Anis Asyifa 2

Semasa aku sedang melepak sambil makan angin depan rumah aku,aku asyik terbayang Uzer dan Anis buat projek depan tempat tuisyen mereka. Tiba-tiba aku ternampak Anis membonceng motor Uzer. Hatiku ingin tahu mereka ingin kemana. Aku mengikut mereka dari jauh. Setiba sahaja di depan sebuah rumah kosong, mereka berhenti. Mereka masuk kerumah kosong itu. Aku mengintai dari jauh. "Wei...aku takut la...kalau ada orang nampak macam mana??" Kata Anis dengan wajah yang risau. Uzer memegang tangang Anis yang memakai baju ungu dan berkata "Jangan la takut..takdak orang aih...". Anis memeluk Uzer dengan erat. Uzer memegang dagu Anis dan mengucup bibir Anis,lalu berkata "Jangan takut sayang....".Hatiku berasa panas. Anis memeluk Uzer dengan erat dan cium mulut Uzer. Mereka bercium dengan gelojoh sehingga terjatuh ke lantai. Mereka ketawa kecil selepas terjatuh. Anis duduk di atas perut Uzer dan membuka zip Uzer. Sekali lagi aku melihat Anis menghisap kote lelaki itu. Sambil Anis hisap kote Uzer, Uzer pula menjilat puki Anis. Mereka melakukan aksi 69. Anis juga hisap telur Uzer. Puki Anis dibasahi air liur Uzer. Selepas beberapa minit, Anis duduk atas Uzer dan masukkan kote lelaki itu ke dalam pukinya. Aku melihat Anis menghenjut badannya. Tetek Anis yang besar bergoyang-goyang. Bunyi peha Anis dan Uzer berlaga dapat didengar. Tangan Anis pula meramas-ramas teteknya sendiri. Berderau darahku melihat aksi lucah mereka. "AAaaarrrggghhhh..oohhh...yyeeeaaahhhh...."Jerit Anis. Uzer berdiri dan mendukung Anis. Kemudian, dia masukkan kotenya ke dalam puki Anis. Mereka melakukan seks semasa berdiri selama beberapa minit. Selepas itu, Anis meniarap di atas lantai. Uzer pula menjolok puki Anis yang sedang meniarap dari belakang. "aaaarrrrggghhh..ketat la wei....aaaaaaaaarrrrrrrggghhhh" Anis jerit sekuat hati. "Tahan Anis....Uugghh.."Jawab Uzer. Mereka berdua berpeluh-peluh. Sambil mendayung, Uzer menjilat leher Anis. "Eerrmmm...aaahhhh"Suara yang keluar dari mulut Anis. Uzer memegang pinggang Anis dan menoggengkan dia. Uzer sambung menjlok puki Anis dan menampar buntut Anis beberapa kali. "AArgghh...aahhh...Noty..."kata Anis dengan nada yang ghairah. Uzer keluarkan kotenya dari puki Anis dan menjolok jubur Anis. "AAARRGGGHH!!!" Anis menjerit sebaik sahaja kote Uzer memasuki lubang juburnya. "UUGGHH!!Besaq kote hang noh..."kata Anis kepada Uzer. Uzer meramas-ramas tetek Anis dan berkata "Juboq hang sedap Anis". "Aarrgghh..jolok laju wei....LAJU LAGI!!"Kata Anis. Uzer mendayung selaju yang boleh. Bunyi peha Uzer dan buntut Anis berlaga kuat kedengaran. Sambil meliwat Anis, Uzer menampar-nampar buntut Anis. "Oh yeah...Fuck me!!"Kata Anis. Lebih kurang 7 minit kemudian, Anis melutut di hadapan Uzer. Anis kulum kote Uzer yang baru sahaja keluar dari lubang juburnya. Kemudian Anis mengepit kote Uzer dengan teteknya. Kote Uzer tidak kelihatan kerana ditutupi tetek Anis yang besar. Anis mengurut kote Uzer dengan teteknya. "Aarrgghhh..laju lagi Anis...Aarrgghh.."kata Uzer. Anis gesel kote Uzer dengan teteknya dengan laju. Tiba-tiba mani Uzer memancut dari celah tetek Anis dan terkena bibir Anis. "yeeaaayyyyy...Anis dapat mani...."Kata Anis dan terus menjilat mani di atas bibirnya. Uzer ketawa dan cium dahi Anis. Uzer memaki pakaian semula. Uzer menyuruh Anis tinggalkan bra dan seluar dalamnya. Anis memakai t-shirt kembali tanpa bersihkan mani Uzer di teteknya dulu. Mani Uzer yang membasahi t-shirt Anis menampakkan tetek Anis. Kali ini Anis menunggang motor dan Uzer memboncengnya. Uzer meramas tetek Anis dari belakang. Sebaik mereka beredar, aku mengambil bra dan seluar dalam Anis dan menghidunya. Wanginya bau Anis. Aku berjanji dengan diriku akan menjamah tubuhnya satu hari nanti. Sunday, September 4, 2011 Posted by dark angel at 4:25 AM 0 comments Location: Kulim, Kedah, Malaysia Anis Asyifa Nama aku Farhan,aku belajar di SMK Tmn Jelutong di Kulim. Cerita ini berlaku pada tahun 2010. Disekolah aku ada seorang awek yang berbadan sedap,rendah dan mempunyai sepasang tetek yang besar. Branya bersaiz 30 D. Walaupun aku selalu stim tengok dia dan selalu jadikan dia modal untuk melancap, tapi aku tidak berani apa-apakan dia sebab dia selalu datang ke rumah aku dan dia juga seorang yang menjaga maruahnya. Satu hari, Anis bagitahu aku yang seorang budak lelaki di tempat tuisyennya yang bernama Uzer suka menjaja cerita pasal teteknya. "Malam ni lepaih tusyen aku nak cakap dengan dia...perangai pelaq sangat!!" Anis berkata kepadaku. Aku mengambil keputusan untuk menjemput Anis balik tuisyen pada malam itu dan menemaninya bersemuka dengan Uzer. Setibanya aku disana, dari jauh aku terdengar Anis berkata kepada Uzer. "Hang dok cerita kat semua orang pasal badan aku pasai pa??" Uzer hanya menjawab "Wei...sorry......" "Hang tau tak ni maruah aku??Awat hang buat aku macam ni??" Anis berkata. "Aku...Aku minta maaf.."Itu sahaja yang aku dengar dari mulut Uzer. "Hang kalau nak buat sangap dekat aku,nak usha badan aku ni,aku tak kesah...awat hang cerita kat orang.."kata-kata Anis mengejutkan aku. Uzer menarik tangan Anis dan memeluknya. "Aku minta maaf Anis...Aku memang sangap teruk kat hang...Hati aku ni nak sangat romen dengan hang..Tapi....."Uzer berkata pada Anis. Aku ingin pergi kepada Anis tapi.. "Awat hang tak mintak??Aku bagi laa.." kata-kata Anis membuat aku menjadi kaku. Uzer juga kelihatan kaku. "Hang nak tak??"Tanya Anis. "N...Na..nak,Anis."jawab Uzet. Anis peluk Uzer sampai penyet tetek dan cium mulut Uzer. Mereka bercium dengan gelojoh. Mulut Anis dibasahi air liur Uzer. Tangan Uzer meramas-ramas tetek Anis. "Aaahhhhhhh....errmm...cium lagi,sayang.."kata Anis. Mereka terus bercium mulu selama 5 minit. Tiba-tiba Anis tersedu,mereka bercium. Anis terus melutut di hadapan Uzer dan membuka zip seluar Uzer. Anis keluarkan batang kote Uzer yang agak besar. Anis menjilat-jilat bibirnya dengan ghairah. Anis yang bertudung itu mengulum kote Uzer dengan gelojoh dan ghairah. "Aaarrrgghhh..Anis...dah lama aku impikan ni.." kata Uzer. "Aaahhh...Dah,toksah dok cakap banyak..Hang dapat aku dah.."Kata Anis dan sambung hisap kote Uzer. Aku berasa sangat cemburu dan berharap ada kereta lalu dan mereka kantoi.Tapi,tidak ada sebuah kereta pun yang lalu. Anis berhenti kulum kote Uzer selepas 10 minit. Uzer terus cuba membuka baju Anis tapi, Anis menahan. "Main la puki Anis dulu, dah tak tahan ni.." Aku terkejut mendengar kata- kata Anis itu. Uzer melutut di depan Anis dan melondeh seluar Anis. Anis hanya tersenyum. Uzer menjilat puki Anis yang dicukur licin,putih dan bersih itu. "AAAaaaahhhhhh...sedapnya...jilat lagi..."jerit Anis. Sambil Uzer menjilat pukinya,Anis menggosok-gosok pukinya dengan jari. Tangan kiri Anis pula meramas-ramas teteknya sendiri. Muka Anis nampak sangat ghairah. "Boh lidah dalam puki Anis..."Pinta Anis. Uzer menurut permintaan Anis itu. "AAaahh...eerrrmmmm....sedap...."Itu yang keluar dari mulut Anis. Selepas 7 minit, air puki Anis memancut membasahi muka Uzer. Anis senyum dan ketawa kecil apabila Uzer menerkam tetek besar dan tegangnya. Uzer membuka baju Anis. Kote aku turut menegang melihat tetek besar Anis yang putih gebu memakai bra merah hati. Uzer meletak mukanya di antara kedua-dua tetek Anis. "AAaahhh.."Suara Anis mengghairahkan. Uzer membuka bra merah Anis dan menggomol tetek Anis dengan mukanya. "AAaahh....noty boy suka tek Anis ya..."kata Anis. "Suka...Suka sangat- sangat.."kata Uzer dan sambung menggomol tetek Anis. Uzer meramas-ramas tetek Anis. Anis kelihatan sangat bahagia. selepas 3 minit meramas tetek Anis, Uzer menghisap tetek besar itu bergilir-gilir kiri dan kanan. Anis tidak dapat menahan keghairahan lagi. sekali lagi dia mencapai klimaks. "Takkan tak mau jolok puki Anis kot??"Tanya Anis kepada Uzer. Uzer memandang puki Anis,tanpa berkata apa- apa, Uzer memasukkan kotenya kedalam puki Anis. "AAaaarrrgggghhhhh!!!!!!"Jerit Anis. "Wei!!BESAQNYA KOTE!!"kata Anis. Uzer ketawa kecil dan terus mendayung sambil meramas tetek Anis. Anis pula terus menjerit mungkin kerana menahan pedih di pukinya. "Anis...sakit ka??"Tanya Uzer. "Tak kira pa pun,,hang jangan berenti...AARRGGHH!!"Kata Anis. Lebih kurang 5 minit Uzer mendayung, aku nampak cecair merah meleleh di puki Anis. Uzer keluarkan kotenya dari puki Anis. Kotenya dibasahi cecair merah itu. "Hang.....Hang dah dapat dara aku...Suka??"Kata Anis. Rupa-rupanya Anis pecah dara. "Jolok juboq Anis pulak.."Pinta Anis sambil menonggeng. Uzer memasukkan kotenya kedalam jubur Anis. "AAARRRRGGGGGHHHHH....PEDIH!!!"Jerit Anis sebaik sahaja kote Uzer masuk ke dalam juburnya.Mukanya merah. Uzer terus men-Doggy Anis. Anis meramas teteknya sendiri. Pergerakan Uzer semakin laju, jeritan Anis juga semakin kuat. Darah dara Anis masih lagi menitis. Selepas 3 minit, Uzer membaringkan Anis dan mengepit kotenya di tengah-tengah tetek besar Anis. Uzer terus mendayung. Bunyi paha Uzer berlaga dengan tetek Anis dapat aku dengar. Selepas 3 minit, Uzer pancutkan maninya ke muka Anis. Tudung Anis terkene percikan mani Uzer. Mereka berdua ketawa kepuasan. "Nanti aku nak lagi boleh??"Tanya Uzer. "Boleh Sayang..Minta ja..tapi jangan dok cerita kat orang."Kata Anis. "Thanks,Anis...Sayang hang.."Kata Uzer dan mencium dahi Anis. Mereka memakai pakian dan beredar dari situ. Hatiku sakit kerana Puki Anis ditebuk oleh orang lain dan bukan aku..