Kak Nora

Kisah ni terjadi masa rumah makcik aku buat kenduri. Sepupu aku suruh aku ambil bini dia kat rumah. Aku pun pergi la ambil bini dia ni. Bini dia aku panggil Kak Nora umur dalam 29 tahun solid lagi.
Sampai kat rumah dia aku tengok dia tengah jemur baju. Dia suruh aku tunggu dulu sebab dia belum mandi lagi. Aku pun masuk la dalam rumah dia dulu tengok tv. Tengah layan tv Kak Nora pun masuk cakap nak mandi dulu, aku pun ok jer.
Kak Nora ni jenis yang open skit selamber jer berkemban pergi bilik air. Aku tengok pun stim. Tengah layan tv tetiba timbul idea bodoh nak pergi mengendap Kak Nora mandi. Aku pun cari la lubang kat celah-celah pintu.
Tengok Kak Nora mandi, batang aku dah naik stim. Nampak pulak dia tengah gosok cipap dia, punya la tembam. Tetiba aku dengar suara dia cakap.
"Tak payah la nak mengintai akak mandi, buka je pintu kalau nak tengok.”
Aku pun terkejut la dia cakap cam tu. Kak Nora terus jer buka pintu bilik air dia. Tergamam kejap aku tengok dia tengah bogel.
"Kanapa? Tak penah tengok perempuan bogel ke?"
Aku diam jer tapi konek aku dah stim ni macam nak meletup jer. Kak Nora terus jer tutup pintu. Aku jadi macam orang bodoh kejap. Terus jer duduk kat sofa tunggu Kak Nora habis mandi.
Lepas tu Kak Nora kuar dari bilik air tanya kat aku puas ke tengok perempuan bogel? Aku diam jer sebab malu. Kak Nora terus duduk kat sofa sambil lap rambut dia. Bau wangi badan dia buat aku stim balik.
Tetiba Kak Nora tanya aku kenapa konek aku tenggang?
“Sebab tengok akak eh!” kata dia.
Aku pun angguk. Akal jahat aku pulak tiba-tiba datang.
“Kak Nora pernah hisap ais krim Malaysia tak?” aku tanya.
“Kenapa?” tanya Kak Nora, “nak belanja ke?”
Aku pun angguk.
“Cepatlah. kata nak belanja.”
Aku pun buka seluar aku. Terkeluar la aiskrim Malaysia.
“Wow! Boleh tahan jugak aiskrim kau ni,” kata Kak Nora.
Aku pun suruh la Kak Nora hisap aiskrim aku. Terus jer dia hisap dengan selambanya macam nak meletup batang aku bila dia kulum. Aku pun ramas tetek dia pelan-pelan.
“Nakal ek!” kata Kak Nora.
“Ala. bukan selalu,” jawab aku. “Buka la tuala tu Kak.”
Kak Nora terus jer buka tanpa banyak cakap. Lepas tu dia kulum lagi batang aku.
“Nak main cipap akak boleh tak?” aku tanya.
“Boleh. tapi jangan pancut kat dalam,” katanya.
Aku pun apa lagi terus jer bogel kan diri aku. aku suruh Kak Nora kangkang tanpa banyak cakap dia pun kangkang la. Terserlah la cipap dia yang tembam tu, aku pun jilat la cipap dia sambil jolok-jolok dengan jari aku. Terangkat-angkat la punggung dia.
Dia suruh aku masukkan batang dalam cipap dia tapi aku belum puas lagi jilat cipap dia yang tembam tu, sampai terkuar air Kak Nora. Dia dah tak tahan lagi.
“Cepat masukan. akak dah tak tahan ni.”
Aku pun suruh kat Nora buat doogy style kat sofa tu. Cipap dia aku jilat lagi, dia dah tak tahan sampai keluar lagi air dia.
“Cepat la akak dah tak tahan ni,” rayu Kak Nora.
Aku pun masuk kan batang aku pelan-pelan. Kak Nora merengek manja.
“Pelan-pelan dik, sakit ni,” kata Kak Nora.
Aku pun sorong tarik pelan-pelan. Merengek-rengek manja Kak Nora sambil tu aku ramas tetek dia, bukan main nikmat sekali. Aku pun sorong tarik laju-laju, Kak Nora dah tak tahan menjerit-jerit dia.
“Ahaha. ahahahah... pelan sikit dik!”
Aku tak peduli. Aku henjut laju laju, lagi kuat dia merengek lagi. Laju aku henjut cipap dia, air dia dah banyak keluar. Lepas tu aku tukar posisi pulak. Kak Nora kat atas aku kat bawah. Slow jer dia henjut. Aku suruh dia laju-laju, menjerit-jerit Kak Nora.
“Aaaahah. ahahahaa.. uhuhuhuuu. ohoohoo.. ahahahahaha...”
Aku ramas tetek dia hisap tetek dia.
“Aaaahhhh....” puting tetek dia aku gentel-gentel. Air dia keluar lagi tapi aku bellum puas.
Aku cakap nak jolok lubang belakang dia, nak rasa macam mana.Dia ok je. Aku suruh Kak Nora buat doogy balik. Lepas tu aku cuba masukan batang aku, tapi tak berapa nak muat.
“Sakit dik!” kata Kak Nora.
Dia suruh aku sapu krim skit kat lubang tu. Pelan-pelan aku tekan batang aku kat lubang jubur dia. Kak Nora mengerang kesakitan. Aku tak peduli baru separuh jer yang masuk. Aku tekan lagi. Kak Nora menjerit aku tak peduli. Janji dapat masuk.
Akhirnya masuk jugak batang aku dalam lubang jubur dia. Pelan-pelan aku tarik, lepas tu sorong balik. Makin lama, makin laju kat Nora menjerit-jerit bila aku sorong tarik laju-laju. Aku tak peduli lagi lagi aku laju. Kuat dia jerit.
“Ahhhhh. uhhh. ahhh...”
Lama-lama aku rasa nak terpancut. Aku dah tak tahan, aku pancut jer dalam jubur dia.
Crot. crot... crot... bunyi air mani aku rasanya, banyak jugak kat dalam jubur Kak Nora. Akhirnya aku terbaring kepuasan bersama Kak Nora. Kak Nora pun terbaring kat sofa kepenatan.
“Nakal ek kau ni,” kata Kak Nora.
“Kenapa pulak,” jawab aku.
“Kau pancut dalam jubur akak...”
Aku ketawa jer bila dia cakap macam tu. Lepas tu dia hisap balik batang aku keluarkan air mani yang lebih. Selesai jer aku pun pakai baju aku balik. Kak Nora pun masuk bilik dia pakai baju nak pergi rumah kenduri. Begitulah kisahnya.