Guruku (HM)

Aku seorang student di sebuah kolej yang agak famaous kat ibukota ni.Aku sebenarnya bukan suka sangat belajar ni tetapi father aku yang suruh aku belajar....ok ajelah lagi pun dia yang bayar.Satu hari tu aku di panggil ke pejabat Guru Besar (HM) .... untuk pengetahuan kengkawan aku kira dah macam 'regular customer' ke pejabat HM ade jelah kesalahan aku ni.Tetapi dia selalu panggil aku waktu belajar ...tetapi ari ni dia panggil aku lepas waktu belajar ....so aku dengan agak bedebar jugak mengetuk pintu pejabat....dan terus masuk.Aku nampak dia ade belakang meja tengah menulis something , lalau diasuruh aku duduk. Bila aku duduk aje dia pun mula bagi ceramah kataku...katanya gred aku dalam exam yang baru lepas cukup menyedihkan(akudah agakdah) dia kata dia malu ...sebab dia kawan baik father aku...macam mana dia nak explain kat father .... aku pun jawab ler ...alah selama ni pun HM selalu tipu father ... kata aku ni baik ler..pandai lerand macam macam lagi ler yang positif belak! a...sekarang ni plak nak bimbang apela.....
Tiba tiba aje aku di sergah HM ...sebab selalulah diadah tak tau nak cover....dia kata aku ni memang tak boleh diajar keras kepala....nampak aje pompuan tapi perangai mengalah kan lelaki.Aku pun terkejut jugak ...tak penah aku tengok HM segarang ini... Dia bangun dan datang dekat sambil mulutnya tak henti menengking aku...aku nak ajar kau hari ni... tetiba aje tangan dia pegang rambut aku lalu ditariknya hingga akuterdonggak ...aku tengok muka HM semacam je merahnya ..aku naik kaget tak tahu nak buat ape .... aku nak menjerit tapi dengan sepantas HM menutup mulut aku ...tutup dengan mulut dia ...aku tersentak walaupun secara paksa ... aku naik syok...lalu aku balas ciuman dia ... dia pun mula mengulum lidah aku ... mengerang aku dibuat nya ...sambil tu tangan dia mula merayap atas dada aku di gosok gosok dan diramas nya payu daraaku yang semakin lama semakin menegang ....dilepasnya rambut aku ...lalu mengosok gosok belakang aku....mulut nya pun telah berubah posisi ...dari mulut aku pegi ketelinga aku lalu di hisap hisap nya cupingaku...
arghhhh mengerang lagi aku ...aku pun mula satu sensasi kat dalam perut yang makin menular kebawah membuat kan cipap aku mula merenyam dan jadi basah....tangan HM pula yang berubah posisi dari belakang aku kini kedua duanya sekali berada diatas dada aku dan mula membuka butang bajuaku ...tangan aku pulak mula meraba raba belakang nya dan dicekahkelankang nya ...aku dapat rasa zakar nya yang menegang lalu aku gosok gosok kan lagi....keluar keluhan dari mulut HM..lalu mulutnya mula menular kebawah dihisap hisapnya leher ku ...bahu ku yang kini sudah terdedah dan kini tiba pula dilembah gunung ku yang dah terlalu tegang ..aduh nikmatnya tak terkata ...terasa aku berada di alam yang lain ... alam yang penuh kenikmatan...baju ku dah jatuh kelantai bersama bra ku lalu puting ku yang kemerah merahan dijilat nya...
ahhhhh...lalu di hisap... dinyonyot semacam bayi yang kelaparan ...tak cukup dengan itu kini tangan nya pula meramas buah dada ku ..disondol sondol nya aku seperti bapak kambing menyondol mangga ranum...ahhhh aku sudah tidak tahan menahan gelora yang melanda dada ku apalagi dada ku diperlaku kan seperti itu...tangan ku kini mula berani ..yang sebentar tadi hanya tahu mengosok diatas seluar kini telah membuka zip dan aku seluk kedalam seluar dalam HM...wah batangnya besar sesuai dengan gelaran nya 'guru besar' tanpa ku tunggu aku membuka talipinggang lalu butang seluar ...ku londehnya kebawah berserta dengan seluar dalam nya...dengan serta merta batang nya menegak mengarah ke arah aku dengan kepala nya yang merah dengan sedikit air mazi yang telah keluar membuat kepala nya berkilat...sekali lagi sensasi ku rasai..membuat kan cipapku bertambah basah...
Agak nya tangan HM dah puas meramas gunung gunung ku lalu mereka mula bekerja untuk membuka skirt...dan tanpa ku sedari underwear aku juga sama sama dilondeh kan oleh tangan HM ...lalu di cekupnya cipap aku yang semakin basah,airnya ! mula mengalir keatas peha aku...mulut HM yang tadi nye mengentel puting aku mula turun ke pusat lalu keatas ari ari aku yang ditumbuhi bulu yang agak lembab disebab kan air cipap aku dan turun lagi kecelah paha aku ....ditarik nya aku kehadapan dan disembamkan muka dia kecelah lembah aku yang semakin banjir...aarghhhhhh mengeletar aku dibuatnya lemah lutut aku...lidah dia mula memain kan peranan dijilat nya pangkal peha lalu sedikit demi sedikit naik keatas menuju ke arah cipap aku yang mula mengembang dan aku boleh rasakan yang biji aku membesar ...dijilatnya bibir cipap aku dihisapnya...aku masa tu dah tak ingat dunia mengerang meraung...ahhhhhhhh....terangkat rangkat punggung aku kuat aku mengemut...
Bila lidah nya mula sampai kebiji aku ...air aku keluar lagi sampai mengalir kecelah punggung bila dia hisap biji aku ahhhhhhhh aku jadi fana ...meraung lagi.....nikmat tak terhingga...dihisap air aku yang keluar seperti orang yang baru balik dari padang pasir...syruppp syruupp bunyi tak cukup dengan itu lidah HM mula turun kecelah punggung aku yang kini basah dek air cipap aku di hisap nya ass hole aku sambil memasuk kan jari kedalam cipap aku ...disorong..ditarik...terangkat lagi punggung mula mula satu lepas tu dua...tiba tiba HM bangun diangkat nya aku keatas meja dan dengan tanpa sebarang masalah memperkenalkan cipap aku dengan batang nya yang memang besar tu tak tahu lah berapa inci.. disebab kan cipap aku yang memang sudah banjir menerima kemasukan batang HM dengan mudah sekali proses tarik sorong pun bermula....
Mula mula perlahan makin lama iramanya makin lama rancak aku menjadi semakin gila...gila nikmat...batang HM yang besar dan tak kurang juga panjang terasa seperti memenuhi seluruh bahagian bawah aku ...bukan setakat lubang aku sahaja...bila ditarik nya ,terasa seperti seluruh isi cipap aku keluar sekali...pergeseran yang berlaku diantara batang HM dengan biji aku menyebab kan air keluar tak henti ...clup clap... bunyinya bagai satu irama...makain lama makin ganas tosokan yang dilaku kan HM dan aku pulak makin kuat mengemut sambil mengangkat pungung agar bertembungan antara lubang dan batang HM selari bergolakkan dalam dada aku makin mengelegak aku dah tak kisah dengan apa yang terjadi ...tiba tiba satu hentakkan yang kuat ke pantat aku dan masa yang sama terpancut lah air dari batang HM .... cipap aku mengemut ngemut seolah olah menghisap air dari batang HM ...kami sama sama climax ...dan aku terus jadi lembik ... namun begitu batang HM tetap keras dan HM berkata "Honey masih ade lagi yang perlu saya ajar kan"