Anis Asyifa 1

Nama aku Farhan,aku belajar di SMK Tmn Jelutong di Kulim. Cerita ini berlaku pada tahun 2010. Disekolah aku ada seorang awek yang berbadan sedap,rendah dan mempunyai sepasang tetek yang besar. Branya bersaiz 30 D. Walaupun aku selalu stim tengok dia dan selalu jadikan dia modal untuk melancap, tapi aku tidak berani apa-apakan dia sebab dia selalu datang ke rumah aku dan dia juga seorang yang menjaga maruahnya. Satu hari, Anis bagitahu aku yang seorang budak lelaki di tempat tuisyennya yang bernama Uzer suka menjaja cerita pasal teteknya. "Malam ni lepaih tusyen aku nak cakap dengan dia...perangai pelaq sangat!!" Anis berkata kepadaku. Aku mengambil keputusan untuk menjemput Anis balik tuisyen pada malam itu dan menemaninya bersemuka dengan Uzer. Setibanya aku disana, dari jauh aku terdengar Anis berkata kepada Uzer. "Hang dok cerita kat semua orang pasal badan aku pasai pa??" Uzer hanya menjawab "Wei...sorry......" "hang tau tak ni maruah aku??Awat hang buat aku macam ni??" Anis berkata. "Aku...Aku minta maaf.."Itu sahaja yang aku dengar dari mulut Uzer. "hang kalau nak buat sangap dekat aku,nak usha badan aku ni,aku tak kesah...awat hang cerita kat orang.."kata-kata Anis mengejutkan aku. Uzer menarik tangan Anis dan memeluknya. "Aku minta maaf Anis...Aku memang sangap teruk kat hang...Hati aku ni nak sangat romen dengan hang..Tapi....."Uzer berkata pada Anis. Aku ingin pergi kepada Anis tapi.. "Awat hang tak mintak??Aku bagi laa.." kata-kata Anis membuat aku menjadi kaku. Uzer juga kelihatan kaku. "hang nak tak??"Tanya Anis. "N...Na..nak,Anis."jawab Uzet. Anis peluk Uzer sampai penyet tetek dan cium mulut Uzer. Mereka bercium dengan gelojoh. Mulut Anis dibasahi air liur Uzer. Tangan Uzer meramas-ramas tetek Anis. "Aaahhhhhhh....errmm...cium lagi,sayang.."kata Anis. Mereka terus bercium mulu selama 5 minit. Tiba-tiba Anis tersedu,mereka bercium. Anis terus melutut di hadapan Uzer dan membuka zip seluar Uzer. Anis keluarkan batang kote Uzer yang agak besar. Anis menjilat-jilat bibirnya dengan ghairah. Anis yang bertudung itu mengulum kote Uzer dengan gelojoh dan ghairah. "Aaarrrgghhh..Anis...dah lama aku impikan ni.." kata Uzer. "Aaahhh...Dah,toksah dok cakap banyak..hang dapat aku dah.."Kata Anis dan sambung hisap kote Uzer. Aku berasa sangat cemburu dan berharap ada kereta lalu dan mereka kantoi.Tapi,tidak ada sebuah kereta pun yang lalu. Anis berhenti kulum kote Uzer selepas 10 minit. Uzer terus cuba membuka baju Anis tapi, Anis menahan. "Main la puki Anis dulu, dah tak tahan ni.." Aku terkejut mendengar kata- kata Anis itu. Uzer melutut di depan Anis dan melondeh seluar Anis. Anis hanya tersenyum. Uzer menjilat puki Anis yang dicukur licin,putih dan bersih itu. "AAAaaaahhhhhh...sedapnya...jilat lagi..."jerit Anis. Sambil Uzer menjilat pukinya,Anis menggosok-gosok pukinya dengan jari. Tangan kiri Anis pula meramas-ramas teteknya sendiri. Muka Anis nampak sangat ghairah. "Boh lidah dalam puki Anis..."Pinta Anis. Uzer menurut permintaan Anis itu. "AAaahh...eerrrmmmm....sedap...."Itu yang keluar dari mulut Anis. Selepas 7 minit, air puki Anis memancut membasahi muka Uzer. Anis senyum dan ketawa kecil apabila Uzer menerkam tetek besar dan tegangnya. Uzer membuka baju Anis. Kote aku turut menegang melihat tetek besar Anis yang putih gebu memakai bra merah hati. Uzer meletak mukanya di antara kedua-dua tetek Anis. "AAaahhh.."Suara Anis mengghairahkan. Uzer membuka bra merah Anis dan menggomol tetek Anis dengan mukanya. "AAaahh....noty boy suka tek Anis ya..."kata Anis. "Suka...Suka sangat- sangat.."kata Uzer dan sambung menggomol tetek Anis. Uzer meramas-ramas tetek Anis. Anis kelihatan sangat bahagia. selepas 3 minit meramas tetek Anis, Uzer menghisap tetek besar itu bergilir-gilir kiri dan kanan. Anis tidak dapat menahan keghairahan lagi. sekali lagi dia mencapai klimaks. "Takkan tak mau jolok puki Anis kot??"Tanya Anis kepada Uzer. Uzer memandang puki Anis,tanpa berkata apa- apa, Uzer memasukkan kotenya kedalam puki Anis. "AAaaarrrgggghhhhh!!!!!!"Jerit Anis. "Wei!!BESAQNYA KOTE!!"kata Anis. Uzer ketawa kecil dan terus mendayung sambil meramas tetek Anis. Anis pula terus menjerit mungkin kerana menahan pedih di pukinya. "Anis...sakit ka??"Tanya Uzer. "Tak kira pa pun,,hang jangan berenti...AARRGGHH!!"Kata Anis. Lebih kurang 5 minit Uzer mendayung, aku nampak cecair merah meleleh di puki Anis. Uzer keluarkan kotenya dari puki Anis. Kotenya dibasahi cecair merah itu. "Hang.....Hang dah dapat dara aku...Suka??"Kata Anis. Rupa-rupanya Anis pecah dara. "Jolok juboq Anis pulak.."Pinta Anis sambil menonggeng. Uzer memasukkan kotenya kedalam jubur Anis. "AAARRRRGGGGGHHHHH....PEDIH!!!"Jerit Anis sebaik sahaja kote Uzer masuk ke dalam juburnya.Mukanya merah. Uzer terus men-Doggy Anis. Anis meramas teteknya sendiri. Pergerakan Uzer semakin laju, jeritan Anis juga semakin kuat. Darah dara Anis masih lagi menitis. Selepas 3 minit, Uzer membaringkan Anis dan mengepit kotenya di tengah-tengah tetek besar Anis. Uzer terus mendayung. Bunyi paha Uzer berlaga dengan tetek Anis dapat aku dengar. Selepas 3 minit, Uzer pancutkan maninya ke muka Anis. Tudung Anis terkene percikan mani Uzer. Mereka berdua ketawa kepuasan. "Nanti aku nak lagi boleh??"Tanya Uzer. "Boleh Sayang..Minta ja..tapi jangan dok cerita kat orang."Kata Anis. "Thanks,Anis...Sayang hang.."Kata Uzer dan mencium dahi Anis. Mereka memakai pakian dan beredar dari situ. Hatiku sakit kerana Puki Anis ditebuk oleh orang lain dan bukan aku..