Burit Camelia

Aku tinggal di Kelana Jaya ..Kisah nie antara aku dengan x-awek aku.. oleh kerana umur kami berbeza selama 4 tahun maka dia panggil aku abang. Nama dia Camelia, budak IPT tempatan. Masa tue aku umur 20 sekarang nier dah 24. Aku dengan dia tak pernah buat sex sebab aku budget dia untuk jadi special.. so..aku hormatkan prinsip dia... ringan-ringan tuer adalah......Hinggalah....

Suatu hari tue dia ajak aku pergi makan malam.so aku dengan motor Z aku pergi jemput dia dekat kolej kediaman dia.. "Lia nak pergi makan kat mana nier?" tanya aku pada Camelia.. " Mana-mana ajelah Bang..Lia tak kisah" jawab Camelia... Apa lagi...aku bawak dia pergi carik Pizza Hut.. . Masa aku bawak motor tuer. dia peluk aku rapat jadi aku terasa ada gunung yang menikam dada aku.. tapi aku buat selamba ajelah.nak cakap kat dia.hem terasa segan. Sambil bawak motor tuer aku ramas-ramas tangan dia.... "Bang.. Lia sejuklaaaa malam nier.." Kata Lia. "Emmmm.. Takpelah..nanti lepas makan.. kita balik". Kata aku

Lepas tuer.. Aku ambil tangan Lia dan letak dekat peha aku...Lia nie macam paham-paham terus gosok adik aku....sambil bawak motor tuer...adik aku apa lagi terus bangun dari tidur dan bagi respon. "Bang... Apa benda yang keras nier.?"tanya Lia dengan selamba. "Manalah abang tahu...Lia tengoklah sendiri!" kata aku.. "Laaaa... Abang nier... camana Lia nak tengok. kalau dalam kereta tuer lainlah..." Jawab Lia.. Melalui side mirror motor aku nampak Lia senyum-senyum kucing.... " Betul Lia nak tengok..lepas makan kita balik rumah sewa abang" aku bagi cadangan.. " Elok jugak tuer.. abang janji yer bagi Lia tengok.." gesa Lia macam tak sabar-sabar nak tengok aku punya adik...

Sambil makan kat Pizza Hut Kelana Jaya tuer aku ambil tangan Lia dan letak balik atas peha aku... Dia pun menjalankan tugas dia macam kat atas motor tadi.. Sambil gosok adik aku.dia pegang sekali telur aku.masa tuer aku dah stim..batang aku dah sakit kat dalam seluar....tiba-tiba aku terasa zip seluar aku dibuka.orang takder jadi Lia confident ajer bukak zip jeans aku... apa lagi... adik aku keluarlah dari penjara kurungan dia... " Wau...besarnya abang punya.. Mesti lebih dari 7 inci nie..!!!!!" Kata Lia .Lia makin ganas dan dia lancapkan aku kat dalam restoran tuer...Aku tak boleh buat aper-aper kat dia sebab takut waitress nampak...Dalam 30 minit lepas tuer aku terasa adik aku akan memuntahkan laharnya...aku terus memegang tangan Lia..dan....adik aku memuntahkan air pekat atas tangan awek aku..Habis basah tangan Lia dan dengan selambanya dia jilat tangan dia.. "Emmmmm... sedapnya air abang. baru kali nie Lia dapat rasa air mani.. Dulu main tengok dalam tape blue aje..." Kata Lia.. Aku tak dapat jawab apa-apa kerana masih tak puas.. " Malam nie Lia nak rasa terus dari adik abang tuer..boleh?.. "Boleh..kalau betul-betul Lia nak..Abang boleh kasi..." Aku dan Lia makan apa yang kitorang order tadi dan lepas tuer terus aku bawak Lia naik motor menuju rumah sewa aku........

Apabila sampai aje kat rumah sewa aku.. aku usung Lia masuk dalam bilik.. terus aku menghisap tetek dia yang masih dibaluti oleh baju.... aku malas tergesa-gesa bukak baju Lia..... " Bang....Baaannnnnnnngggggg.... Geeeliiiiiiii ...bangggggggg" rintih Lia dalam separuh sedar.. Aku buat tak tahu aje atas rintihan Lia tuer dan meneruskan serangan aku keatas buah dada dia... sambil tuer tangan aku terus-menerus meramas buah dada Lia yang sebelah lagi... "Bangggggg...emmmmmmm..ahhhhhhh..."rengek Lia kegelisahan. Tangan Lia meraba-raba rambut dan bahagian belakang aku dan dan semakin merapatkan dada dia pada mulut aku...Apabila puas aku menghisap dada dia dari luar..... "Lia....baring Lia..."suruh aku. Lia terus baring atas katil aku dan aku memanjat badan Lia dan mendepakan tangannya.. selepas itu... aku membuka kutang bajunya satu peratu sambil punggung aku mengesel-gesel pada bahagian bawah dia.. mata Lia dah kuyu dan semakin kuyu...

Apabila habis sahaja butang bajunya terbukak aku terus merungkai tali colinya....maka tersembullah dua gunung yang menggesel belakang aku tadi... " Bang....Lia nak Banggggg.. Cepat Bang." rintih Lia separuh sedar. Aku meneruskan serangan aku keatas putting Lia sambil tangan aku meramas-ramas buah dadanya yang sebelah lagi..Habis merah putting milik Lia aku gomol dan Lia hanya menyerah atas serangan yang aku lakukan... "Baaaannnnnnnnggggg ...Baaaaannnnngggggggg.... Liaaaa...Liaaaaaaaa..." Lia mendesis kenikmatan . Tangan Lia terus menggosok belakang aku dan tiba-tiba dia memeluk kepalaku dan "AaAAAAaaaahhhhhhhhhggggggrrrrgghhhhhh......" desis Lia dan aku dapat rasakan seluarnya basah ditengah-tengah.. "Bannnggggggggg....Lia dah....." Lia cuba memberitahu aku tetapi aku terus menutup mulut Lia dengan tanganku.... aku membuka kutang seluarku satu persatu dan adik aku berdiri dengan megahnya dihadapan Lia... " Lia....kulum Lia..." Lia terus menyumbat adik aku dan memainkan dengan lidahnya..... Tapi dia tak dapat menyumbatnya sampai habis dan aku terus memegang kepalanya sambil membawanya kearah adik aku.. Lia terus meramas-ramas telur aku sambil lidahnya bermain-main di bahagiam kepala...

Aku terasa adik aku semakin tegang dan " Lia....dahhhh..sayang .. abang nak masuk dalam Lia punya....." beritahu aku.. Lia bangun dan aku dengan segera melondehkan skirtnya dan terpampanglah bentuk cipapnya yang masih dilindungi panties pink..Aku mengusap-ngusap jari hantuku di tengah pantiesnya yang kebasahan.. "Eissssyyyyy...Arrrgggghhhhh...ggggggeeeelliiiiiii ii baannnggggg. stoooppppppp..pleeasseee " Lia mendesis dan menekan-nekan jariku... aku terus mengusap-ngusap dan menjilat tempat yang kebasahan dan memainkan lidahku disitu....Lia semakin mendesis dan mengeluh..... kenikmatan.. " Bangggg.. dah banggggg... Lia tak tahan banggggg..Arrggggggghhhhhh.. BanggggggGGG...cepat masukkkkk..." Rintih Lia kenikmatan.. Aku terus melondehkan panties Lia dan menguis-nguis bijinya... aku terus meraba-raba disitu dan menusukkan jarikua..Kepala Lia terjungkit-jungkit menahan serangan dariku dan air Lia semakin banyak mengalir-ngalir dicelahan bibir cipapnya...

Aku menyuakan adikku di celahan cipap Lia dan adikku masuklah kedalam lubang cipap Lia...bermulalah aktiviti sorong..tarik.... " Bannggggg... nikmat bang..nikmat sunnnggguhhhhhhhhhhh...besarnya abannnnnnggggg punnnnnnnyyaaaaa....." Desis Lia dan aku menghentak-hentak punggungku dengan kuat sekali. " Sayaaanggg... Kenikmatan ini akan lebih terasaaaa...ianya sungguh menyedapkan..."rintihku.. Air Lia semakin banyak dan celepup....celepap...,celepup...,celepapppp... Bunyi hantukan adikku didalam lubang kepunyaan Lia...Cipap Lia semakin mengemut dan... " BAnnnnnnnNNNGgggggg..... I'm coooommmmiiiiiingggggg..." Jerit Lia sambil memeluk erat leherku. Lia separuh sedar kerana sudah 3 kali dia climax...

"Lia .... pusingggg.belakang.."arahku.Lia terus membalikkan badannya dan aku terus memasang kondom pada adikku.... aku bermain-main pada lubang belakang Lia sambil menyapu KY-Jelly pada lubangnya dan menyucuk-nyucuk jariku.. " Bannnnnggggg... Jangan Baaaaaaannggggg... Lia tak nak disituuuu" desis Lia separuh sedar... "Sabar sayangggg... ianya akan lebih sedap...."beritahuku dan serentak dengan itu aku terus menyumbat adikku dalam punngung Lia.. "ArrrrrGGGGgghhhhhh.. Saayaaangggggg... Nikmatnya...." desisku....Lia terus mengemut-ngemut adikku dan kembali mendesis-desis " SaaayyyyaaannnGGGGgnnn.....ffuucckkkkkk meeee hhaaasrrrrrrrssdddd.." " I Love You.Lia" dan aku hentakkan adikku dalam lubang Lia " It's so wonderful to make love with you.."jawab Lia dalam nikmat...

Aku merasakan adikku akan memuntahkan laharnya.. "Lia...babyyyyy... I'm going to cummmmmmm...!!!!!"kataku sambil kembali menyerang lubang cipap Lia.... " Lia menolak badanku dan terus memegang senjataku yang dipenuhi dengan cairan cinta aku dan Lia dan terus mengulumnya... " ArgggggghhhhhhhAAARAAAaaarhhhh...Liaaaaa.. My loveeee..." Aku merapatkan kepala Lia dan terus memuntahkan laharku kedalam mulutnya. Lia menelan kesemua air cinta kami dan menjilat-jilat kepala adikku....

Kami terdampar keletihan setelah bertarung hampir 3 jam... " BBBAaaangggg..Lia climax 4 kali tadi.... pandai sungguh abang main sampai Lia punya dara pecah pun Lia tak sakitt" beritahu Lia... Aku memeluk Lia sambil mengelap cipapnya yang masih melekit... Liaaa.. Sayannggg... Lia tak nyesal give your virgin to mee...." soal aku... " I will do everything for you... My love" jawab Lia.. Aku mengucup dahi Lia dan memeluknya sehingga kami tertidur. Keesokkan harinya setelah kami mandi bersama-sama ... Aku menghantar Lia ke Kolej Kediamannya dan semenjak hari tuer kami semakin ketagih melakukan sex.

Setahun yang lepas... Lia telah meninggalkan aku tanpa sebarang alasan dan aku cuba menghubunginya tetapi tiada jawapan....begitulah berakhirnya perhubungan kami berdua...