Amy Cerul

Apa yg aku nk critekn kat sini,bkn prtama kali melakukan hbngan seks,tp prtama kali jupe dgn puan mcm ni.Aku knlkn diri aku dulu.Dlm crite aku dn bdk ni.aku gnakn nma LAN.Aku knl dia thn 2007.kalu x slap ada game bola piala dunia.Dia bg aku nma mimi.tp aku pngil dia AMY..aku couple dgn kwn yg sm keje n srmh dgn dia,ZETY.bdk keje pasaraya je...Biasanya aku kwn ngn awek2 ni x lama.Dah on,2 3 bulan aku ajak jd kwn la..aku ni pndai n kaki ngayat awek..aku ngayat just for one night stand or teman time nk mkn luar..hehehe..Brbalik crite AMY td,Zety pnah gn hset amy utk msg aku satu tika dulu..aku smpan la.aku plan,dah tnggal zety.aku nk ayat amy lak..plan aku trmakbul,zety kena smbung bljar kat U sabah..so,aku n zety tamat..Stlah aku ngayat dlm tepon 2 3 hr,aku pn ajak amy kuar..dia stju je..First skali kuar,x wat apa2 lg.kuar g taman pgn tgn je..wat lucu byk2,dia ktawa smbil tepuk peha aku,aku gosok blkng dia..hahahaha..aku x gelojoh..Lps hr tu aku ajk dia mkn mlm..ms tu argintina lwn jerman kalu x silap..lps mkn nsik aku ajk dia jln2..dah kena ayat la awek ni ..aku bwk amy ke kwsan prindustrian gebeng.aku park tmpat gelap ..aku yakin dia dah syok jiwang ngn aku..ble dh berhnti,aku lyn borak2..mla2 dia tkut,aku jet la.cm x caya sy je..kslamtan amy sy yg brtggungjwab ble dgn sy..dia pn ok la..mula2 aku ckap syg kat dia,nk cium blh?dia kata blh,tp kjab n pp je..dah cium pp,aku ckap nk kiss bibir skali,bbir amy seksi..aku pakar ngayat..hehehe..at last dia bg..aku rebahkn kusi,ltak tgn bwah leher dia,aku cium mlut amy..aku peluk dia..aku srh dia peluk aku..aku mula gosok tetek dia,,dia tepis la mula2 tu..tp dah aku romen baik pnya.dia pn brnafsu la..aku pn uli tetek dia.mantap n pejal tuhh.tgn aku ska mrayap..aku nk test gosok pepet dia..mula2 x dpat gok..aku kata nk gosok luar je...sayang saya x..dia jwb syang..ok luar je...mmg baik pnya cipap..aku x puas ht,sb dia pakai jeans..aku mtk nk pgn pepet dia skali je..nk rs je..dia x bg..romen2 lg..aku tnya,amy cukur x bulu pepet..dia kata msti la..gatal kalu pjng..aku wat x caya,ye ke..cu lan nk rs..dia x bg,aku pjuk la.ala skali je.dh rs licin hbs la...pjuk2 n uli tetek dia dia..dia pn bg..leh la seluk dlm jeans dia,,mak ohhh!!!!..bsarnya pepet amy..idaman smua laki..aku jet dia..dia snyum je..ye ke awk?amy tnya..aku jwb la,,yee..pepet mcm ni la bg kepuasan pd suami...mmg temban gler..dia dah stim aku rs,aku pn gosok la pepet dia..mmg licin..bdk kecik aku dh bgn dr td..aku cuba londehkn suar dia,aku ayt paras pnggung pn xpe dah..nk tgk pepet amy yg tembam tu..tp x dpt..aku leh bka butang n zip je mlm tu..dia x nk bkak seluar..aku dah puas pjuk..dia ni mmg x pnah buat lg.kalu aku dpt zety kwn dia,mmg dah xdok dara..Amy ni aku yakin sgt msih fres..mlm tu aku hnya dpt gosok pepet dia yg putih dn temban tu je..dah ngayat srh bkak suar x dpat,aku gosok je la..aku srh dia urut bdk kecik dia x nak,,dah tgh mlm,aku pn hntar dia blik..aku x leh blik lwt..nt bini aku mrah.. Aku jnji ngn Amy nk jupe dia lg,dia no hal..dia dah syng aku..tiap kali,aku sms kata aku rndu kat dia..aku tnya dia,best x lan gosok pepet dia..dia jwb best la..best sgt..aku tnya nk lg x?..jgn malu2,antara kita biar la tiada rahsia..dia hnya ketawa. Sampai ms yg aku plan,hr selasa..dia pnya off,sm ngn aku.aku ajak dia kuar.aku kata nk sm ngn dia tnpa gngguan.mula bwk dia g jln2 kat tmn esplanet n teluk cmpedak..g jupe ngn kakak dia yg keje dkt ngn mydin..comel gok kakak dia..aku ayat dia nk rht..nk baring2..dia Tanya kat mn..aku plan,kalu kita chek in stuju x??..dia tnya la.wat apa nk chek in..bhaya la...aku jwb,ala kn siang hr ni,x bhayanya..kita rhat 2 3 jam,pah kita kuar la...nk baring2 n hlng pnat je..untk pgntahuan,aku kuar ngn dia pg..mlm aku kena blik..dia kata,ikut lan la.nt ptg nk ajak aku g rmh mak dia kat felda cerul..hr tu dia pkai bju kurung,aku yg suruh,amy pkai la bju kurung..bru la nmpak gdis melayu..hehehe..sb kne puji byk,dia pkai bju kurung..dia ni x la cmel sgt..tp putih n sdap peluk..body mantap..aku pn chek in la kat hotel murah kat bustand lama kuantan tu la..Naik je,aku wat biasa la.ajak dia duk sblah..amy bkak la tudung tu..nk tgk rmbut amy..lan suka rmbut pjg..aku tlg dia bukakn..aku tgk mata dia.dia malu..aku rapatkn bibir aku ngn muka dia..dia x lari..aku pn romen la..msih duduk ats katil time ni...lama romen,tgn aku pn merayap..aku raba tetek dia..bsar siot...mmg trgaman aku tgk tetek dia wktu siang..aku uli,ramas tetek dia kaw2..bkn snang nk dpt ni...aku ajk dia brdiri...nk ajak baring trus,tkut gelojoh plak..mmg dah geram giler pn..aku sndarkn dia kat dindng..aku romen,baik pnya romen..aku hsap tetek dia..ahh,ahh,ahh,aku dgr dia bnyi..ms ni aku raba pepet dia..mngkin dia dh rs nikmat ms dlm kete tu..hr ni dia x tepis lg..aku msukkn tgn dlm kain dia...makkk ohhhhh,,,tembam giler...dh basah lecun...aku tnya,,best x syg..dgn mata trpejam dia angguk kpala je...aku gosok tetek dia lg..sb dh brpgalaman,aku leh bka la bra dia...pehhhh!!!! mmg tetek yg mantap...gebu n pejal..aku msih brsabar..mmg bdk dah mrah sgt...prlahan2 aku angkat bju kurung dia..dia x mmbntah..bjunya dh trcbut dr tbuh...dia kata,lan cbut la bju lan gok..bru adil..aku pn kata,,ok la...dia yg cbutkn bju aku..aku peluk dia smula..smbil romen,aku raba pepet dia..mata dia dah trtutup rapat..aku kuiskn kaki dia biar knkang sikit,aku main la biji suis kt pepet dia..fuhhhhh!!!!..dia pnya ah,ah.ah,ah,ah mkin brlagu...aku bka n jthkh kain dia..brjaya...tgl suar dalam je lg...dlm pala aku,grnti dah dpat..aku gosok pepet dia,,mmg puas ht tgk pepet dia yg cun tu..slow2 aku trunkn suar dlm dia...dia x bg..dia kata mcm ni dah la abg!!!..first dia pngil aku abg.ala syg..alng2..syg bogel la..kali ni je...nk tgk pepet syg....dia diam...abg bka suar abg gok..aku kata..ok...syg bkak la...dia pn bkak tali pnggan n suar aku..kami brdua hnya berseluar dalm..aku ambik tgn dia pgn budak kecik..dgn kekok dia pgn..hehehehe..mcm tkut2 je...jb lg bdk tu akan brjasa pd pepet mu syg....hehehee..aku trunkn suar dlm dia...fuhhh!!!...dia bogel 100%...pnya la puah ht leh tgk pepet dia wktu siang..mmg aku puji dlm ht..dgn bersih,licin,tembam..mmg idaman smua lelaki..aku gomol dia lg..aku gosokkn bdk kecik kat pepet dia..uuhhhhhh..dia ngeluh..aku tau,dia dh nikmat..dah lnguh brdiri.aku ajak dia lending ats katil..aku baringkn dia...mmg cun kalu tgk org puan ni bogel..huhuhu...aku niarap ats dia..cium dr ats dahi,hidung,pp,mlut....lama trus ke leher...slow2 aku trn ke tetek..mata amy dah trkatup rapat...aku trun ke perut..aku x than lagi..teste aku mmg pepet yg tembam..bru ada kepuasan..aku knkangkn kaki dia..byg la..dgn putih tembam n bersih pepet dia..ngadap muka aku...rzki x d tolak.aku pn wat la sprti rmai2 org laki lain buat...jilat bhasa yg kasar..aku gnkn istilah sup mngkuk bila jilat pepet..aku sup baik pnya..tgn dia pgn pala aku.tnda dia nkmat yg tramat..tb2 dia mgelepar tolak aku..ahhhhhhhh!!!!!...dia jerit halus....aku tau..dia dah smpaaaa...tp aku blum lg...aku lap2 pepet dia...aku tnya,syg dah puas??..dia ngguk..sdp x??..dia snyum dn peluk aku..aku romen dia lg...nk gosok pepet dia tepis dah..geli katanya...aku srh dia urut bdk aku...dia urut la...aku kata,ayg kulum la..dia pn kulum la..mmg dia x pnah kulum aku rs..dia buh dlm mulut,,diam je...huuhuhu..aku bg dia stim lg.aku main tetek dia..aku bringkn dia smula...romen2..aku kuakkan kaki dia..b terbuka sikit..pepet dia dah berair smula...aku gosokkn bdk aku kat pepet dia...dia peluk aku.pelan2 aku tekan.ahhh..ketat gok..msih dara.aku pakse la...dia skit...blh msuk kpla je bdk aku..dia kta skit...aku jd ksian...diam je la..tkat tu je bdk blh brenang dlm pepet amy..x leh main sorong tarik..sb amy sakit....aku sup lg pepet amy...kali ni aku nk gntung dia plak..xkn dia je smpai..huhuhuhu....tgh dia mgeliat aku sup tu..aku brnti..aku kata,,syg naik ats abg la plak....dia kata x pndai..xpe,abg ajar..dia pn bngun..aku srh dia knkang ats bdk..ltak bdk dlm pepet dia..tkan slow2..dia wat la mcm yg aku ajar...lama2.dia sndiri yg wat msuk rapat bdk tu dlm pepet dia...aku yg srh dia main sorong tarik..aku rilek je..hahahaha...aku dh nk smpai..aku bringkn dia...aku drive la...aku hayunkn slow2..aku x mnat gnas2..aku mnt romatik dlm hbngan seks ni...aku bg dia smpai dulu lg...aku hayun slow2..aku dh nk smpaiiii...aku pncut ats perut dia..dia pluk aku erat2..fuhhhhh..pnat n best gler...selasai kat situ..lain kali abg nk lg leh...dia angguk n peluk aku..aku chek out pkl 2.30ptg..trus g rmh dia kat felda cerul..ats keta bual2 biasa la..aku tnya,best x kne sup??..dia kata best sgt..nk lg ke??aku tnya dgn nada gurau..dia jwab..nk,nk,nk.nk.nk,nk,nk,,,,dlm ht aku kata,nt dpt lg la....smpai kat rmh dia,aku duk kat ruang tamu.rmh dia xdok org,ayh dia g keje sawmill,tgl mak dia je sorg2..tgl aku ngn dia je la ats rmh.mak dia duk kt dapur,mjahit..mak dia org seni..mksud aku suka wat brg2 sendiri dr krtas surat kaba..byk la prhiasan dlm rmh yg mak dia buat..dah mak dia sbuk mjahit,x ambik tau la psal aku dn ank dia kat ruang tamu..sempat lg aku romen n raba2 amy kat ruang tamu tu..dah xdok org..amy byk goda aku,,aku tau dia gian nk srh aku sup..dr reaksi dia aku tau...krusi yg aku duduk kt ruang tamu tu btul2 ngadap pntu bilik amy..aku raba2 romen2 amy tu.aku srh dia g tkar kain sarung..x yah pkai suar dlm...abg nk gosok pepet..amy pn mmg nk d gosok..dia pn bgn g blik dia..sngaja dia x tutp pntu..dia buang kain td tol3 nk tnjuk kat aku...bdk aku mrah x yah crita la..mau x mrah,amy tnjuk pepet dia dlm blik,brgurau ajk aku masuk,,ble aku bgn je dia bg isyarat.jgn!!!!..nt dulu...hehehe.aku bgn n g jugakk.pgn pepet skali kuar smula..amy pakai towel je,,x pakai suar dlm...dtg kat aku,romen aku,aku pgn pepet skali.trus dia g dapur...aku dgr dia cakap ngn mak dia..mak,budu dh hbs la,,x best mkn nasik xdok budu..mak dia jwb.nt mak g beli...amy naik kat ruang tamu..duk sblah aku..sdng borak2..mak dia kata..amy,mak nk g kdai jb..amy kata ok..n sengeh kat aku....ble mak dia g je,amy trus heret aku msuk bilik dia..abg kna cpt2..mak g kdai dlm 10 or 15 mnit..kalu dia balik..abg nmpak kot tngkap tu,,abg cpt2 kena kuar la...amy ajar aku...aku jwb.ok syg...amy kngkang ats katil dia..aku sup cpat2..dlm 2 3 mnit je,,trus aku msuk kn bdak dlm pepet dia..hayun slow2..amy kemut kaw2..mata aku tgk tngkap,tkut mak dia balik..huhuhu..skjab je..aku paksa srh smpai cpat..suppppp...aku pncut ats perut amy...aku ckap.sory syg..tkut mak blik...dia ckap xpe..dah sampai dah...hehehehe..aku cpt2 duk ats kusi smula... Sjak tu,aku slalu projek ngn dia..x kira tmpat..dia dah jd ketagih..byg la,asal jupe je srh aku sup pepet dia...naik je kete mlm..dia akn kngkangkn peha..srh aku gosok...dlm sminggu msti dia nk jupe skali..aku jd tkut..dia tksub seks..x kira kat mn,tepi jln.dlm ladang..aslkn aku gosok pepet dia...aku ni jnis berahi gok..org ngatok sorong bntal la...tp ble dh over sgt..aku jd risau...aku pn saiko la dia...aku nsihat la.niat dah nk tnggal la dia ni..kita hnya mnusia biasa,jodoh maut smua d tgn tuhan..jgn serahkn 100% perasaan syg tu..stnby kecewa 50%..mn la tau,abg mati ke,..x la frust sgt...mcm2 la aku ayt...aku kne g cina stgh thn..kalu syg nk tngu abg.tgu la...kalu ada jodoh yg terbaik syg kawin la...abg reda,walau pn kecewa..Aku ayt kaw2 la...smpa la dia ngis dn leh trima knyataan..yesss!!!..aku brjaya sprti awek2 sblum ni..kalu amy gian nk seks,jgn cr orng lain..bhaya..call abg..kata rndu, abg faham la tu..jgn jd bohsia..kita 2 je tau hbngan trlarang ni..ini rahsia kita..jgn crite kat sape2 pn dlm dunia ni..dia jnji dn stju.. Pd hal aku tkut wife aku tau,aku ayat la gtu..hahaha...aku saiko dia kaw2..Niat aku dah nk lupakn si zamilah bdk cerul ni...aku dah dpt sgalanya dr dia..Aku ajak dia kuar,nk seks last n bg yg trbaik la...smua kjadian brlaku hr selasa..wife aku keje,aku dn dia off day..aku bwk dia g tmpat biasa la.rmh bjg sep2 kg aku kat atabara..aku tnggalk dia dlm keta dulu..nk tgk dlm rmh line clear ke x..ble aku kmbali nk ajak dia msuk,aku tgk dia ngis...aku kejut!!!..nape syg???..dia kata aku tipu dia..aku dah kawin..dia tnjukn pas keje wife aku kat ats tmpat mghadang matahari tu...aku wt slamba la..dia x nk ikt aku msuk rmh..aku slowtalk..bncng elok2..aku x suka pd kekerasan...aku wat2 sdih..aku cter la smuanya..aku dah kawin 5 thn tp xdok ank...bla,bla,bla.....dgn nada sedih la....aku ajak dia borak dlm rmh..dia dh trmkn dgn ksedihan aku..ikut la...sprti biasa la.aku bogelkn dia..aku jd gian tgk dia bogel..ckup2 cun..aku bg kaw2 utk yg trakhir tu..pah ni aku x nk dah..nk cr lain plak...itu niat aku hr tu..aku igt lps tu,dia x contac dh aku..tp x..dia tetap nk jupe aku..hehehehe..aku pn x jd la nk g cina..hahahahaha.. Khidupn sprti biasa..asal dia ajk kuar je,msti srh ku gosok pepet dia..msuk kete..trus knkang...x kira mn2..trmasuk la kat rmh mak dia..kalu dia ajak g kelah kat air trjun.bwk fmly dia, dlm air dia msukkn bdk aku dlm pepet dia...ckup bjak dia cr peluang..mmg pndai dia brlakun..hebat minah ni!!!!... Satu hr dia bgtau aku,dia dah ada pkwe...nma FARID,bdk keratong...aku ckap la,,tahniah la.tp ht2 la..jgn caya ngn laki ni.tkut dia k pepet syg je...aku nasihat..dia kata,x!!!...abg sorg je dpt..bdk tu sivik sgt...bgus la kalu bdk tu baik gak....dia mtak tlg tmpangkn bdk tu g rmh dia..nk knlkn dgn kuarge...aku x nk..aku jd segan la...tp dia kata.xpe,,abg lan abg angkat dia..dia bg tau farid mcm tu...aku diam je...ms tu dia period...mngu dpn!!dia dah jnji ngn boy tu nk g dgn kete aku..aku pn lyan la...ok la..hr selasa pg abg dtg ambik..tp nk jupe amy dulu..bru jupe boy tu..dia tnya,nape..hehehehe...aku sengeh...hr selasa tu pn smpai..aku g ambik dia dulu..aku ingat lg.dia pkai bju kurung kuning bnga merah..aku bwk g rmh bjng dulu..hehehehe..dia dah tau...msuk je dlm blik.dia trus romen aku..laaaaaa...dia gian gok rupanya...mcm biasa la..aku bogelkn dia..gosok n sup pepetnya yg tembam tu...dah siap aku mndi skali ngn dia..pah tu g ambik boy tu n g cerul rmh fmly dia.... Aku igt,dh ada boy aku x leh la lg nk gosok pepet dia...sngkaan aku meleset..sprti dulu gok..nk jupe aku lg..siap jga line lg..tau mcm mn n msg aku kalu aku duk rmh..huhuhu..sms dr lelaki...hehehehe..aku dh kata.amy ni cukup pndai brlakon..sb asyik lyn amy ni,aku lupa aku ada lg awek2 lain yg nk d br nafkah batin..wlaupn amy ni dah brtunang dgn farid,dia msih nk aku sup pepet dia..msih nk kulum bdk kecik aku..aku pn x faham sb apa..yg aku psti,dia x bg pepet dia kat jntan lain...dia setia ngn aku wlau tunang dgn laki pilihan dia sndiri...selama hmpir 4 thn dia ajak aku wat hbngan trlarng ni...cukup hebat dia brlakon...ajak aku naik bilik sewa dia time kwn dia xdok..cakap srh beki knci bilik la..pdhal srh aku sup...aku lyan la..pdhal dia tu tunang org...shingga la bln 4 thn 2011...aku ambik kptsan x nk lyn dia lg..aku kesian kat tunang dia...hntaran 6ribu,tp bakal isteri dia dh hncur lebur aku kerjakn..utk pgtahuan amy.aku jga trlnjur dgn kwn sebilik dia kak nik..ms amy g keje,,amy srh abg g hntar brg kat bilik..time tu kwn amy ada...msa abg bka bilik,kak nik tgh bogel...hhuhuhu.onani rsnya...abg kesian dgn dia,abg smpaikn apa yg dia hajat tu...hehehee..tp skali tu je...kak nik dah over saiz...btng abg hnya utk yg smpit2 je..ahhahaha...sb x bsar sgt...lupakn ksah kita...kak ngah nmpak ms amy naik ats abg celah batu kat cemerun tu...kak ngah pn ada gosok pepet dia kat peha abg ms mndi tu...abg nk ngejah acik.tp x dpt...huhuhu....bln 11 nt amy kawin..jdkn pgalaman brsama abg mlm ke5 lpas kawin.mlm ptama,wat2 x pndai dulu..amykan pnda brlakun...hahahaha... AMY...MOGA KO BHAGIA SHNGGA HJUNG NYAWA...