Julina, Kathuah dan Saya

Saya ni adalah sorang pelajar tingkatan lima, saya tinggal di sebuah
negeri di melaka. saya ada ini pengalaman yang saya tidak boleh lupa
bila-bila masa pun walaupun baru berlaku tahun ni. I ada satu kawan
I yang sangat rapat dgn I. Kawan I tu adelah sorang awek yang sngat
cun???nama dia pun ???.adelah, saya guna shortcut jue
mempunyai dua buah tetek yang besar dan cicapnya nampak sgt kemas
walaupun dinampak dari luar. Walaupun JJS adalah awek kawan saya
tapi dia suka cakap banyak dengan I, mula-mula dia berlagak macam
budak pompuan baik tapi bila kali pertama saya sedar bahawa kawan I
berjaya meraba kedua-dua putting teteknya, saya pun naiklah niat mau
liht kedua-dua buah teteknya??.. Sekali kami berdua bersembang kat
rumah saya ?.hari tu kami semua ponteng sekolah- saya, kawan saya ,
jue dan kawan jue (pompuan), nama nick dia ialah KT. Ibubapa saya
dah pergi Ipoh sebab mereka hendak pergi ke romah saudara saya
kerana saudara saya nak kahwin.jadi clearlah rumah kawan I saya
selama 5 hari. Kami semua lepak aje kat rumah kawan I tu??so
semasa kami sedang bersembang, tiba-tiba JJs sudah leak kat saya
yang boy dia sudah raba dia. Dia melupakan sifat kemaluannya dan
cerita kat saya tentang bagaimana perasaan dia semasa boy dia buat
macam tu??batang I dah stim aje semasa dia cakap dia rasa tak puas
boy dia ramas tetek dia tu, tapi dia tak benarkan saya mendekatinya.
Dia dah tau I ni dah stim sebab tengok seluar jeans I yg menonjol
kat depan. I hanya boleh pergi kat tandas dan goncang batang I
puas-puas. Hari kedua saya beranikan diri saya dan bercerita kepada
dia tentang cerita blue yang penah saya tengok dan timbul perasaan
utk melihat gamber blue timbul di fikiran jue dan dia terus minta
saya bawa cd blue tanpa melengahkan masa??..saya pun tunjuk dia
gamber blue yang saya ada bawa. Kami sama-sama duduk dan tengok
gambar blue yang saya ade bawa tu lah.mula-mula kita tengok cambar
lesbian???I dapat lihat tetek jue tiba-tiba menonjol ke hadapan
tanpa disedarinya dan apabila saya melihat kejadian ini batang aku
terus aje stim tak kira masa. Akhirnaya keingin saya hampir berjaya
tetapi apabila saya ingin menciumnya tiba-tiba kawan jue yang saya
boleh panggil KT masuk ke dalam bilik tu dan rosaklah segala
masterplan saya tu tapi saya tak putus asa. Saya terus ajak dia
tengok blue cd esok, tapi JJS cakap esok dia kena pergi Ipoh so I
terus ajak KT tengok cd blue dan dia terus aje kata OK . Kami
berjumpa balik di rumah kawan saya pada hari keesokannya. KT dan
saya tengok blue cd tu sama-sama.Tiba-tiba KT cakap nak pergi ke
tandas kejap. Keinginan saya melihat segitiga emas KT mendorong saya
untuk pergi mengintipnya dari celahan tandas.Saya melihat KT terus
membuka pantesenya dan dia dia terus bermain-main dengan cicapnya tu
denagn bunyi ah?ah?ahhhhhhhhhhhhhh.Tiba-tiba KT keluar dari
tandasnya dan dia sudah melihat saya mengintipnya dari luar tu???
Dia terus memarahi saya dan dia cakap dia nak balik rumah??.tapi
saya berjaya menghalangnya???dia duduk kat sofa kejap. Nanti saya
cakap kat dia saya nak tunjuk batang I kepada dia sebab saya sudah
tengok pantat dia.. mula-mula dia kata tak nak nanti selepas
beberapa minit dia cakap baiklah. Saya pun terus membuka seluar saya
dan tunjuk dia batang saya yg sudah tegang . dia datang dekat saya
dan perhatikan batang saya baik-baik. Tiba-tiba KT buka baju nya dan
menunjuk teteknya tu yang sudah keras. Dia cakap kepada saya dia nak
sentuh batang saya sedangkan saya sudah tengok teteknya tu. So saya
pun kata ok. Tanpa melengahkan masa, dia terus memegang batang saya
dan meramas batang saya. Saya berasa batang saya nak hampir tercabut
apabila dia menyentuh batang saya dan tiba-tiba saya nampak KT macam
dah klimax???dia tiba-tiba memeluk saya kuat-kuat. Saya pun
respon dengan french kiss dia puas-puas. Saya pun mencium dia di
lehernya, dan kemudian saya continue kat kedua-dua belah teteknya
tu, saya hisap kedua-dua belah teteknya dengan mengambil giliran
satu-per satu. KT pun memberi respon dengan meraba batang saya yang
suadah tegang tu. Sa ya pun tanpa melengahkan masa saya membuka
seluar KT dan terus pantesenya. KT pula respon ngan buka seluar dan
kemudian seluar dalam saya. Tiba –tiba dia tolak saya kat sofa dan
cakap saya mau makan ais krim. Apa yg dimaksudkannya dah saya paham
dan saya terus cakap ?cubalah. Dalam sesaat kemudiannya, batang
saya berada dalam mulut KT dan saya dapat rasa KT sedang betul-betul
menyukainya batang saya. Dia mengulum batang saya selama 15 minit
dan kemudiannya dia suruh saya bangun dan dia pula duduk kat sofa.
Perkataan yang dikeluarkan olehnya adalah yang saya tidak pernah
saya harapkan dari dia- dia cakap kat saya ----- baby, down there
baby?..lalu menunjuk saya arah ke tempat yang saya selalu nakkan-
PUSSY. Saya pun memulakan dengan hisap pehanya yang putih dan saya
terus mara ke target saya tu. . saya terus menghala lidah sya ke
dalam lubang cicapnya tu. Dia terus mengerang
AHHHHHHHHHHHHHHHHH???Yessssssssss Do it baby, do it . harder
baby, harder. Nanti dia cakap ?FUCK ME HARD BABY. Saya pun
menghalakan batang saya ke lubang cicapnya tu dan main ?main
dahulu. KT yang takl sabar-sabar tu jerit kat saya I tak tahan ni
cepatlah Fucker ! Saya terus memasukkan batang saya ke dalam lubang
KT. KT mengerang sekuat hatinya and suruh saya masuk perlahan-lahan.
Saya pun tidak mengendahkan seruannya tu dan saya terus masukkan
batang saya. Maklumlah dia ni baru 15 tahun, masih virgin lubang tu
masih kettat tapi ia tak menghalang saya. Saya sudah melepasi
benteng KT tu. KT yang sudah tidak sabar terus memeinta saya
lakukannya. Dia pun kerjasama dengan sorong-tarik sambil mengerang .
kami bersetubuhan selama 35 minit . KT yang suadah puas tu terus
pergi ke tandas. Kemudian saya dan KT pakai pakaian kami
masing-masing dan saya kat KT saya akan bersetubahan dengan dia esok
lagi. So hari seterusnya pula saya terpaksa pergi lambat setengah
jam kerana saya nak pergi beli cd blue yang baru. Apabila saya pergi
kat pintu, saya dengar suara KT sedang mengerang dan dia jerit
YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS ! YESSSSSSSSSSSSSSS. Do it hard baby. Saya
terkejut dengar suara KT. Saya terus memebuka pintu perlahan-lahan
tanpa disedari oleh KT. Saya lihat KT dan jue sedang berasmara. Saya
tidak mahu jue menghentikan perbuatannya selepas melihat saya. So
saya duduk kat tepi pintu dan mengintipnya sahaja. jue yang saya
hanya pernah tengok dengan pakaian pertama kali saya nampak dia
tanpa sehelai pakaian di tubuhnya. Badannya memang cantik dan putih.
Teteknya pula sangat cantik. Pussynya adalah yang paling cantik.
Rasanya dia baru shave pussynya tu. jue baru menghala ke arah cicap
KT dan dia main-main kat pussy KT. Selepas tu saya nampak KT
mengerang lagi kuat. Selepas tu saya nampak KT dan juliana (jue)
berkucupan dan bermain lidah. Kemudain saya nampak KT manghisap
kedua-dua belah tetek jue dengan sungguh mesra. Kemudiannya, jue
pula memeainkan peranannya dan manghisap kedua-dua belah tetek KT.
Kemudian JJS minta KT menghisap cicapnya. KT pun terus menghisap
cicap Juliana. jue pula hanya mengerang saja dengan kepuasan yang
sejati. Selepas tu pula, kedua-dua mereka baring di katil tanpa
sebarang pakaian dan berborak-borak. Masa tulah yang saya paling
stim. Saya dengar KT cakap pengalaman dia dengan saya hari
sebelumnya. JJS pula cakap dia pun nak rasa batang saya dimulutnya
dan juga dicicapnya tapi dia hanya tak berani. So, KT yang
berpengalaman dengan saya cakap dia akan fix untuk berasmara dengan
esokan harinya. Selepas jue dan KT suadha berpakaian saya pun masuk
bilik mereka dan saya hanya beritahu saya sudah beli cd blue yang KT
mintak tu. KT tanya saya kenapa batang saya tegang saya hanya cakap
kat dia saya baru tengok cerita lesbian orang india pertama kali. KT
cakap dia ada treat utk saya keeokan harinya. So saya yang sudah
tahu plan hanya kata OK. So pada keesokkan harinya pula, saya dapat
apa yang saya inginkan untuk selama ini??????? jue. Kita
orang tak cakap banyak lagi terus bercium, bertaut, I gomol bibir
juliana dan dia balas. Tangan I cari cangkuk coli dia kat depan,
memang senang, pakai dua jari aje, dah terlondeh! Dua tetek jue I
sambut mesra, putingnya I gentel dan uli sampai keras, I tarik-tarik
sikit. Dah rasa macam nak jatuh I tarik jue rebah atas katil kawan
saya, katil besar, memang syok. I dah tak tahan, zip jeans dia I
tarik kebawah dan dia tak melawan langsung malah membantu dengan
mengangkat ponggongnya sikit. Beres! Seluar panties dia warna putih,
darale tu, dan kecil. I dah stim gila terus I rentap, koyak. jue
tersentak juge tapi I cepat-cepat tolak tangan dia yang cuba nak
tutup cipap dia tu. Memang cantik segitiga Juli ni, bulu tak panjang
macam kepala askar komando aje, rapat, I nampak belahan bibir
cipapnya tapi macam takde ruang belahan, memang kemas cipap anak
dara 15 tahun ni. I tak lengah masa lagi terus hisap putting dia dan
sebelah tangan cari biji si Juliana, jumpa! Dah agak keras dan cicap
dia dah berair. jue I tengok kuat meramas cadar katil bila I romen
dia cukup-cukup. Sebelah tangan lagi kuat sibuk mengurut belakang I.
Ntah masa bila I bukak seluar sendiri dengan spender I tak ingat
cuma kita orang dah telanjang bulat masa tu, best punya. Konek I dah
keras habis, air mazi pun dah keluar. Adengan berat dah nak mula, I
dah nekad nak merasa cipap dara, sebelum ni dah
experience???tahulahkan?..ngan siapa tu ! I cepat-cepat cium dan
kulum lidah jue sambil tu I bukakan kelangkannya luas, tangan dia
asyik nak mengurut belakang I aje. I bangun melutut dan ambil bantal
sebiji, I angkat pinggang si dara ni dan letakkan bantal tu kat
bawah ponggong dia. I nampak jelas cipap dia menonjol naik, merekah
sikit. Mata jue nampak kuyu habis nafas dia kencang deras bila I
pegang konek I dan mula mengacukan kat rekahan bibir cipap yang
menati. I hisap lagi lidah dia, ada reaksi ganas dari jue, tapi
memang syok la tu?. Saat-saat yang ditunggu dahpun tiba, junaman
tikaman pertama I kedalam lubang cipap jue ditahan oleh selaput
daranya yang I rasa agak kental. Tangan jue tiba-tiba aje cuba
menolak dada I yang beralun, "sakittttlah?I tak ndak?." Rengek
Juliana. Konek I yang memang tak mengenal belas kesian I rodokkan
lagi, memang sasaran dah tepat tapi selaputni kira degil juga
melawan! "Aduiiii makkkkk?..sakitleeee?ishhhhhh" jerit Juliana bila
I rasakan konek I akhirnya berjaya menembusi benteng pertahanan
seorang dara. terus dengan gagah menceroboh masuk kedalam lubang
yang amat sempit, susah juga rasanya. Akhirnya rapat juga konek I
kedalam lubang cipap bekas dara ni, bulu kami bertaut mesra. I
rasakan telur I tersadai atas kedua belahan peha jue. I pun mule le
kerja sorong tarik, I tengok lelihan airmata berderai di sudut
matanya . Kesian juga jue, tapi konek jahanam ni terus juga dengan
kerja nya sorong dan tarik. Terasa sangat sempitnya lubang anak dara
15 tahun ni. Tanpa disangka sangka jue memegang belakang tengkuk I
dan mengucup bibir I dengan lemah dan juga dahi I, kepala dia rebah
kembali bila I memulakan rentak ayunan yang agak deras, tangan dia
mencengkam lengan I di kedua belah sambil kepala dia melentuk liuk,
muka jue merah padam menahan nikmat, peluh membasahi kami berdua.
Rengekkan dan dengusan jue membuat I tak tertahan dari pancutan,
tapi I cuba juga, henjutan I semakin rancak dah agaknya 15 minit
dah. Juliana sekali lagi mengangkat kepalanya dan dengan mata
tertutup rapat tapi mulut ternganga mengeluh panjang dan belakangnya
ternaik kejang. I rasakan konek I macam di genggam kemas dan I pun
tak tahan lagi terus memancut sepuasnya di lubuk dara. Kami terkulai
lemah, I tengok air pekat putih dan kemerahan bercampur darah
selaput dara melilih keluar dari cipap Juliana dan menitis keatas
cadar katil?I biarkan aje, tak larat nak buat apa-apa. Selepas tu
pula saya dan jue pergi mandi bersama-sama. Nanti kami berpakaian
semula dan saya tanya dia pengalaman pertama kali kita buat. Dia
kata syok juga. Dia kata kat saya nak buat lagi tapi baginya ia
adalah kali yang terakhir bagi jue kerana dia terpaksa pergi ke Ipoh
kerana hal keluarga. So dia cakap kat saya dia nak buat threesome
sebelum dia pergi Ipoh. So saya kata kat dia OK dan siapakah partner
kita untuk hari terakhir kami ponteng sekolah. Dia kata saya, KT dan
dirinya akan mempunyai masa yang baik esok dan tulah pengalaman
terakhir bagi jue. So dia kata dia nak the best dari saya dan KT so
saya cakap I will do it just for your darling. So tibalah hari
kelima dan terakhir bagi kami bersatu. So, tanpa melengahkan masa
saya terus menyeru jue dan KT duduk di tepi saya dia ata katil
sambil menonton gamber blue. Tiba-tiba KT minta saya menghisap
teteknya tu, saya pun tanpa melengahkan masa menciumnya dengan mesra
sambil membuka branya tu. Saya terus meramas kedua-dua buah teteknya
dan menuli-uli kedua-dua bijinya yagn dah keras tu. Saya trus
memasukkan teteknya kedalam mulut saya dan memainkan peranan saya
tu. Tiba-tiba saya ditarik oleh jue ??.dia kata dia dah tak sabar
dah. Dia suruh saya lakukan apa yang saya lakukan untuk KT tadi. So,
saya terus membuka bra jue dan melakukan tugas saya. Saya menghisap
tetek dengan penuh emosi dan jue pula bermain-main dengan rambut
saya. Saya meguli-uli kedua-dua biji tetek si jue tu. Kemudian pula
KT kata dia nak something special utk I, so dia suruh saya menghisap
cicapnya. Tanpa melengahkan masa, saya terus menghalakan mulut saya
di cicapnya dan main-main ngan lidah saya. Kemudian saya menghisap
pantat KT sampai dia klimaks kali pertama. Air maninya membasahi
mulut saya. Tanpa disedari oleh KT di kemudian mencium mulut saya
yang dibasahi oleh air mani KT. jue yang sudah tidak sabar suruh
saya membuka pakaiannya. Dia duduk dalam posisi doggy style. Saya
menarik blausnya ke atas dan saya membuka pantesenya dan
meramas-ramas lubang cicap si Juli ni. Saya kemudiannya menghisap
lubang punggung mula-mula, diikuti oleh lubang pantat si Juli tu.
Saya menghisap pantat Juli selama beberapa minit dan saya terus
menghala ke cicap J jue. Saya menghisap cicap J jue dengan penuh
mesra. Sedangkan saya menghisap cicap si J jue tu, KT pula tiba-tiba
membuka seluar saya dan meraba-raba batang saya. Dia kemudiannya
mengelam batang saya sampai saya boleh merasa bulu saya menyentuh
mulutnya tu.selepas saya sudah puas, KT suruh saya bangun dan dia
menghisap batang saya tu dengan mesra. Saya pula meraba-raba tetek
si JJS sambil mencium-ciumnya. Kemudian jue pula menghisap batang
saya, si jue ni betul-betul ganas orangnya apabila berkenaan ngan
hal hisap-menghisap. Kemudian dia dan KT menukar-nukar menghisap
batang saya tu. Nanti kemudiannya mereka dua bersama-sama menghisap
batang saya tu. Nanti, mereka berdua menolak saya ke atas katil dan
jue sambung menghisap batang saya dan KT pula datang kat saya dan
saya berciuman ngan dia dan menghisap kedua-dua buah teteknya.
Selepas tu pula, KT duduk kat depan mulut saya dan saya pula
menghisap-hisap cicap KT tu. Pas tu pula jue terus mengkangkang dan
dia menghalakan cicapnya ke atas batang saya dan memasukkannya
perlahan-lahan ke dalam lubang cicapnya tu, selepas sudah masuk
sedalamnya tu, jue mula sorong-tarik perlahan-lahan. Dia kemudiannya
mula sorong-tarik dengan lajunya sambil mengerang
aaaarrhhhhhggggggggghhhhhhhhh????????????.
yyyyyyyyyyeeeeeeeeeeeeeeeeeeessssssssssssssssssssssssssss!!!!!!!! KT
sudah bangun dari posisinya dan saya mula menjoloknya ngan cepat
lagi. KT pula mencium-cium dan menghisap tetek si jue tu. Selepas
tu, si KT pula dudk dalam posisi doggy dan suruh saya memasukkannya.
Saya terus memasukkannya dengan cepat dan KT pula menjerit ngan
sekuat hatinya. jue hanya duduk dan perhatikan saja tindak-tanduk KT
tu. Kemudian jue mencium-cium dan menghisap tetek KT tu. Juliana
kemudiannya ber’masturbate?dan air maninya yang sedang keluar
dihisapnya dengan kedua-dua tangannya. Dia duduk kejap dan
perhatikan saya menjolok si KT. Dia nanti menghisap kedua-dua buah
tetek KT tu. jue nanti diposisikan dalam doggy style dan saya
menjoloknya dengan sekuat hati dan secepat mungkin. jue pula
menghisap cicap si KT yang sudah koyak rabak akibat daripada hasil
saya tu. KT tu pula mengerang dengan sekuat hatinya tu kerana
cicapnya sudah kembang dan terkoyak. JJS kemudiannya bermain-main
dengan cicap si KT tu. Saya pula bermain-main dengan tetek si KT tu.
jue kata kat saya dia nak saya buat dia sampai dia puas hati. J jue
tidak menghenti menghisap-hisap cicap si KT dangan agresifnya. Nanti
saya menukar posisi saya dan sambung balik kerja saya. Hanya apa
yang berlaku adalah pertukaran orang. KT telah magambil alih tempat
jue dan saya mula menjoloknya tu. KT pula menghisap cicap si jue tu
yang juga sudah koyak rabak. Selepas tu pula, kedua-dua mereka sudah
puas dan mereka berdua-dua berlawan lawan untuk rasa kanji batang
saya tu. Saya pun menembak kanji ke dalam mulut si jue yang sudah
untung tu. So, kita dah sampai ke penghujung pengalaman saya ni. KT
sudah terselamat daripada jolokan saya tu tapi jue terperangkap di
rumahnya kerana dia sudah mengandung. So kenalah dia kat rumah dia.
Saya yang sudah tahu hal ini cabut ke Ipoh. Maklumlah, keluarga
Juliana juga menghantarnya ke Ipoh untuk tinggal bersama-sama emak
saudaranya di Pengkalan. Walaupun saya akan berjumpa dengannya
setiap hari Ahad, dia tidak mahu perkara ni berlaku lagi, dia hanya
membenarkan saya meraba-raba tetapi kini hal ini pun saya tidak jadi
buat. Kini, jue sudah mempunyai balak baru iaitu nama nicknya
Boblan??kononnya. tapi juliana perlu tahu bahawa saya adalah orang
yang pertama mengajarnya buat sexs??Jika sesiapa yang mengenalnya
tolong menunjuknya pemgalaman ini dan lihatlah reaksinya.