Kereta Mewah Bos

Nama Aku Julia.. Aku kerja sebagai setiausaha di sebuah syarikat swasta.. di sini aku nak share pengalaman cerita aku main dengan bos aku di dalam kereta.. hehehe.. bos aku ni india.. tapi hensem.. Kalau korang nak tau, semua pekerja perempuan di tempat aku kerja memang gilakan bos aku ni.. hehehe..
bos aku ni memang suke dengan aku.. banyak kali gak di cuba-cuba goda aku masa kat bilik ofis dia.. kadang2 dia pura2 terpegang payudara aku, kadang dia pura teraba punggung and peha aku.. biasalah.. aku ni kulit putih gebu.. pakaian seksi, pakai skirt n kemeja ketat.. terjojol payudara aku ke depan.. tu yang bos aku x boleh tahan.. hehehe..
aku selalu gak perhatikan adik bos aku yang dalam seluar tu.. membonjol je setiap masa.. pasti besar pada pemikiran aku.. hehehehe.. bila aku masuk bilik bos, aku tengok adiknya tu gerak2 dalam seluar.. macam nak terkeluar pun ade.. hehehehe.. bos aku ni, memang lama idamkan tubuh aku.. aku je jual mahal.. x kan nak bagi free?? hehehehe
nak jadikan cerita, 1 hari bos ajak aku tengok wayang masa waktu lunch.. aku pun follow je.. orang nak belanja.. tapi bila sampai kat tempat parking kereta, tiba2 bos kuarkan sesuatu dari poket bajunya.. WOW!!! rantai emas.. cantik sangat.. bos suruh aku pusing kerana dia nak tolong pakaikan pada leher ku.. lepas bos dah pakaikan, tiba2 bos aku peluk aku dari belakang dan kucup leherku dengan rakus.. tangannya pula meraba2 payudara ku.. aku hanya diamkan diri dan memejam mata menahan kesedapan.. bos membuka butang kemeje ku 1 per 1.. bos tanggalkan kemeje ku dan coli aku dari tubuh ku.. bos membaringkan kurusi aku, terus hisab puting tetek aku.. aduh sakit sangat.. dia gigit n sedut.. tp sedap.. sambil bos hisab tetek aku, dia buka kancing skirt aku dan tanggalkan sekali dengan suar dalam aku.. rakus betul bos aku ni.. lepas tu dia masukkan jadi dia dalam lubang pantat aku.. aarrrrgggghhhh!!! sedapnya aku rasa.. bos masih hisap tetek aku.. kejab kiri, kejab kanan.. jari dia pula bermain2 di lubang pantat aku.. aaarrrrrgggghhh!! aku mengerang.. x lama, aku rasa nak terkencing.. aaarrrrrrggggghhhhhhh!!! aku lepaskan air kepuasan aku.. abis basah sit kereta.. bos aku bangunkan badan aku dan pusing badan dan aku berbaring menghala kepintu kereta.. bos angkat punggung aku keatas lututnya dan menjilat pantat aku.. aaarrrrgggghhh!!! sedapnya bos.. aku mengerang.. bos hisab n gigit biji aku tanpa ade belas kasihan.. aku rasa sakit n pedih.. aku cuba menolak kepalanya, tapi tidak berdaya.. bos jilat pantat aku dengan rakus.. aku rasa seperti telah datang kembali.. x lama.. aaaarrrrggghhhh!!! aku klimaks lagi sekali..
bos bangunkan aku.. dia buka seluar dan spendernya.. nah!!! batang bos aku terpacak tegak.. besar gile.. kalah timun.. hehehe.. bos minta aku hisab batang dia.. aku hanya turuti. susah gak nak masukkan dalam mulut aku.. besar sangat.. aku hanya mampu hisab kepala batang bos je.. bos mengeliat geli.. aku urut2kan batang bos dengan tangan aku sambil aku hisab kepalanya.. terasa batang bos berdenyut2.. jangan dia pancut dalam mulut aku dah le.. hehehehe.. xlama lepas tu, bos suh aku baring di kerusi aku, dia tindih tubuh aku.. aku membuka kan sedikit kankangku untuk memudagkan bos masukkan batang dia dalam pantat kau.. aaaarrrrggggghhhh!! sakit!!! aku mengerang kesakitan.. bos masukkan perlahan2 batangnya. sedikit demi sedikit batang bos masuk ke dalam pantat aku.. aku memejam mata menahan sakit dan kesedapan.. plurp!! batang masuk sepenuhnya dalam pantat aku.. bos tidak terus menghenjut, mungkin dia tahu aku sedang menahan sakit.. kemudian bos goyang perlahan-lahan punggungnya.. segala kesakitan hilang.. aku hanya rasa kesedapan.. bila bos lihat aku dah mula rasa sedap, bos melajukan dayungannya.. aku menjadi tidak tentu arah.. sedap sangat.. terasa pantat aku berdenyut2 dengan tujahan batang bos aku.. bos mendayung sambil mengucup bibir dan leher ku.. aku rasa lebih asyik.. sedap sangat2.. x lama lepas tu aku terkejang kesedapan.. aku klimaks wat kali ke3 tapi bos aku masih still mendayung mencari kupuasanya.. lepas mengucup bibir n leher aku, bos hisab plak tetek aku sambil mendayung.. aku rasa semakin sedap.. tiba2 bos melajukan dayungannya.. makin lama makin laju.. aku memejam mata kesedapan.. pantatku terasa berdenyut2 .. bos bagitau dia nak terkeluar.. bos tanya aku, nak dalam atau luar?? belum sempat aku menjawab aku kekajangan kali ke4, dan bos pun memancutkan air maninya dalam pantat ku.. terasa panas air mani bos aku.. aku pandang bos aku.. bos hanya cakap sory.. i x sempat tarik.. faraj u terlalu ketat.. aku hanya tersenyum kepuasan.. selepas itu, aku dan bos pakai pakaian.. bos ajak aku checkin hotel untuk mandi bersih diri... dia cakap x payah balik ofis.. tapi sebenarnya aku tau, bos aku x puas lagi.. hehehehe..
sekian dari aku.. julia.