dan perut aku membuatkan aku terjatuh. Bunyi bising membuatkan anak kami yang berusia 4 tahun terjaga. Penceroboh yang memegang parang panjang segera merangkul anak kami sambil mata pisau betul-betul berada dileher anak kami.
"Sayang anak ?, patuhi semua arahan kami, FAHAM!!!" Jerkah penyamun yang memegang anak aku. Aku menjadi panik, takut dan kasihan pada anak yang tidak berdosa. Isteriku masih terduduk diatas lantai sambil menangis. Penceroboh yang digelaka 'Wak' menarik aku dengan kasar dan mengikat tangan dan kaki aku dengan tali yang aku tidak pasti dari mana ia dapat. Setelah aku diikat, penceroboh yang memegang anak aku menghulurkan Rohayu anak aku kepada penceroboh lagi satu dan terus diikat sambil mulut Rohayu disumbat dengan kain.
"Ranjit, semua selamat" Adu Wak kepada penceroboh yang memegang parang panjang.
"Aku beri penghormatan pada wak, malam nie wak punya" Ujur Ranjit sambil memegang kedua-dua buah dada isteriku sambil menariknya, kerana sakit isteriku mengikut arah tarikan buah dadanya, dan Ranjit menarik kearah katil tempat aku selalu bersetubuh dengan isteriku. Tangisan isteriku masih kedengaran sambil matanya menjeling sayu kearah Rohayu. Anak kami yang masih mentah menyaksikan ibu dan bapanya diperlakukan oleh penceroboh tersebut.
Penceroboh bernama Wak segera menerkam kearah isteriku dan mencium bibir, leher dan buah dada isteriku. Ranjit perlahan-lahan mula beredar dari atas katil untuk memberikan keselesaan Wak meratah tubuh isteriku.
"Hey!! benci ler... jangan buat aku macam nie... anjing!!!" Bentak isteriku memberanikan diri serentak itu juga satu tamparan yang kuat menghingapi pipinya, aku cuba meronta tetapi tidak berdaya.
"Kami buat baik.... kau panggil kami anjing?" Tamparan demi tamparan menghinggapi kedua-dua belah pipi isteriku.
"Cakap.... kau rela buat apa sahaja... cakap!!!" Jerkah Wak ke telinga isteriku membuatkan isteriku pasrah mengangguk lesu.
"Cakap...!!!" Tengking Wak lagi.
"Aku rel......aaaa" Jawab isteriku lemah. Satu lagi tamparan singgah dipipi isteriku.
"Cakap betul-betul.., jangan buat bodoh!!" Tengking Wak lagi.
"Aku rela buat apa sahaja" Jawab isteriku dengan terang. Ranjt terseyum sambil menjeling kearah aku, dan anak aku Rohayu. Tiba-tiba Ranjit menyentap kain sarung yang aku pakai dan memisahkannya dari badan aku.
"Wak tengok burung punai nie... comel tak?" Perli Ranjit yang melihat zakar aku yang kecut dan tenggelam. Anak aku Rohayu yang sebelum ini tidak pernah melihat aku berbogel, malam tu ia melihat aku dan ibunya berbogel. Tangisan Rohayu berkurangan mungkin ia takut bila melihat ibunya dikasari oleh Wak. Sambil menoleh kearah aku Wak tersenyum sinis sambil mencampakkan baju t warna hitam dan seluar jeans kelantai. Kelihatan zakar wak membujur didalam seluar dalamnya.
"Sayangg.... cakap lagi.... sayang..." Rayu Wak ke telinga isteriku.
"Aku rela buat apa sahaja" Ringkas isteriku menjawab sambil melepaskan pandangan matanya kearah aku dan Rohayu.
Wak terus menarik seluar dalam yang dipakai oleh isteriku dan lidahnya menari-nari diatas ari-ari isteriku. Mastura mengeliat kegelian, lidah wak tidak berhenti ia mencapai kelentit isteriku dan tangan kanannya meramas buah dada isteriku. Mastura memejamkan mata kenikmatan. Lidah wak terus menghisap, menjilat tanpa henti kelentit isteriku. Limpahan air mazi meleleh keluar dari celah faraj isteriku menandakan ia telah betul-betul bersedia untk disetubuhi.
"Aauuuuwwww" Jerit isteriku bila zakar wak memasuki farajnya. Ternyata zakar wak besar tetapi agak pendek sekitar 5.6 inci sahaja. Wak mengangkat kaki isteriku keatas bahunya aku dapat melihat setiap kali wak menarik keluar zakarnya, terdapat isi dari dalam faraj isteriku turut sama tertarik. Wak menghayun tanpa belas kasihan, hentakan demi hentakan dengan laju menerjah faraj isteriku.
"Auuwww...... " keluh isteriku setiap kali zakar wak ditarik keluar dari dalam farajnya .
"Ummmmmmahhhh" Keluh isteriku setiap kali zakar wak disorang kedalam farajnya. Hampir 15 minit wak menyetubuhi isteriku, peluh membasahi badan wak dan menitik keatas perut dan buah dada isteriku.
"AAaaaauuuuuuuuhhhhmmmmmmm" Jerit isteriku panjang diikuti kakinya yang menegang, seluruh tubuh badannya menjadi kejang, Wak masih meneruskan dayungannya dengan laju sekali, terdengar bunyi setiap kali wak menarik zakarnya, mungkin faraj isteriku telah sesuai dengan zakar wak.
"Oooohhh...ohhhh.... ooohhh.hhhhh.waaaaaaa" Keluh wak sambil memancutkan airmaninya kedalam faraj isteiku, badan wak menjadi kejang menahan nikmat air mani yang keluar, dan tiba-tiba bada isteriku turut menegang dan ia mendengus lagi sambil memeluk erat badan wak.
Zakar wak makin layu dan mengecut, isteriku masih memeluk wak bagaikan tidak mahu zakar wak meninggalkan farajnya. Wak yang keletihan segera bangun turun dari katil dan mengenakan pakaian.
Kini giliran Ranjit yang telah berbogel menghampir katil, sambil mengucup kening isteriku yang berpeluh, ranjit meramas-ramas buah dada isteriku yang terlentang keletihan. Mata pejam isteriku sejak mencapai kelimiks terbukak lemah bila terasa buah dadanya diramas. Agak terperanjat isteriku bila melihat Ranjit berada disebelahnya dan ia segera menolak Ranjit.
"Tak mau... sakittt...."Bentak isteriku bila melihat zakar Ranjit yang sungguh besar dan panjang. Namun Ranjit segera memegang tangan isteriku dan membawa kearah zakarnya. Perlahan-lahan Ranjit memandu tangan isteriku dengan gaya melancap. Ternyata tangan isteriku tidak dapat mencengkam zakar Ranjit, dan zakar Ranjit masih berbaki dua genggaman bila isteriku mengenggamnya. Panjang sungguh zakar Ranjit bisik hati kecil aku bila teringat zakar aku hanya segenggaman tangan isteriku sahaja.
Ranjit tidak membalas dan dengan lemah lembuat dia mengusap dan membelai isteriku. Nikmat yang pudar mula meresap sedikit demi sedikit, matanya mula kuyu dan layu. Ranjit meneruskan usapan tangannya mengentil-ngentil kelentit isteriku. Tanpa menunggu lama, Ranjit mengangkat kaki kanak isteriku keatas bahunya dengan perlahan ia memasukkan zakarnya yang besar dan panjang secara berhati-hati.
"Ooouu..sssssaakkit" Keluh isteriku bila zakar Ranjit menusuk secara perlahan kedalam farajnya. Air mazi dan mani yang berada didalam faraj isteriku mempermudahkan zakar Ranjit untuk masuk walaupun dinging faraj isteriku. Ranjit yang bertindak dengan lemah lembut cukup pandai memainkan peranan agar isteriku berasa selesa, ia akan menusukkan zakarnya apabila isteriku tidak mengemutkan farajnya, ini memudahkan zakar ranjit untuk masuk.
"Seedapny...aaaaa" Dengus isteriku agak kuat, Ranjit mula melajukan sedikit dayungannya, masih belum masuk sepenuhnya lagi, namun Ranjit masih bertahan agar zakarnya tidak masuk habis.
Ranjit bangun sambil menarik isteriku ketepi katil, diletaknya isteriku didalam keadaan menangkup. Dari arah belakang, Ranjit menyetubuhi isteriku dengan perlahan dan beransur laju.
"uuuhh...uhh.... seee...daaa..ppppp nyeeerrr" keluh isteriku menerima kenikmatan yang diberikan oleh zakar Ranjit. Hampir dua puluh minit berlalu isteriku mula meracau dengan perkataan-perkataan yang bermacam-macam. Ranjit masih mendayung dengan tenang tetapi agak laju. Nafas Ranjit masih teratur berbanding dengan nafas isteriku yang tidak ketentuan.
"Lagi... la.aaaaagii.. oooo.. seeeedaaaapp.... uuummmuummmm" Renget isteri ku sambil tangannya menarik cadar katil. Dengan Ranjit entah berapa kali isteriku kelimiks dan tiba-tiba Ranjit menarik punggung isteriku kearahnya dan dan sebelum ini zakar Ranjit hanya memasuki separuh tetapi dengan pantas Ranjit menusukkan zakarnya hingga kepangkal, serentak itu, isteriku menjerit nikmat, dayungan Ranjit makin laju dan lima minit kemudian zakar Ranjit memuntahkan airmaninya kedalam faraj isteriku. Ranjit berhenti seketika menghilangkan lelahnya, kemutan faraj isteriku dapat dirasai oleh Ranjit disekeliling zakarnya dicengkam oleh faraj isteriku.
Selang dua minit zakar Ranjit layu didalam faraj isteriku, setiap kemutan yang isteriku lakukan gagal mengeluarkan zakar Ranjit dari dalam farajnya memuatkan isteriku keletihan, berbanding bila ia bersama aku tiga ke empat kali kemutan zakar aku akan terlondeh keluar.
Didalam diam-diam zakar Ranjit mengeras sedikit-demi sedikit dan isteriku dapat rasakan zakar Ranjit berdenyut-denyut didalam farajnya. Setelah zakar Ranjit betul-betul mengeras didalam farah isteriku, Ranjit segera mencabutkan zakarnya dan mengangkat isteriku agar kedudukan isteriku menjadi terlentang.
Ranjit mengangkat kedua-dua belah isteriku keatas dengan mengangkangkannya, cecair mani dan mazi meleleh keluar, Ranjit segera menusukkan zakarnya hingga kepangkal, dayungan Ranjit kali ini begitu keras, tanpa belas kasihan, Ranjit membenamkan zakarnya sedalam-dalamnya.
"Ooooooooooooooooouuuuuuummmmmmmm"Keluhan isteriku setiap kali menerima tusukan dari Ranjit. Isteriku kelimiks tidak sampai tiga minit dan hampir sepuluh minit kemudian setelah entah berapa kali isteriku kelimiks Ranjit segera mencabutkan zakarnya dan melancap diatas buah dada isteriku.
"OOoo......oooo..." Keluh Ranjit sambil melepaskan airmani yang pekat diatas payu dara isteriku dan percikan dari pancutan air mani Ranjit ada yang mendarat ditas rambut dan ada dihidung dan pipi isteriku.
"Wak... jom... kita beredar..." Arah Ranjit pada Wak yang telah lengkap berpakaian.
"Terima kasih kerana bersama kami.." Bisik Wak ke telinga aku.
"Jika awak mau lagi, letakkan kain kuning pada tombol kunci dipintu hadapan rumah kamu" Bisik Ranjit ke telinga isteriku.
Isteriku terdampar lemah mendapatkan aku dan membuka ikatan yang mengikat aku. Aku segera mengambil kain yang ditanggalkan oleh Wak. Isteriku segera mendapatakan Rohayu yang tercengang melihat adengan dihadapan matanya.
Aku memeluk isteri dan anakku dengan penuh kasih sayang. Aku tidak mahu kehilangan mereka lebih-lebih lagi apa yang ditanggung oleh isteriku.
"Sayang.... maafkan abang kerana tidak dapat berbuat apa-apa" Aku memujuk isteriku apabila kami selesai membersihkan diri.
"Tak pa.... jom tidur letih ler... bang... teruk Mas kena tadi..." Rintih isteriku yang berjalan agak mengengkang kerana kepedihan kesakitan difarajnya. Kami tidur nenyak. Keesokan harinya aku mengambil cuti sakit. Aku berbincang dengan isteriku samada mahu melaporkan kepada polis atau tidak.
"Tak payah ler bang... jika report pun polis kan dapat tangkap pun" Tegas isteriku, Aku berfikir betul juga apa yang dikatakan oleh isteriku, jika buat laporan polis akan bertanya bermacam-macam dan ini akan memalukan kami, dan selepas itu akan diarah membuat pemeriksaan di hospital, sekali lagi isteriku akan mendapat malu. Akhirnya kami mengambil keputusan biarlah kami berdua sahaja yang tahu dan malu.