About

Ani Dahaga Seks

Kini sudah 3 bulan peristiwa hitam di mana aku diperkosa oleh anak saudara suami berlalu. Nasib baiklah benih yang ditabur oleh Zaidin dan Zairul ke dalam rahim ku tidak menjadi. Walau pun aku kesal dengan kejadian tersebut, namun ianya memberi kesan dan dimensi baru dalam kehidupan seksual ku. Aku melayan kemahuan seksual suami hanya untuk melaksanakan tanggung jawab ku sebagai seorang isteri. Memang aku jarang mendapat kepuasan dari hubungan tersebut, tidak seperti yang diberikan oleh Zaidin dan Zairul ketika merogol ku tempoh hari. Kesan dari kejadian tersebut juag timbul keinginan dalam diri ku untuk bersetubuh dengan lelaki lain. Tetapi bila memikirkan aku ini isteri orang dan aku masih menyayangi suami ku, keinginan tersebut ku pendam sahaja dalam diri ku. Kini hampir 3 bulan suami ku berada di luar negara. Aku tinggal bersama mak mertua ku untuk menjaga dia yang tidak berapa sihat. Sepanjang 3 bulan di kampung suami ku kerja-kerja harian ku banyak dibantu oleh Mat Napi iaitu kawan baik adik ipar ku. Dia memang tidak berkeberatan untuk membantu ku di saat aku memerlukan pertolongan. Dia juga selalu membawa buah tangannya untuk ku. Sikap baiknya terhadap ku, kadang- kadang menimbulkan tanda tanya kepada aku samada dia betul-betul ikhlas menolong atau menginginkan sesuatu balasan dari ku. Entahlah, sejak akhir-akhir ini nafsu ku sering memuncak, mungkin disebabkan lama juga aku tidak berhubungan seks dengan suami ku. Setiap malam burit ku berdenyut- denyut kegersangan minta dipuaskan. Nak menunggu kepulangan suami 2 bulan lagi adalah terlalu lama rasanya kurus keringlah aku menahan penderitaan batin ku. Anak saudara suami ku, Zaidin dan Zairul pulak tak balik ke kampung kalau tak mahu aku mengulangi perbuatan yang lepas, manakala Pak Mat pula dah ada bini muda. Dalam kepala ku hanya terbayang Mat Napi, tapi risau juga aku kerana Mat Napi ni ramai kawan, tak rela tubuh ku nanti dikenduri oleh kawan- kawannya nanti, kalau Mat Napi seorang sahaja aku tak kisah sangat kalau tergadai tubuh pun. Suatu hari selepas menerima barangan dapur yang dipesan daripada Mat Napi, aku mengajaknya minum sambil berbual-bual di bahagian dapur yang agak terselindung. “Suami Kak Ani tak pulang lagi ke?” tanya Mat Napi memulakan bicara. “Belum, bulan depan baru dia pulang,” jawab ku. “Lama juga dia pergi oversea, tak sunyi ke?” tanyanya lagi. “Sunyi pun nak buat macam mana, bukan ada orang lain nak teman,” jawab ku meminta simpati. “Kalau macam tu jom lah ikut saya pergi bandar, tengok wayang ke,” pelawa Mat Napi. “Ishh kau ni Mat Napi, saya ni kan bini orang, apa pulak kata orang kampung nanti bila tengok saya keluar dengan awak,” jawab ku. “Kalau tak boleh keluar siang kita keluar malam, memang lama dah saya teringin nak berdating dengan Kak Ani,” sambung Mat Napi lagi. Meremang bulu roma ku mendengar pelawaan Mat Napi tersebut. “Ishh keluar malam saya tak beranilah Mat Napi, kawan- kawan awak tu semuanya nakal-nakal belaka, cari peluang nak berjubur je, silap- silap nanti saya pulak akan dikerjakan oleh mereka, ishh tak sanggup saya,” jawab ku berterus terang. “Ala kak ani kalau bab berdating ni saya seorang je, memang saya tak akan ajak orang lain, akhir-akhir ni malam-malam tak boleh tidur la, teringat Kak Ani, peluk bantal je, kalau boleh nak juga peluk orangnya sekali,” rayu Mat Napi. “Peluk je tau jangan lebih- lebih nanti lain jadinya,” sambung ku, burit ku mula berdenyut membayangkan adegan tersebut. “Memang nak peluk je tak lebih dari itu, malam ni boleh,” rayu Mat Napi lagi. “Malam ni tak boleh lah Mat Napi, saya dalam keadaan haid ni, bila bersih nanti saya akan beritahu bila kita boleh jumpa, tapi janji awak seorang je tau, kalau ada orang lain, saya lari balik,” sambung ku lagi. “Ala Kak Ani bukannya nak lebih-lebih dapat peluk sekali pun jadilah,” rayu Mat Napi lagi. Ketika itu aku melihat bahagian depan seluar Mat Napi mula menonjol, zakarnya mungkin dah menegang kot, fikir ku lagi. “Baiklah kalau setakat nak peluk tu, saya boleh bagi peluang tu sekarang,” ujar ku. Aku mengajaknya ke belakang pintu iaitu tempat yang agak tersorok sikit dan membiarkan tubuh ku dipeluk rapat dari belakang oleh Mat Napi. Terasa batang zakarnya yang dah menegang itu menekan rapat alur punggung ku. Tangannya mula meramas buah dada ku sehingga terasa puting tetek ku mula mengeras. Setelah membiarkan Mat Napi meramas tetek ku beberapa kali, aku menolak tubuhnya lembut. “Dah lah cukup setakat ni, dah dapat peluk tubuh saya kan,” ujar ku. Aku lihat muka Mat Napi berpeluh, mungkin terlalu bernafsu kot. “Sebab itulah saya nak berdating dengan awak dalam keadaan diri saya bersih, saya takut awak tak tahan je nanti, lagi pun kalau saya dah bersih tu bonus untuk awak, bukan setakat peluk cium atau raba tetek saya je, bahagian bawah pun awak boleh raba, silap-silap kalau saya dah tak tahan awak boleh rasanya sekali,” ujar ku lagi berseluruh. “Betul ke ni Kak Ani, ni yang buat saya tak tahan ni, kena balik melancap dulu lah,” balas Mat Napi bersahaja. “Eh ke situ pulak awak ni, tu la suruh kahwin awal tak mahu, kalau tak adalah jugak tempat untuk nak lepaskan nafsu awak tu,” sambung ku lagi. Hari terakhir haid ku, aku mengajak Mat Napi menemani ku ke farmasi untuk membeli pil cegah kehamilan, sebagai persiapan diriku untuk berdating dengan Mat Napi malam besoknya. Petang itu juga adik ipar ku yang masih dalam pantang kerana melahirkan anaknya yang ke 4 pulang bersama suami dan anak-anak nya untuk menziarahi ibunya yang sakit itu. Berderau darah ku bila melihat Zaidin berada di rumah, maklumlah beliau pernah menikmati tubuhku, aku bimbang dia mahu mengulanginya lagi. Aku hanya tersenyum bila di sapa oleh Zaidin, manakala biras ku yang merupakan suami adik ipar ku yang ku panggil abang Adam dari tadi asyik menjeling tubuh ku sahaja. Maklum lah orang tengah berpuasa nafsu kerana bini dalam pantang. Keesokannya pagi-pagi lagi aku mandi wajib. Bila keluar sahaja dari bilik air aku terserempak dengan abang Adam suami adik ipar yang menunggu untuk masuk kebilik air. Aku yang ketika itu hanya sempat disapa olehnya. “Hai Ani awal mandi?” tanyanya. “Mandi hadaslah bang,” jawab ku pendek. “Eh suami takde pun mandi wajib jugak ke,” sambungnya sambil tergelak kecil. “Orang baru suci haid lah, ke situ pulak fikir abang adam ni,” jawab ku sambil tersenyum. Aku lihat abang Adam memandang dengan geram ke arah tetek ku yang menggebu itu. Aku tahu dia memang geram dengan tubuh ku. Malam itu kebetulan ada kerja-kerja kenduri kahwin di rumah Pak Awang, selang beberapa rumah daripada rumah mertua ku. Aku memberitahu adik ipar ku yang aku nak ke sana untuk membantu apa yang patut, walaupun sebenar nya aku ingin pergi berdating dengan Mat Napi. Mat Napi yang siap menunggu membawa ku ke sebuah pondok durian di tepi sungai. Terdapat tikar kecil dan bantal yang tersedia ada di situ, mungkin digunakan oleh tuan pada siang hari. Sampai saje di situ Mat Napi terus memeluk dan meromen tubuh ku lalu membaringkan tubuh ku di atas tikar tersebut. Aku membiarkan sahaja Mat Napi mengerjakan tubuh ku kerana aku juga menikmatinya. Setelah puas mengerjakan pipi dan tetek ku lalu dia menyelak kain batik yang aku pakai mendedahkan burit ku yang sudah dibasahi oleh air mazi ku sendiri. Aku terkejut dan kegelian bila Mat Napi menjilat alur burit ku. Aku mengepit kepala Mat Napi kerana kegelian yang aMat sangat. Inilah kali pertama burit ku dijilat, memang nikmat rasanya, aku tak dapat mengawal nafsu ku lagi lalu aku melepaskan air mani ku yang menyembur keluar dari lubang burit ku, Mat Napi dengan lahap menjilat dan menghirup air mani yang keluar dari lubang burit ku tersebut dengan penuh bernafsu. Belum hilang keletihan kerana telah keluar air mani, nafsu ku kembali bangkit. Mat Napi mengeluarkan batang zakarnya dan menyuanya kemuka ku. Aku terkejut dan seram bila melihatkan saiz batang zakarnya yang begitu besar dan panjang mengalahkan saiz Mat salleh. Rasa-rasanya dua kali ganda saiz zakar suami ku. Mat Napi mengesel-geselkan kepala zakarnya yang besar mengembang itu pada bibir ku. Mat mungkin mahu aku mengulum kepala zakarnya, lalu aku membukakan sedikit mulut ku. Melihatkan mulut ku sudah terbuka dengan segera Mat Napi menekan zakarnya kedalam mulut ku. Terasa penuh dan sendat mulut ku. Mampukan lubang burit ku menerima saiz zakar yang sebegini besar fikir ku lagi, berderau darah ku memikir adegan seterusnya. Aku meminta agar Mat Napi segera menyetubuhi aku. Mat Napi naik ke atas tubuh ku lalu menindih dadaku, aku meluaskan kangkangan ku dan membetulkan kedudukan punggung memudahkan dia bercelapak di celah kangkang ku. Aku mula terasa yang zakarnya yang keras dan besar itu bergesel dengan permukaan faraj ku yang dah lencun. Aku memegang batang zakarnya dan mengosok-gosok pada rongga faraj ku. Mat Napi mula menekan zakarnya dan rongga faraj ku mula mengembang dan terkuak untuk menerima kemasukan batang zakar Mat Napi yang agak besar itu. Apabila kepala takuk nya melepasi rongga faraj ku, terasa otot faraj mula meregang untuk menyesuaikan saiz zakar yang memasukinya hingga terasa senak dan pedih pada faraj ku. Namun begitu kehangatan dan kegelian yang maksimum ku rasakan pada dinding faraj bila batang zakar Mat Napi menyelusuri hingga ke dasar faraj ku. Aku mengerang kuat menahan kesenakan dan kenikmatan tersebut. Nasib baiklah tempat tersebut jauh dari orang, jadi aku bebas mengeluarkan suara menahan asakan pelir Mat Napi pada lubang faraj ku. Terasa penuh dan padat rongga faraj ku bila Mat Napi menusuk zakarnya ke dalam lubang burit ku yang aku rasa terkuak dan terbuka luas itu. Walau pun terpaksa menahan kesenakan dan keperitan namun begitu kenikmatan serta kesensasian yang disalurkan daripada zakar Mat Napi tetap dirasakan di mana keseluruhan dinding faraj ku dapat merasa kehangatan dan kepejalan otot batang zakar Mat Napi tersebut. Seakan mahu keluar isi faraj ku bila Mat Napi menarik keluar batang zakarnya dari rongga burit ku. Nasib baiklah Mat Napi tidak mengambil masa lama untuk memancutkan air mani nya, tak sampai 10 minit dia menghenjut tubuh ku, dia mula memeluk kemas tubuh ku dan menusuk zakar nya sedalam yang mungkin, aku mengerang keras menahan kesenakan kerana kepala zakarnya yang menekan rahim ku, terasa berdas-das pancutan air mani dilepaskan dalam rahim ku, terasa penuh rongga burit ku dengan air maninya. Setelah habis pancutan maninya aku menolak tubuh Mat Napi dari tubuh ku dan mencabut batang zakar nya dari lubang burit ku, bunyi plop terhasil bila kepala zakarnya terkeluar dari rongga faraj ku. Air maninya mengalir keluar dari lubang burit ku. Terasa luas rongga burit ku serta kepedihan akibat asakan batang zakar Mat Napi masih dirasai. Setelah membasuh sisa air mani yang mengalir keluar, aku mengajak Mat Napi pulang, dia meminta untuk menyimpan seluar dalam ku sebagai kenangan. Dalam perjalanan pulang bersama Mat Napi, aku terserempak dengan abang Adam suami adik ipar ku. Terkejut juga aku bila disapa olehnya. “Tadi kata pergi rumah kenduri,” tegur abang Adam. “Sudah, dah nak balik ni, takut balik sorang, sebab tu la ajak Mat Napi teman kan,” jawab ku selamba cuba menyembunyikan perkara yang sebenar. “Kalau macam tu jom la, abang pun nak balik ni, dari kedai tadi beli ubat nyamuk,” pelawa abang Adam. Suami adik ipar ku sudah berusia dalam lingkungan akhir 40an tapi masih gagah lagi. Aku tiada alasan terpaksa lah menerima pelawaan abang Adam tu. Setelah mengucapkan terima kasih kepada Mat Napi aku menaiki kereta abang Adam. Dalam kereta tersebtu aku masih terasa yang sisa air mani Mat Napi masih meleleh keluar dari lubang burit ku menyebabkan kain batik yang aku pakai kelihatan basah sedikit