Dalam Bas

Ada sekali tu aku nak balik ke Bentong naik bas biasa dari Pekeliling. Kebetulan plak orang memang ramai aritu. Masa nak naik bas bodo tu, kebetulan kat depan aku awek pakai seluar jeans ketat yang beratur. Orang memang berhimpit2 masa tu, apa lagi aku pun buat2 sibuk jugak, sondol batang aku terus kena kat jubor minah tu. Pasal orang dok tolak2, aku pun tolak sekuat hati batang aku kat jubo minah tu. Aaaaahhh sedap gila rasa kenikmatan, apatah lagi awek tu memang lawa aku tengok. Berair mazi aku kuar. Tapi pastu kat dalam bas dia dapat tempat duduk, aku tak dapat tapi ramai orang berdiri. Aku sedaya upaya setting supaya dapat berdiri kat belakang mana2 awek cun. Aku nampak ada sorang awek cun, putih muka ala2 minah kelantan pakai baju fit merah ngan kain skirt panjang lembut ketat warna merah hitam bebunga. Minah tu berdiri jugak. Masa bersesak2 tu cepat2 aku amik tempat belakang minah tu. Canteeekk, aku dapat berdiri belakang minah kelantan tu. Bas sangat sesak, kiri kanan depan belakang semua penuh, rapat sampai konek aku bersentuh dengan bontot minah kelantan tu. Aku try usha tengok reaksi dia, dia tak tunjuk apa2 respons pun. Ini kira dah baik, memudahkan kerja aku. Aku plan nak keluarkan konekku dan pancut kat bontot dia. Konekku mengeras di bontot minah comel tu. Lembut je rasa jubo dia. Bila bas dah gerak, aku mula try kuarkan batang aku perlahan2 dari zipku. Aku usha keliling, tempat aku memang terkepung dan aku yakin orang lain tak nampak perbuatanku. Aku memang sengaja pakai baju kemeja labuh supaya konekku terlindung. Bila konekku dah keluar sket dari zip, aku julurkan kepalanya sahaja. Bila clear, aku selak baju aku sket supaya konekku terkeluar sket, cepat2 aku rapatkan bahagian konekku melekap di punggung minah tu. Aaaahhh, konekku terasa keenakan yang amat sebaik sahaja ia melekat kat jubo awek tu, kainnya yang licin menambah keghairahanku, maziku terasa meleleh keluar. Aku nikmati seberapa lama yang boleh. Akhirnya, nafsu aku semakin tak tahan, mani aku rasa nak kuar. Aku cuba geselkan konekku di jubo minah tu dalam usaha nak pancut. Beberapa kali gesel, maniku rasa menuju ke kepala konek dan akhirnya, creeet! Creeet! Aku kenikmatan memancutkan maniku di jubo minah tu. Kelihatan maniku bertompok2 di kain lembutnya. Aku masukkan kembali konekku perlahan dan aku cuba hilangkan sket tompok2 mani kat kain minah tu dengan cara geselkan dengan seluar aku. Risau juga aku takut orang lain nampak. Bebrapa lama aku gesel mani aku dengan baju, dah tak berapa nampak kat jubo dia pasal kain dia gelap. Akhirnya perjalanan kami pun sampai ke destinasi sementara aku tiba dalam kepuasan.