Kakak Aku Nakal

Cerita ini terjadi 15 tahun yang lalu,ketika aku masih di
sekolah,cerita lama la ni ,,,,,,,,,,,,, aku sorang budak yang nakal
selalu mengusik kak ku ni, dia seorang kak yang baik,,,aku selalu
dibenarkan tidur dengan nya pada waktu malm,selalunya aku tidur agak
buas ,pada suatu malam aku telah memeluknya tanpa aku sedari,tangan
ku berada di atas bukit kak ku ini,tapi sememang nya bila tidur apa
yang berlaku tidak diketahui oleh aku dengan kak ku ini.... aku mula
meramas bukit kak ku ni lama kelamaan aku semakin berani untuk
membuka baju kak ku ni, aku mula mengatur cara untuk membuka
bajunya,, tapi dia bagaikan tidak mahu bagi kehendak ku ini,,, aku
pasrah untuk malam pertama percubaan ku ini,,
Malam kedua aku buat2 meletakaan tngan di ats dadanya lg dia tidak
menghalang,,,aku mula meramas dia tidak melawan aku mula main
putingnya,,,, dia tidak melawan aku mula teringin nak main dadanya
tanpa baju aku mula membuka bajunya.... perlahan2 aku membuaka
akhirnya aku berjaya membuka bajunya aku mula main dadanya perlahan2
dia tidak berbuat apa2...aku mula mengatur startegi baru ku,,,, aku
mula meletakkan bibirku di putingnya lalu aku mengusap dadanya dia
mula bergerak tapi tidak melawan aku mula seronok, aku mula
menggomol dada nya dengan rakus ...keinginanku mula meningkat,,,aku
mula membuka seluar yang di pakainya.... perlahan2 aku membuka
seluarnya,,,,sampai kebawah akhirnya aku berjaya membuka,,,,,aku
mula ingin membuka seluar keciknya.... perlahan2 aku
membuka,,akhirnya aku berjaya membuka,,,, aku mula nampak pantat
dia,,, aku mula meletak kan lidahku di bawahnya,,, dan mula menjilat
dia mula gairah tapi matanya tidak buka,,,aku tahu dia nak kan
jilatanku ini,,,aku mula membuka kakinya,,,seluas luasnya.... untuk
memudahkan aku memasukkan batang ku.... perlahan2 aku memasukkan
batang ku ke dalam buritnya,,,, dia mula mengerang kesedapan dengan
batang ku ini..... akhirnya dia menyatakan pada ku yang dia nak akan
aku berbuat begitu padanya pada setiap malam,,,,aku hnya mengangguk
tanda setuju,,,,, maka tiap2 malam aku kena buat kak ku onani.....
hampir setiap malam aku bergelombang dengan dosa... pada satu hari
kak ku menyatakan dia ingin berkahwin dengan pilihannya....3 bulan
selepas itu kak ku berkahwin dengan pasanganya, aku mula inginkan
benda itu.....selama beberapa bulan aku tidak mendapatnya...
pada satu petang kak ku menelefon ku untuk menghantar nya untuk
pergi tempat kerja,,,dia menyatakan abg ku tidak ada di rumah .abg
ku kena ke thailand dengan urusan kerjanya....maka aku terus ke rumah
kak ku selepas dia memberitahu ku permohonannya....
setiba di rumah kak ku dia tergejut dengan kehadiran ku yang awal ke
rumahnya,,,,aku menyatakan yang aku nak kan barang nya....dia
menolak kemahuan ku,,,,aku terus ingin pulang kerumah ku.... dia
mula merayu pada ku.... untuk menghantarnya ke tempat kerja.....maka
aku terus dapatkan tubuh kak ku ini,,,,,dia tidak melawan aku
meratah badan kak ku ini semahu mahunya hampir berbulan aku tidak
mendapatkan body nya.....hampir sejam aku menghayun buritnya.....
aku melepas kan air ku di dalam badannya....
aku puas dengan habuan ku ari ini..... aku menyatakan padanya,,,
yang aku nak kan lg body nya setiap hari sepanjang abg ku tiada....
kak ku mengsetujuinya....pada paginya aku pergi mengambil kak ku di
tempat kerja,,,apabila aku sampai di rumahnya aku nakkan lagi body
nya di pagi itu kak ku memberinya tanpa alasan lagi,,,, aku gembira
kerana aku mula mendapat bodynya kembali setelah sekian lama aku
tidak merasainya...hampir seminggu aku membelasah buritnya.... abg
ku pulang kerumahnya,,, aku mula gelisah....
aku medapat tahu yang kak ku mengandung,,, aku mula gelisah......
pada satu petang aku berjumpa dengan abang ipar ku.... di kedai makan,,dia
menyatakan yang dia akan ke tempat kerja 12 jam
sehari.... dan dia menyatakan kak ku baru pulang kerja,,, aku terus
ke rumah kak ku.... setiba disana aku masuk kerumahnya.... dan aku
terdengar ada org di dalam bilik air yang pintunya tidak tertutup
maka aku mula mengintip apa yang dilakukan oleh kak ku ini rupanya
dia sedang onani seorg diri maka aku terus dapatkan nya.... dia
mula memeluk ku untuk dapatkan aku kami mula membuat pada setiap
hari apabila abg ku tiada dirumah,,,,, aku dapat kak ku selama 7
tahun puas dengan dosa yang aku lakukan dengan nya,,,,,

Iklan di Post