Ejakulasi Pakai Kondom

Sonya menganggap dirinya seorang gadis yang baik atau sekarang seorang wanita yang baik. Dia tidak merokok atau memakai narkoba dan dia minum hanya di moderasi. Dia dibesarkan di keluarga dekat dan berpengalaman dalam etika dan moral selama tahun-tahun awal itu. Di sekolah tinggi, ia pernah menjadi mahasiswa luar biasa dan unggul dalam beberapa sukan- gadis semua-Amerika !
Kemudian, dia pergi ke sebuah universiti jauh dan mendengar para profesor berbicara tentang humanisme. . . nilai moral baru! Selama tahun-tahun pertamanya, dia akan mendengar dan beralasan yang dibandingkan nilai moral baru dengan yang ia pelajari selama masa kecilnya.
Semua di sekelilingnya ia melihat bukti nilai moral baru dan para gadis di asrama nya dengan gembira ke dalam gaya hidup baru. Jadi, adalah bahawa ia membuat keputusan sedar. Dia akan cuba cara baru. . . dia akan memainkan game! Pertama, dia akan menyingkirkan dirinya dari keperawanan merepotkan!
Ini tidak sukar bagi Sonya untuk bermain. Tinggi, ramping, berambut coklat dengan mata biru dan kulit pucat ditetapkan pada halus wajah feminin, ia menjadi sasaran bagi banyak perguruan tinggi "Romeo". Setelah membuat keputusan, ia sangat cerdas dan melewatkan banyak kesempatan sampai hanya lelaki yang tepat datang bersama.
Ryan adalah orang yang tampaknya cocok untuk semua keinginannya. Dia membuat lulus dan dia siap diterima. Jadi saya adalah bahawa dia pergi untuk makan malam dan kembali ke bilik hotel Ryan untuk bermain. Malam ini, ia mengelakkan alkohol kerana dia ingin bisa menikmati apa yang akan terjadi. . . apa yang dia inginkan untuk terjadi! Aneh, dia fikir, setelah mengambil keputusan betapa inginnya dia untuk mendapatkan dengan itu.
Dia telah memilih baik di Ryan, kekasih sensitif dan perhatian yang telah melanggar beberapa gadis ke dalam gaya hidup baru sebelumnya. Ketika mereka kembali ke biliknya, ia mencium dan bercinta dengannya dengan matanya. Sonya'd merasa ghairah hidupnya meningkat kerana ia menyedari apa yang berlaku. . . Dia digoda! . . . pada kencan pertama belum!
Saat mereka mencium dan dia merasa tidak pernah berakhir siri perasaan yang baru dan menarik, ia sedar tangan Ryan keliling di atasnya dan pakaian dia murtad. Ketika ia merasakan bibirnya di teteknya, dia bahagia atas sensasi yang dia menerima. Hanya ketika dia merasa bergerak ayam besar ke dalam ruangan depan nya dia merasa takut. Sudah sesaat sebagai daging manusia rawa pindah ke saluran cinta hangat dan dia tunduk pada satu set baru sensasi.
Dari malam pertama dengan Ryan, Sonya pergi melalui sejumlah orang siap dan bersedia apabila ia menjadi kecanduan kegembiraan fucking setiap orang baru! Ketika ia mengalami masing-masing orang-orang baru dalam hidupnya, ia mengambil beberapa idea-idea baru untuk menyempurnakan teknik sendiri dan kehidupan yang baik.
Kemudian, selepas universiti, dia pindah ke bandar dan mencari banyak kelab dan diskotik tepat untuk menyukainya. Ada orang-orang, bahkan surplus laki-laki, saat ia disesuaikan dengan kehidupan barunya di bandar. Dia menyewa sebuah apartemen studio di salah satu apartemen bertingkat tinggi yang ia diserahkan kepada suite selera dia. Tempat tidur, berukuran besar dengan pencahayaan dimmer dan samping tempat tidur berdiri lengkap dengan kondom, lubes, dan alat. Di dinding mural laki-laki telanjang dan wanita dan sistem stereo dilengkapi untuk bermain muzik suasana hati.
Ini adalah tempat di mana dia boleh menghibur dan dihiburkan oleh para lelaki ia memilih untuk membawa sana.
Jadi malam itu awal ketika Sonya, mengenakan, seksi ketat, baju merah-mini dan kaus kaki hitam. mendekati Club Atrium di mana ia cukup yakin bahawa akan ada orang yang sesuai tujuannya.
Ini masih pagi namun saat ia masuk dan melewati kerumunan masih jarang ke bar, ia mencatatkan beberapa pasang mata lelaki mengikutinya. Kemudian, di bar, ia berbalik tiba-tiba dan menyemak pemilik mata. Satu set mata khususnya milik seorang rakan yang agak tampan dengan ciri dari seorang lelaki dan ia menganggapnya.
Orang itu agak sesuai dengan keinginan dia dan dia mungkin tidak menemukan yang lebih baik untuk tujuan dirinya dengan menunggu. Dia kembali tatapannya ke set tertentu mata dan menarik perhatiannya. Kemudian, selepas menghantar isyarat ia menunggu sampai satu minit kemudian, ketika ia muncul di sisinya dan berbicara, "Tinggi, aku Mike dan siapa, mungkin aku bertanya, aku dengan senang hati menangani?"
"Nama's Sonya! Sila duduk di sini di Bar. "Ujarnya sambil menunjuk dia untuk duduk.
"Ada apa dengan malam ini? Sonya "
"Hanya drinkin 'dan lookin' untuk masa yang baik"
Mike berpaling kepada bartender dan memerintahkan, "minuman untuk wanita lain sila."
Jadi, mereka terlibat dalam obrolan ringan selama beberapa minit dan Sonya direkodkan, dengan kepuasan, bahawa tangan Mike sering menyentuh dan perasaan. . . semua sangat polos tentu saja! Dia mulai merasa kegembiraan membina!
Kemudian, band mulai bermain dan mereka berdansa. Mike adalah seorang penari buruk. . . Tetapi tangannya terus-menerus pada dirinya. Ketika muzik tiba lambat, ia menariknya ke dia dan dia merasa tulang-nya tersepit di antara perut mereka. Dia benar-benar panas!
Kemudian, ketika mereka kembali ke bar, Sonya berkata, "Aku punya tempat. . tidak jauh!. Ini lebih peribadi "Dua puluh minit kemudian., Sonya sedang membuka pintu apartmennya untuk mengakui bahawa dia dan Mike.
Kemudian, masuk, dia menyarankan bahawa Mike duduk di sofa sementara ia menuangkan brendi beberapa. Saat ia bergerak, muzik mood mula bermain di latar belakang dan lampu dimmer tumbuh. Dari tetingkap fotonya lampu-lampu kota yang indah dan setelah serah terima Mike minumannya, ia pergi ke tingkap dan menatap dalam keheningan. Kemudian, seperti dia yang dirancang, Mike datang dan berdiri di belakangnya di tetingkap.
Ketika mereka melihat keluar lampu kota dia merasa lengan Mike memeluknya dari belakang ketika dia menekan tubuhnya melawan miliknya di tetingkap. kegembiraan nya tumbuh! Dia berbalik dan memeluk Mike untuk menarik dia dekat saat ia menciumnya.
Sekarang, dia merasa merasa akrab tua yang baik. . nafsu, ghairah, kegembiraan, mungkin sedikit rasa takut. Fikirannya dan tubuh sepenuhnya selaras dengan situasi dan dia merasa labia melembabkan dan putingnya tumbuh sensitif. Ada urgensi baru sekarang!
Sonya Mike meraih tangan dan membawanya ke tempat tidur besar di mana dia berpaling kepadanya dan duduk dia sebagai dia melonggarkan ikat pinggang dan ritsleting ands melepas kaos polo nya. Tiba-tiba, itu adalah kesibukan mereka menanggalkan pakaian satu sama lain dan diri untuk meninggalkan pakaian mereka di mana mereka jatuh di lantai dia.
Sebagai Sonya melihat tubuh Mike untuk pertama kalinya, dia senang. Dia biasa dan sihat dan dengan keras-on berada di itu terbaik. Dia bersukaria singkat dalam berfikir bahawa ia telah menyebabkan itu 8211; itu sebagai miliknya, sekurang-kurangnya untuk malam hari pula! Inilah yang dia tinggal untuk. . .
Ketika Mike bergerak di antara kakinya dan memposisikan dirinya untuk makan faraj, dia tambahan senang dan dia pindah lagi sehingga mereka berada di kedudukan 69 yang sempurna. Dari kedudukan ini, ia boleh menghisap dia pergi dan mendapatkan debit pertama ke dalam mulutnya, kemudian, ia akan bertahan lebih lama ketika mereka kacau.
Beberapa minit kemudian, Mike tiba-tiba berundur dari Sonya sebagai kemaluannya meninggalkan mulutnya dan mula menyembur debit tentang ke teteknya. Setelah selesai ejakulasi, ia berguling dan dia meraih tuala pada malam berdiri untuk memadam semua debit Mike. Ini lebih baik daripada dia berharap, sekarang dia tidak mempunyai rasa di mulutnya.
Dia pindah ke mencium bibir. . Dia memerlukan. Rangsangan tertentu dan dengan satu tangan di kemaluannya sekarang lembik dan bibirnya dan lidah di mulutnya, ia berharap untuk mencapai hal itu. Kemudian, apabila lidah mereka bertemu, ia mencicipi jus sendiri dan semangatnya tumbuh sekali lagi. Dalam masa kurang daripada satu minit, Sonya merasakan otot di tangannya mulai tumbuh dan berkembang dan kemudian, beliau sudah siap!
Kemudian, dengan Mike telentang, dia melihat kesempatan itu. Dia pindah di atasnya dengan satu lutut kedua-dua sisi tulang rusuk nya, kondom dilaksanakan, dan kedudukan kemaluannya baginya untuk duduk dan menusuk dirinya sendiri di atasnya. Itu adalah posisi kegemarannya. Ini adalah kedudukan kuasa. Rasanya seperti ini bahawa ia berasal kesenangan terbesar!
Akhirnya, dalam kedudukan, Sonya naik Mike, cowgirl fashion, panjang dan keras. Dia bangkit pada dirinya dengan marah seperti Mike belum pernah terlihat sebelumnya. Kadang-kadang ia naik membongkok dengan teteknya menyentuh Mike dan lain-lain, dia naik tinggi di pelana. Butir-butir keringat mulai terbentuk di dahinya.
kegembiraan Sonya telah berkembang ke tahap bahawa dia jarang berpengalaman dan dia menuangkan setiap bit tenaga dia boleh mengumpul ke fuck ini dengan harapan meningkatkan kesenangan. Tidak diragukan lagi Mike baik! Dia membawanya ke titik ini.
Kemudian, dengan semua gerakan kekerasan, kelelahan mulai terbenam dan Sonya melambat. Setiap kitaran-nya menyodorkan tumbuh lebih lambat. . . Masih dia. Bekerja! Dia perlu cum!
Kemudian, Mike membuat bergerak. Tiba-tiba ia berguling Sonya ke punggungnya dan bergerak di antara lututnya luas terbentang ke kedudukan di mana ia boleh kembali memasukkan nya ayam ke dalam dirinya dan memandunya rumah di perutnya.
Kali ini, Mike mula berdebar kemaluannya ke dalam dirinya dalam kekerasan menyodorkan dan kelelahan Sonya hanya boleh terbaring siap sedia saat ia menidurinya tanpa henti. Seolah dia berbaring di sana, dia merasa itu! Itu adalah perasaan tidak seperti yang lain! Sensasi dari vulva dan vagina yang kuat 8211; lebih kuat bahawa ia pernah mengalami dalam masa yang lama. Mereka membanjiri di atasnya dan membasuh semua berfikir rasional! Hanya kesenangan ekstrim tetap! Dia telah dia anda cari orgasme!
Ketika ia merasa tegang Mike dan tindakannya tumbuh tidak menentu, Sonya merasakan akhir. Dengan tenaga baru, ia mengangkat pantatnya dari tempat tidur dan melaju dirinya pada kemaluannya menyodorkan saat merasakan sedikit tersentak otot kemaluannya ketika mereka memuntahkan pembuangan mereka ke kondom.
Satu minit kemudian, Mike berguling dan berkata sederhana, "Itu adalah salah satu neraka fuck!"
Sonya merasa bangga dalam pernyataannya. Dia akan mengambil dia untuk naik yang baik dan ia tahu itu.
Kemudian, Mike meletakkan pakaian lengkap. Saat ia mengikat kasut yang kedua, ia berdiri, mengambil menyesap terkini brendi dari gelas dan berbalik untuk pergi. Sonya berada di sisinya dan ketika dia sampai di pintu ia berkata, "Semoga aku memanggilmu beberapa waktu?"
Sonya hanya berkata, "Suatu akan menyenangkan."
"Sampai ketemu lagi!"
Kemudian Mike sudah pergi.
Sonya pergi ke bilik mandi dan menggosok gigi dan berkumur. Rasa jus-nya bahawa ia telah mendapatkan ketika dia mencium Mike masih harus dibersihkan. Kemudian, dia mandi dan kering sendiri.
Sebuah lihat arloji bilang itu bahkan tidak 10:00 tetapi dan dia masih punya waktu untuk berita televisyen petang sebelum tidur.