Kak Suri Dan Kebayanya

Disini aku ingin menceritakan pengalamanku bersama seorang kakak berumur di ofisku. kisah ni bukanlah fantasi tetapi kisah yang memang benar terjadi padaku. Terpulang pada korang nak percaya atau tidak nak kata cerita aku bohong, tapi aku hargai pada yang percaya. yang pasti, benda ni adalah sesuatu yang besar terjadi dalam hidupku dan aku ingin sekali berkongsi.kisah ni berlaku dekat bandar K,
Kakak suriana, berumur 35, telah berkahwin dan mempunyai 3 org anak. Straight to the point lah
kak suri berbadan sedikit berisi, berbontot besar dan berambut sedikit berhighlight. Keemasan. SEXY.. Muka nya putih2
biase je. credit sikit ler coz kak suri ni gemar bersolek, kadang2 dengan lipstick berkilat
dan touch up nampak ler sikit kesedapan kakak suri ni.
Ok,dalam ofis aku tak payah cerita la memang ramai perempuan, dan kak suri ni tergolong dalam
golongan senior, mulut pun bising and jenis yang budak2 muda dalam ofis tak berani lawan.ada gak aku dgr cerita ramai yang benci especially perempuan
coz dia ni garang tak tentu pasal, action sikit and mulut laser, and baik sesangat kat budak laki2. Mungkin kalau disusun semua staff perempuan korang tak akan toleh pun kak suri coz banyak lagi
yang muda dan slim. aku pun tak pernah minat kat bini org lebih2 lagi dah umur 30an, cuma ada lah sekali sekala bila kak suri
mengenakan baju macam kebaya nyonya ataupun baju kurung satin, aku akan curi2 pandang, tapi tak pernah la sampai nak buat modal melancap.
terus terang aku cakap, aku ni memang ghairah tengok baju kebaya/baju kurung kalau yang seksi. lebih2 lagi sekarang trend pompuan
giler pakai kebaya dgn tight pants ketat atau lebih gila lagi kebaya nyonya dengan skirt hitam plain ketat. Memang tertarik da domb!,memang menimbun gambar koleksi dalam ofis tangkap curi dalam 6670 cabok aku..termasuklah
gambar kak suri. aku masih ingat tanggal July 7, 2006, hari jumaat.hari bersejarah.
pagi tu, aku masuk kerja macam biasa,memang hari tu ramai budak2 ofis perempuan gemar pakai baju kurung,kebaya.Bajet nak nampak sopan tapi yang pakai kebaya transparent and dalam cover dengan tube pun ader. asyik2 dok tenung screen computer,kak suri pun lalu,
aku toleh, benda pertama aku lihat ialah seluar hitam ketat panjang stretchable (macam dekat seluar ketat yang selalu mamat le tour de langkawi pakai tu)
membalut bontot besar yang sedikit out of shape, kemudian kebaya nyonya hitam ketat. tak pulak jarang atau nipas tapi kombinasi pakaian kak suri tu nampak fuckable, dengan high heels tingginya dan juga rambut yang berhighlight. Macam sarong party girl..tapi edisi pencen. aku snap curi2 gambar and berdebar2 coz meja kak suri depan aku je. Kak suri senyum je bila perasan aku asyik tengok dia. Entah mungkin dah nasib, dalam pukul 11 lebih bos pangil and suruh aku dan kak suri ke branch satu lagi settle prob kat sana. Aku yang tengah stim tengok kak suri,disuruh plak berdua-duan apa lagi beb.
Masuk keter, aku pun drive slow coz aku bajet terus balik rumah petang nanti kalau prob setel. macam2 cerita kak suri bukak, sampai la tentang kawasan tempat company tempat aku kerja punya projek. “kalau contractor besar tak lingkup, memang dah siap tempat tu” kata kak suri tentang projek company kami.”kalau sempat kau bawak kakak kat sana,nak tengok macam mana” kata kak suri. aku pun makin stim ler,coz kawasan tu tak ada org sangat and rumput pun panjang, kalau nasib baik aku plan rogol je kakak ni..hahar.
Dalam keter aku asyik jeling2 paha kak suri,. Kain ketat hitam dan jenis licin seluarnya perfect membalut pahanya yang berisi, perasaannya macam tengok kulit epal,licin, gemuk, dan sedap. Kebaya nyonya ketatnya menampakkan buah dada seorang isteri yang dah beranak tiga,besar dan sedikit lembik, paling asyik bagi aku perutnya yang sedikit boroi, kurang sikit jer nak sama tinggi dengan payu daranya. Mungkin sesetengah akan geli,tapi bila dah dalam keadaan tu, aku stim plak. Takkan kurang nak kisah “erina badan slim berbaju seksi kenak jolok” je. These amateur women deserve to be fuck also.
“kau ni tak kawin lagi ke” Tanya kak suri. “tak la kak, belum ada calon”. “argh tipu la budak muda macam kau ramai gadis kat ofis tu nak” “heh, aper la akak ni,tapi kan kak,kalau boleh I nak yang macam kakak, berisi” “ye ke,kalau kau nak kau kawin la dgn akak kalau laki akak mampus hahah” aku terkejut dengan keceluparan kak suri, patut pun ramai budak perempuan tak suka. Tapi tak pe, muka garang tu kalau bajet melancap aku malam ni memang banyak sperma keluar.
Sampai kat branch, kita org setel, tapi rupanya tak la sesusah mana, dalam pukul 12.30 dah selesai. “tak sempat kita ke perumahan terbengkalai tu, kau ni tak solat jumaat ke?” Tanya kak suri. “tak apa la kak,dekat je, memang dah lambat pun masjid jauh”. Aku pun drive and masuk ke area tu. Area tu dalam 5 minit drive dari jalan utama, kawasan macam gurun, panas and hanya rumah mamat indon setinggan je nampak. Masuk lagi ke dalam nampak la perumahan tu, aku pun drive keliling.”memang habis kiter kalau pembeli komplen kat tv3” kata kak suri sambil tersenyum.
Sampai jalan mati, aku pun berhentikan kereta and tengok2 sekeliling. “kak rasa kawasan ni memang banyak org jahat bersembunyi”, macam2 lah cerita kak suri, semua nya tak menunjukkan rasa kurang senang apabila berdua dengan seorang lelaki yang 12 tahun lebih muda dari padanya. Dalam 10minit, mungkin selepas dihasut syaitan, kak suri pun mungkin perasan kot. Dia yang dari tadi sibuk tengok2 sekeliling mula nampak selesa duduk di kerusi, diturunkan sedikit kerusi sambil berpeluk tubuh.
Aku sengaja kasi aircond sejuk.hah, ni kalau dapat, memang aku terkam,tapi masalahnya aku tak pernah pun buat benda macam tu. Ok, habis teruk pun kissing dengan ex aku, rosni. Suasana mulai sunyi, dalam pukul 1.00 lebih,aku dan kak suri dalam kereta, dekat area secluded dgn kak suri kelihatan fuckable dengan kebaya nyonya dan seluar ketat. “memang org fikir kita dua buat projeck” kata ku.”haha, bodoh nya, tak kan la dengan perempuan tua, up la sikit dik”..memang open minded kak suri ni. “kak tak ada org,jom kita beperang” “haha,kau ni tolol ke” jawab kak suri, nampak selesa dgn gurauan ku.
Kak suri pulak amik peranan, dia cucuk2 perutku,bajet nak geletek tapi aku balas balik, kita org berdua ketawa sambil halang menghalang, sampai satu tahap aku menggengam tangannya dan cuba halang, kak suri kata aku main tipu. Dalam fikiran ku masa tu, tak sangka aku sedang bermesra dengan seorang isteri org. nafsu ku membuak2.dari butang kebaya nya, nampak baju dalam putih nya, aku dapat idea. “eh, semut aku tunjuk dekat celah kebayanya and aku cucuk belahan kebaya itu sampai jariku mengenai kulit dada kak suri.kak suri gengam tanganku dan gigit.aku meraung.
Kak suri ketawa sambil memperbetulkan rambutnya lepas berlawan tangan dgn ku. Suasana kembali sunyi, hari makin panas dan aku tengok jam dekat proton wira ku menunjukkan pukul 1.14 petang. “kak nak pulang?” Tanya ku memancing. “awal jugak.” balas kak suri. Plan mengena dan aku pun cuba nak tunjukkan yg kitaorng akan lama kat situ, aku pun matikan enjen. Aku paling badanku kearah kak suri dan perhatikan mukanya..Melihatkan rambut kuning berhighlight, bulu kening yang dicukur, nafsuku membara, terkenang aku kisah2 isteri2 moden yang kehausan dan gemarkan lelaki muda.
Kak suri tenung aku macam minta sesuatu, perlahan aku buka tangan dan letak kat atas bahu,kak suri pulak melandingkan kepalanya atas bahuku.sekarang, kepala kak suri ada dibawah daguku. “wow, dgr lah degup jantung” gurau kak suri tanpa rasa berdosa. Aku melihat diriku pada cermin pandang belakang,aku berasa bangga kerana mendapat bini org dalam pelukkan,lebih lebih lagi yang garang dan yang sedang menggunakan baju kebaya yang sememangnya aku inginkan.
Aku beranikan diri mencium kepalanya dari atas walaupun masih beralutkan tudung. kak suri rangkul perutku, aku membalas dan merangkul tubuhnya dan tanganku mengurut2 belakang badannya hingga ke dubur. Bahagian alur duburnya ku gesel dgn jari tengah dan kelingking hingga panas jari ku. Aku mengepit kemaluanku dgn kedua kakiku dan menekan2 (cara ku melancap tanpa diketahui; stealth mode). Kak suri menarik2 tali leher ku dan memuji kesegakkan aku. Aku meraba2 lagi punggungnya dan kak suri bangun semula.
Aku melepaskan tanganku. “kak, akak tak marah kan?saya memang geram tengok akak”. “hmm, kalau dah nafsu memang, apa2 yang depan memang kau ngap”. “harap ni rahsia ye kak, saya memang geram tengok kakak” kataku berterus terang. “saya geram tengok kakak pakai kebaya fesyen macam ni and terus terang memang cantik”. Kalau lah kakak isteri saya, saya akan suruh kakak pakai macam ni dan saya buat seks dgn akak tanpa membuka baju, seluar hanya londehkan setengah and high heels tu jangan dibukak.. Saya akan pilih kakak kalau dibandingkan dgn perempuan2 dekat ofis.
Kak suri terkejut dgn pengakuan ku. “memang satu penghargaan bagi kakak. Selama ni kakak tak pernah dipuji, even suami kakak, kebaya nyonya kain jarang akak dirumah pun tak pernah peduli, walhal baju tu memang baju raya akak yang paling berdosa..haha.akak cuba goda tapi suami akak lurus bendul and tengok macam biasa. Pertama kali org ambik perhatian pada apa yang kakak pakai. “kalaulah kakak single, saya akan pinang kakak dan kunci dalam rumah”. “hah, kau ni, ada2 je.. ”jom sambung” kata ku. “jom” kata kak suri. Dia meletakkan kepalanya pada dadaku dan bermain2 dgn butang bajuku. Aku membuka butang dan meraba2 kulitku. Kak suri menyembamkan muka dan mengigit. Aku menarik kepalanya, ku tenung dalam2 dan perlahan aku membetulkan rambutnya, kemudian aku mendekatkan mukaku..kak suri perlahan menutup mata,dan terjadilah.
“mmphhh..mmpphh.” dengus kak suri. Aku mengigit2 lembut bibirnya. Tanganku yang satu memeluk bahunya manakala yang satu lagi mengesel2 celah kangkangnya yang masih berbalut seluar. Kedua kakiku sibuk menekan2 kemaluan ku dan aku dapat rasakan air maniku semakin hendak keluar. Aku memicit2 pepek kak suri dari luar dan sedang asyik liplocking dan menyedut sebanyaknya air liur kak suri, kak suri cuba mencari kemaluanku. Aku menghalang kerana aku menghormati kak suri sebagai isteri org. aku tak ingin dahulu dan biarlah ianya hanya sekadar ciuman ghairah. Beberapa minit selepas itu,aku melepaskan air mani dan memberitahu kak suri. Kak suri lantas mengeluarkan tisu, dan memaling ke arah lain. Mungkin menyuruhku mencuci air mani itu. Perasaan aku ketika itu bagai menang satu peperangan. Kak suri berpeluk tubuh memandang keluar dgn tudung yang hamper terlepas, aku dengan baju yang terbuka dan sedang mengelap kemaluan ku, seperti aku telah menyetubuhi kak suri.
“jgn kasitau org, ni rahsia kita” kata kak suri serius. “yup, kalau boleh nak lagi”.”kak,boleh tak kakak pakai baju kebaya jarang yang akak kasi tau tadi?” “kenapa? Kau nak tengok?”Tanya kak suri. Aku hanya tersenyum. “kak,saya tak kisah kakak gemuk ke, isteri org ke, yang penting pakaian kakak yang membuat saya tertarik. “hmm.okey, kau msg akak kebaya macam mana yg kau nak akak pakai.” kata kak suri sambil tersenyum. Aku menghidupkan enjen kereta dan mengundurkan kereta, sambil kak suri memperbetulkan tudungnya. Perang kecil telah pun selesai. Akan bersambung kalau ada yg berminat nak tau lagi apa terjadi.heh

Iklan di Post