Kisah Aku Kehausan Seks

Tiga hari suamiku berurut. Aku menanti dengan hati berdebar-debar. Bolihkah
penyakit suamiku dipulihkan ?. Dalam tempoh tiga hari itu kami kena berpantang.
Tidak boleh lakukan seks!! Malam keempat, setelah anak-anakku tidur aku usap
rambut suamiku. Dia cuba menahan senyuman. Benar seperti sangkaanku, dia
hanya pura-pura tidur.
Aku pura-pura tersentuh alat kelaminnya dalam kain sarungnya. Tersentak aku
dibuatnya, keras sungguh batangnya, sudah terhunus, berdiri tegak dan
tegang.Dadaku berdebar-debar.Aku jadi tak sabar. Ku cium pipi suamiku,ku kucup
bibirnya. Dia membalas kucupanku. Bibir kami bertaut. Lidah ku hulur
bersambut.Lidahku dikulum.Enaknya.
Kamiberpelukan. Betapa enak rasanya bila gunung semanggulku yang tidak
bercoliditindih dadanya. Biarpun masih berlapik baju, keenakan tekanan gunung itu
sungguh mengasyikkan. Gunung semanggulkembar duaku diramas-ramas. Enaknya
menjalar membakar darah keseluruh tubuh. Abang tidak dapat menahan sabar lagi.
Tangannya menyelak bajuku mengusap gunung berputing merahku. Daging dadaku
yang sudah sekian lama pejal diramas-ramas. Puting tetekku di gentel-gentel. Tak
dapat kulupakan sedapnya ketika itu.Mulut kami berkucupan. Kulum mengulum lidah
silih berganti tak henti-henti. Dapat rasakan air mazisudahmelelehmerembes
dicelah kelengkangku.
Nafsuku makin menggila. Maklum sahaja sudah lama tidak merasakan kepuasan
bersetubuh yang sewajarnya. Butang baju kemeja abang kubuka satu persatu.
Abang faham perasaanku. Baju tidurku dibukanya. Aku hanya berspender nipis
warna pink ketika itu. Abang perasan ada rembesan air mazi dispenderku. Kawasan
yang basah dikuis dengan jari. Aku menarik nafas, berderau darahku sepertimahu
menjerit, menahan keenakan bila celah bibir cipapku dikuis begitu.
Kain yang Abang pakai sudah basah bertompok-tompok disana sini. Air mazi Abang
mesti banyak. Sebab itu abang tak mahu buka kain. Gunung semanggulku yang
sudah tidak bersalut abang ramas-ramas. Kepala Abang turun kebawah. Buah
dadaku dihisap, dikulum silih berganti. Sekejap yang kanan, sekejap yangkiri jadi
mangsa kuluman dan jilatan lidah Abang. Kakiku terkujat- kujat, pehaku terangkat-
angkat, punggungku terkisut-kisut kekanan dan kiri menahan keenakan. Tak sabar
lagi rasanya menunggu serangan abang seterusnya.
Kepala Abang turun makin kebawah. Seluar dalam warna pink nipis yang sudah
basah dilurut turun. Tubuhku tidak ditutupi seurat benang pun. Aku menggeliat dan
merengek keenakan bila lidah Abang menjilat rekahan bibir kelengkangku. Air
likatkeluar makin banyak.
Betapa nikmat rasanya bila hidung Abang yang separuh mancung menekan
bijikelintitku dan lidah Abang pula menjilat rakus tanpa batasan alur rekahan
cipapku.
Bibir kemaluanku kembang kuncup menahan kenikmatan dan keberahian. Lidah
Abang masih menggila. Sudah dua kali air maniku turun lantaran keenakan yang
tidak dapat dibendung melanda keseluruh jiwa.
Abang menurut kemahuanku juga. Abang merangkak naik.Sambil merangkak naik,
kainsarungnya dirungkaikan. Kami sudah telanjang bogel. Senjata sudah
mencodakk tegang terhunus. Lobang sudah kembang kuncup, makin becak dengan
air likat. Mulut kami bertemu lagi.
Kamiberkucupan semahu-mahunya. Dadaku bagai mahu pecah menahan keasyikan
dan debaran yang menggila. Tanpa aku sedari kakiku sudah terkangkang dan
memaut pinggang Abang. Punggung Abang turun perlahan-lahan.
"AAAwwwwwwwww !!!!" aku separuh menjeritbila satu benda keras menusuk
kelorong berair likatku.Tusukan itumembuatkku bagai setengah gila menahan
keenakan.
Bibir kiri dan kanan terkuak membenarkan senjata keras itu meluncur masuk.
Tekanan lembing kepala kembang, keras mencodak itu masuk kealor menguak bibir
kiri dan kanan tidakk dapat dibayangkan sedapnya. Semakin dalam semakin sedap.
Semakin dalam semakin enak.
Tolak lagi, makin sedap. Sorong lagi makin enak. Makin sedap. Makin enak.
Enak.sedap.Enak.Sedap.Enak.Enak.Enak.Sedap.Sedap.Sedap.
Sedar tak sedar akhirnya tusukan lembing sampai kepangkal.Pangkal konek bertemu
bibir cipap. Bulu Abang bertemu bulu ari-ariku. Abang berhenti seketika. Dapat
aku
rasakan betapa enaknya persetubuhan ketika itu.
Air maniku keluar lagi. Makin sedap rasanya ketika itu. Lurah kelengkangku makin
licin. Sekejap sahaja abang diamkan batang konek tegangnya dalam cipapku. Lepas
itu batang konek yang kembang itu disorong tarik, sorong... nikmatnya tak
terhingga.
"Ahhh!! eemmm!! ooohhh!! eeehhh! ehhh!! ehhh!" Mulutku merintih merengek
membayangkan keenakan.
Kesedapan yang menggila membuat aku lupa dengan apa yang aku sebutkan.Entah
bahasa apa yang keluar dari mulutku tidak aku tahu. Abang masih menolak dan
menarik batang kerasnya keluar masuk direkahan kelengkangku. Air putih likat
sudah kecepuk! Kocakkan air jelas kedengaran dari celah kelengkang.
Sorong!! sedapnya separuh gila. Tarik!! Lazatnya tak terkira. Sorong. Tarik.
Sorong.Tarik. Sorong. Tarik. Sorong. Tarik.
Nikmat. Lazat. Nikmat. Lazat.
Air maniku keluar lagi. Entah kali yang keberapa tidak dapat aku kira lagi. Aku
sudah
keletihan.
"Sudah bang!! Rita sudah...penat..." Aku mengalah.
Dapat aku rasakan air likat mengalir deras keluar mengikut tarikan batang
balaknya.
"Tonggeng Yang!!" bisik suamiku.
Aku menarik nafas keletihan. Ya Tuhan...keenakan membuat aku lupa, suamiku
belum mencapai klimaks. Alangkah bersalahnya aku kerana mementingkan
kepuasan diri sendiri. Kepuasan yang sudah sekian lama tidak dinikmati
membuatkan aku melupakan klimaks suamiku yang terabai. Cepat-cepat aku
menonggeng seperti orang bersujud. Abang berdiri diatas lututnya dari belakang
punggung. Kemudian menyarungkan senjata kerasnya melintas bawah lubang dubur
menuju rekahan cipapku yang sudah ditakungi air putih likat.
Batang keras itu keluar masuk pula dari arah belakang.Aku rasakan lagi satu
nikmat
yang sudah lama aku abaikan. Walaupun sama, keluar masuk cipap tetapi sedap
lain-lain. Cocok dari depan lain rasa sedapnya. Cocok dari belakang sedap juga
tapi
lain rasa. Sorong tarik, sorong tarik aku keluar mani lagi. Abang masih belum
apa-
apa. Ini tak boleh jadi fikirku.....
Aku pun kepit kuat-kuat batang keras Abang dengan kedua papan punggungku.Bila
pucuk senjata terbenam, pangkal senjata pula tersepit papan punggung, Abang
tentu dilanda keenakan yang tak terhingga.
Rancanganku berjaya. Sekejap sahaja sorong tarik senjata Abang mula menggila
sepertitidak terkawal. Walaupun makin keras dan berdenyut-denyut Abang tidak
tarik keluar seluruh batang.
“Sedapnya dikk....Abang dah dekat...dah dekat....dah........." serentak itu aku
dapat
rasakan pancutan air menerjah memasuki alur kemaluan hadapanku.
Banyak sekali air mani Abang keluar. Aku tak pedulikan lagi, terus
tertiarap.....lepak.
Abang juga pejam mata ,baring disebelahku tanpa bicara apa-apa lagi. Pasti Abang
letih dalam kepuasan. Jam tiga pagi, ya jam tiga pagi Abang menggoncang tubuhku.
Aku terkejut.
"Ada apa bang ?"
"Bagilah Abang sekali lagi........" Bisik Abang malu-malu.
"Huh!" Aku mendengus. "Tak reti orang letih" rungutku.
Namun aku membiarkan sahaja pehaku direnggangkan, lututku ditinggikan dan lagidan
lagi.................................huh nikmat..............!!

Iklan di Post