Bontotku Tergadai

Hye nama saya emilia.saya anak ke bongsu dari 3org adik beradik inilah pengalaman yg paling saya tak dapat lupakan.
Ceritanya begini,aku ada seorang abang yg gilakan sex.tapi dia amat baik kepadaku.. sebab tula aku tak pernah menaruh syak wasangka terhadapnya tetapi disebalik kepercayaan ku itu ia telah mengambil kesempatan terhadapku.masa tu mama & papa pergi menunaikan ibadat haji di mekah aku tinggal di rumah bersama ke 2 abg ku.pada mulanya abg² ku bersikap seperti biasa. pada hari pertama mereka telah membawa saya pergi berjalan² di sekitar klcc .untuk Pengetahuan u all semua aku ni selalu lepak klcc.lagi satu aku ni bolehla di kategorikan cun dan power kata org lelaki.cutting badan aku 32 22 28 ...itulah figure aku. memang la aku suka lepak klcc sebab ramai mata yg memandang keindahan buah dadaku.aku suka berpakain seksi untuk menarik perhatian kaum berlawanan jenis ngan ku.okla mengarut lak aku ni....
Selepas puas bersiar siar kami pun pulang kerumah.. badanku terasa letih sekali.aku pun terus tido.... aku terjaga kerana badanku terasa rimas sekali..masa itu jam lebih kuarang pukul 10.00..aku terus mancapai tuala...aku terus pergi mandi...badan menjadi segar.aku terus mengenakan baju tidor yg kata org tu cam kelawar dan jarang... memang menjadi kebiasaan ku untuk tidak memakai underwear pada waktu malam..
Selepas itu aku turun kebawah...untuk mencari makannan kerana perutku terasa lapar.. tanpa mengesyaki apa² aku terus pergi ke ruang tamu ...aku terkejut kerana melihat telivisyen terpasang..pada mulanya aku lihat gambar di tv hanyalah sekadar ciuman tiba² aksi semakin panas...yg pada biasanya hanya mendengar dari mulut kawan²ku... abg ku ketika itu tgh melihat keadaan ku yg terperanjat beruk tu...aku terasa cipapku mula basah lencun....tiba tiba salah seorang abg ku menarik tanganku untuk duduk di sebelahnya....dia menanyakan kepadaku sama ada mahu lihat atau tidak cerita itu...aku terdiam kerana tak tahu jawapan apa yg harus di berikan...
Tiba² abg ku memberanikan tangannya untuk memegang tanganku...aku tak kesah kerana pakwe ku juga sering memegang tangan ku..malah lebih dari tu...aku membiarkan saja abg ku bermain main tanganku...oleh kerana aku membiarkan saja..maka dia terus membelai tanganku dan semakin lama semakin keatas..dan aku terkejut kerana tangannya sampai di puting tetekku...aku menjadi stim dan takut...oleh kerana stim aku hanya melayan saja sambil mataku masih di kaca tv...abg ku yg sorang lagi hanya melihat keadaan itu berlaku...aku ingatkan dia akan menolong ku...malah dia terus datang kepadaku dan menanggalkan seluruh pakaian ku...aku terasa malu sekali... kerana tak pernah berbogel didepan sesiapa pun sebelum ni..
Abg longku terus mengangkang aku...dimana keadaanku tak ubah seperti katak yg terkangkang... dia menjilat jilat di cipap ku...dan tangannya terus mencari suis ku... di bahagian atas cipapku..apabila ia menjumpainya....ia terus menghisap disitu... peehhhhhhhhhhhhhhh gila sedap nya.....tak sangka rupanya sebegitu nikmat apabila dijilat...abg ngah ku pula sibuk meraba² tetekku....rasa macam tetek aku nak meletup jer kerana terlalu stim...
Oleh kerana terlalu sedap ..tiba tiba aku terasaa macam ada benda nak keluar ...uhhhhhhhhhhh aku telah melepaskan satu beban yg tak pernah aku rasakan selama ini....oleh kerana pertama kali..badan ku menjadi lesu...melihat keadaan itu...abg longku...terus mengangkat bontot ku ke atas bantal dan pada keadaan itu cipapku terlalu jelas kelihatan seperti terbuka sedikit.....abg ku membuka seluar nya dan mengeluarkan batangnya yg lebih kurang 5 inchi setengah
Ia meneruskan menusuk kearah cipapku...aku merasa sakit yg teramat...sampai terjerit aku...aduhhhhhhhhhhhh sakitnya banggggggggg....abgku setelah melihat keadaan itu terus berhenti disitu....aku ingat dia dah kesian kat aku... tetapi dia terus menghentak sampai kedalam cipapku...aku merasa sakit lagi pada ketika itu....tetapi abg ku pandai main...dia melakukan nya dengan slow slow...sampai aku rasa stim balik...dia terus menghentak dng kuat lagi...aku menjerit lagi...di mana perkataan yg keluar ialah...aduhhhhh bang sedapnya...emi tak tahan lagi...kami pun bertukar posisi di mana aku berada diatas dan abg longku berada dibawah.....abg ngah ku melihat keadaan itu terus menolakku...terlekat di dada abgku tapi batangnya masih lagi di cipap ku....dan aku terus tidak pedulik apa yg berlaku....kerana terlalu..enak....
Tiba² aku terasa seperti ada org menjilat jilat lubang bontot ku tambah kegelian lagi dan stimmmmm.......aku terasa macam ada benda ...rupanya abg ngah ku tgh mengorek ngorek lubang jubo ku... aku rasa sakit gak tapi tiba tiba dia masukkan 2 jarinya di lubang jubo ku...sakit tak ingatnya.....aku menjerit...dan dia mengeluarkan jarinya... aku ingatkan dah la kot....rupanya....dia terus memasukkan kotenya dalam lubang jubo ku....sakit gila.. dimana pada waktu itu.....aku telah di fuck melalui kedua dua lubang...
Setelah lama menahan sakit...tetiba aku terasa sedap lak... kerana perasaan nak kencing tadi datang balik.....ooooohhhhhhhh ohhhhhhhh bess gila... aku tak boleh nak kata apa.. abg long ku.....dah mengeluarkan kotenya dari lubang cipap ku....kerana takut aku mengandung....sekarang tinggalah abg ngah yg sedang berusaha memuaskan nafsu aku.... dia terus menghentak lubang jubo ku.....aku dapat rasakan bahawa nikmatnya adalah 100 kali ganda daripada main cipap...
Tiba tiba aku terasa ada cairan panas didalam lubang jubo ku.. rupa rupanya dia dah klimakx dah serentak ngan aku........pehhhhhhhhhh aku terlentang diatas katil sambil terkangkang...dan di perutku penuh ngan air mani abng longku..
Aku terasa sungguh puas.. dan abg ku hanya tersenyum kepada ku......dan mengucapkan terima kasih kepada ku...dan aku puh sama kerana tak pernah rasa benda ni... dia atas katil aku lihat ada sedikit darah...mungkin itu dara ku dan dara jubo ku agaknya la...