Ex Boyfriend Isteriku 3

Selepas mengenjut isteriku, isteriku pun tertidur keletihan. Aku terus mandi dan siap berpakaian, aku pun keluar bilik untuk lihat apa yang nizam lakukan. Aku cari nizam diluar tapi tak kelihatan pun dia didalam rumahku. Aku pun ambil video cam yang aku sorokkan disebalik almari tadi dan offkan rakamannya. Aku pun rewind setengah untuk lihat apa yang terjadi selepas aku masuk ke bilik dan memanggil isteriku tadi. Aku pun forward kan sedikit sehingga masa nizam masukkan bantangnya kedalam lubang cipap isteriku.
Aku lihat membiarkan sahaja batangnya tenggelam tapi tangannya sibuk meramas ramas dan menggentil gentil buah dada dan puting isteriku, mulutnya sibuk mengisap dan mengulum mulut istreiku. Punggung isteriku tak berhenti henti menggelek gelek dan diangkat angkatnya supaya batang nizam boleh terkeluar dan termasuk kedalam lubang cipapnya. Bila nizam melepaskan ciuman dimulut isteriku.
Aku lihat nizam menarik batangnya hingga tercabut dan dihenjut batangnya masuk balik kedalam sekuat hatinya sehingga aku terdengar bunyi pap bila peha nizam dan peha isteriku berlaga. Ada dalam 4 kali nizam mencabut dan mengenjut lubang cipap isteriku dan isteriku dah mengangkat punggong dan kakinya mungkin baru nak klimak, terdengar suaraku memanggil nama isteriku. Tiba tiba isteriku dan nizam terus terdiam dan batang nizam masih didalam lubang cipap isteriku. “Nizam..suami nur dah bangun tu.macam mana ni” ‘Biarlah dulu.kejap je..ya’ Nizam terus mengenjut cipap isteriku walaupun suara ku terus keluar memanggil nama isteriku. “Aaaaahhhh.zam.dah..zam.nanti nur tengok suami nur dulu” ‘Alaahh..nantilah nur..nizam tak tahan ni’ “Nur pun tak tahan juga zam.tapi kalau suami nur keluar nanti, kita lagi susah..bila bila pun tak dapat” ‘Oklah.. malam nanti ya’ “OK malam nanti nur bagi” ‘Janji tau’ “OK nur janji.nur pun nak juga”
Kemudian aku lihat isteriku mengambil seluar dalamnya dan mengelap lubang cipapnya sambil diperhatikan olih nizam. Selepas mengelap, isteriku pun kelam kabut memakai skirt dan blousenya tanpa memakai seluar dalam dan bra. Aku lihat isteriku pun berlalu sambil memegang seluar dalam dan branya. Mungkin isteriku mencampakkan bra dan seluar dalamnya kedalam bilik air didapur sebelum masuk ke bilikku. Kemudian aku lihat nizam memakai semula seluar dan bajunya dengan muka yang kecewa.
Wah malam ni ada drama lagi hatiku berkata sambil aku menyimpan video cam didalam laci almari. Aku puas berfikir apa aku nak buat malam ni. Tak lama selepas tu aku dengar orang memasuki pagar rumahku dan terus membuka pintu hadapan. Rupanya nizam yang masuk. Tak ada apa yang terjadi sehinggalah kami balik dari kedai dan melihat isteriku sedang memasak. Hinggalah kemalam kami hanya borak borak kosong. Malam selepas makan, kami duduk berborak lagi diruang tamu sambil menonton Astro. Dalam pukul 10.00malam isteriku masuk kebilik untuk menukar baju tidur dan nizam pula masuk bilik air untuk mandi. Bila tak sapa2 diluar, aku mengeluarkan video cam, charge baterinya dan menukar tape baru. Bila semua dah siap, aku sorok video cam dibelakang almari tempat aku selalu skodeng. Kemudian aku duduk semula diruang tamu sambil menonton tv, tak lama selepas tu nizam keluar dari bilik tamu dan duduk bersamaku menonton tv hanya memakai kain dan T-shirt. Tak lama selepas tu isteriku keluar dari bilik dan terus kedapur kemudian isteriku datang ke ruang tamu sambil membawa minuman dan biskut kering.
Jam 11.30malam aku masih lagi menonton tv sambil berborak dengan nizam. Aku pun masuk kebilik untuk mandi dan menukar pakaianku, biasalah dengan T-shirt dan kain. Kemudian aku keluar semula dan duduk diruang tamu sambil berborak borak dan menonton tv, aku tak tahu apa yang mereka borakkan semasa aku mandi tadi. Jam 12.30malam aku masih lagi menonton dan duduk diruang tamu, aku lihat isteriku gelisah sahaja, sekejap dia kedapur tak tahu apa yang dia buat dan tak lama selepas tu dia datang balik keruang tamu. Aku perhatikan banyak kali juga dia kedapur, sekejap masuk bilik dan kemudian datang keruang tamu semula. Aku tahu isteriku sebenarnya ingin menyuruh aku tidur tapi aku buat2 tak tahu je. Hinggalah jam 1.15malam isteriku menyuruh aku tidur. “Abang tak nak tidur lagi ke?” ‘Kejap lagilah..’kataku “Nanti esok sakit kepala lagi kurang tidur” kata isteriku ‘Nur dah ngantok ke?’ “Ngantuklah ni..jomlah tidur, abang tu bukannya boleh kurang tidur” ‘Nizam tak ngantuk lagi ke? aku bertanya pada nizam. ‘Saya pun dah ngantuk juga ni..oklah nizam masuk tidur dulu ya’ ‘Ok selamat malam’ Kataku sambil bangun dan menutup tv, nizam dah melangkak masuk kebilik tamu. Aku pun turut masuk kebilik bersama isteriku dan kami pun baring diatas katil. Sambil berbaring, aku memeluk isteriku dan meraba buah dadanya.
Aku pun terus meraba cipap isteriku. Isteriku cuma tersenyum dan memejamkan matanya. Aku terus meraba raba buah dada isteriku dan cuba untuk membuka branya tapi dilarang olih isteriku. Aku tahu isteriku bukannya letih tapi menyimpan tenaga untuk bertarung dengan nizam malam ni.
Aku pun terus memeluk isteriku sambil melelapkan mata. Lebih kurang dalam 20minit isteriku mengangkat tanganku dan diletakkan diatas tilam disampingnya. Lama juga isteriku memerhatikanku mungkin untuk memastikan yang aku betul2 dah lena. Aku memang sengaja buat2 lena, bila isteriku dah pasti yang aku memang dah lena, dia pun bangun dan masuk kedalam bilik air. Selepas keluar dari bilik air, isteriku perlahan lahan membuka pintu bilik dan keluar sambil menutup semula pintu bilik. Aku terus bangun dan melekapkan telingaku dipintu bilik untuk mendengar apa yang terjadi diluar. Sayup2 aku terdengar isteriku memanggil nama nizam, mungkin nizam berada didalam bilik. Aku membuka sedikit pintu dan mengintai diluar, aku nampak dengan jelas yang isteriku berdiri betul2 didepan pintu bilik nizam sambil mengetuk pintu dan memanggil nama nizam perlahan2. Bila tiada jawapan dari dalam bilik, isteriku membuka pintu bilik nizam dan memanggil nama nizam dari luar bilik. Bila nizam tak juga bangun2, isteriku terus masuk kedalam bilik nizam tanpa menutup pintu bilik. Aku dapat mendengar yang isteriku tengah mengejutkan nizam.
Kemudian aku tak dengar suara isteriku. Lama juga aku tak mendengar apa2 suara, cuma apa yang aku dengar bunyi katil berkeriut keriut. Aku tengah berfikir nak keluar bilik atau tidak. Kalau aku keluar takut mereka keluar dan kalau aku tak keluar takut mereka buat projek didalam bilik nizam. Kemudian aku dengar katil semakin kuat berkeriut, sebenarnya katil didalam bilik tamu tu memang berbunyi bila ada orang bergerak gerak diatasnya. Dan lama aku nak baiki tapi sentiasa je lupa sebab aku tak tidur didalam bilik tu. Aku baru je nak keluar tiba2 aku dengar suara isteriku. “Kita keluar” ‘Kenapa.kat sini je lah’ “Katil ni berbunyi, takut suami nur dengar nanti” ‘Kita tutuplah pintu tu, tak dalah dengar sampai keluar’ “Nur takut suami nur bangun, kalau kita tutup pintu nanti tak dengar dia panggil” ‘Oklah jom kita keluar’
Aku nampak mereka keluar sambil berpeluk tapi baju masih melekat dibadan masing2 cuma nizam saja tanpa baju tapi masih berkain sarung. Kemudian aku lihat lampu diruang tamu terpasang, perlahan lahan aku melangkak keluar dan menyorok dibelakang almari. Aku capai video cam dan aku tekan recording. Aku lihat mereka duduk bersebelahan diatas sofa panjang dan isteriku mengambil remote air-cond dan di tekan on.
Aku lihat isteriku dah mula meraba batang nizam dan nizam dah mula meramas buah dada isteriku. Kemudian nizam merapatkan bibirnya ke bibir isteriku dan tanganya masih meramas ramas buah dada isteriku. Lama nizam menyedut lidah isteriku dan begitu juga isteriku menyedut dan mengulum lidah nizam. Kemudian nizam menarik baju isteriku keatas dan terus membukanya. Terperanjat aku bila melihat isteriku tak memakai bra dan seluar dalam, rupa2nya isteriku memang dah gian sangat dengan batang nizam dan dia dah bersedia membuka seluar dalam dan bra sebelum dia keluar dari bilikku tadi. Bila terbuka saja baju isteriku nizam terus menerkam buah dada isteriku dan disedutnya kuat2 sambil tangan kirinya meramas2 pangkal buah dada isteriku sementara tangan kanan dah merayap kecelah kangkang isteriku. Isteriku memberi kerja sama mengangkangkan kakinya luas2 dan bila tangan nizam menyentuh cipapnya, terangkat punggong isteriku.
Isteriku terus membuka kain sarung nizam dan mengurut batang besar nizam. Nizam terus mengorek2 cipap isteriku dan sebelah tangan lagi masih meramas2 buah dada isteriku. Mulut nizam juga tak dok diam mengulum2 dan menjilat2 buah dada isteriku yang sebelah lagi. Dah puas menguli dan mengerjakan buah dada isteriku, nizam turun dari sofa dan terus duduk dibawah berhadapan dengan cipap isteriku dan terus menolak kaki isteriku terkangkang luas. Nizam terus menjilat2 cipap isteriku dan isteriku lagi lah dia tak tahan terus merengek2 dan mendesak2 kesedapan. Tangan isteriku memegang kepala nizam dan ditekan2 nya kepala nizam kecipapnya.
Rupanya isteriku dah klimak dan nizam terus menjilat2 air isteriku yang keluar. Aku lihat isteriku tersandar disofa keletihan. Nizam terus menjilat2 cipap isteriku dan tangannya meramas ramas buah dada isteriku. Dalam 10' minit nizam menjilat dan meramas, isteriku dah mula beraksi kembali. Isteriku dah mula menggelek2 punggongnya dan mulutnya dah mula merengek kembali. Bila isteriku dah mula beraksi, nizam terus berdiri dan menghalakan batangnya kemulut isteriku. Isteriku terus menyambut batang nizam dan mengulum kepala batang nizam, kemudian dijilat2nya dari pangkal batang ke hujung dan tangan sebelah lagi meramas2 telur nizam. Sedangkan kedua2 tangan nizam masih meramas2 dan menggentel2 kedua2 buah dada isteriku. isteriku terus menjilat2 dan menyedut2 kepala batang nizam, nampaknya isteriku betul2 berselera menjilat dan menyedut batang nizam. Bila isteriku menjilat atau mengulum batangku, tak pernah aku lihat dia berselera macam ni. Kemudian nizam menarik batangnya dari mulut isteriku dan dihalakan ke cipap isteriku sambil tangannya menguak kaki isteriku dengan lebih besar lagi. Setelah batangnya berada dicipap isteriku, nizam mengunakan kedua tangannya dan menyilak bibir cipap isteriku dan diletaknya batangnya dicelah alur cipap isteriku dan terus digosoknya keatas dan kebawah berulang kali. Nizam terus menggosok2 batangnya dialur cipap isteriku dan isteriku terus merengek2 sambil mulut nizam tak dok diam menjilat2 dan menyedut2 buah dada isteriku.
Nizam terus juga mengosok2 batangnya dicelah cipap isteriku walaupun isteriku merayu2 suruh nizam masukkan. Tiba2 aku lihat isteriku menolak nizam dan menyuruh nizam baring diatas karpet. Bila nizam dah terbaring diatas karpet,isteriku terus mengangkang diatas nizam dan memegang batang nizam dan disumbatnya kedalam lubang cipapnya. perlahan lahan batang nizam hilang kedalam lubang cipap isteriku. Wah aggresive betul isteriku ni.hatiku berkata, dengan aku tak pernah dia aggresive macam ni. Isteriku terus menurun dan menaikkan punggongnya. Isteriku terus mengenjut punggong keatas dan kebawah, lebih kurang 5' isteriku terus rebah kebadan nizam tanda dia dah klimak untuk kedua kalinya. Nizam terus memeluk dan membelai badan isteriku. Selepas 5', nizam memusingkan badan isteriku kebawah dan sekarang nizam pula diatas badan isteriku. Aku lihat nizam menarik batangnya keluar perlahan lahan hingga habis tercabut kemudian perlahan lahan juga dimasukkankan balik kedalam lubang cipap isteriku. Diulangnya banyak kali sambil mulutnya mengulum dan menyedut2 puting buah dada isteriku, perlahan betul aku tengok nizam menarik keluar dan memasukkan balik batangnya kedalam. Lebih kurang 5' nizam lakukan macam tu, isteriku dah mula merengek kembali dan mengangkat2 punggong.
Isteriku dah mula gila balik, merayu rayu pada nizam. Nizam terus juga menarik dan memasukkan perlahan lahan sambil mengulum puting buah dada isteriku. Isteriku dah mula mengelek2 dan mengangkat2 punggongnya sambil merengek rengek menyuruh nizam henjut dengan kuat dan laju. Kemudian aku lihat nizam mengangkat kakinya dan menyuruh isteriku merapatkan pehanya sambil batangnya masih tersumbat didalam lubang cipap isteriku. Bila isteriku dah merapatkan pehanya, nizam terus menarik keluar batangnya keatas sehingga batangnya bergesel dengan biji cipap isteriku dan disumbat balik kedalam. Wah makin besarlah lubang cipap isteriku kalau nizam buat macam ni sebab dia menarik keluar batangnya keatas 90darjah dan disumbatkannya balik. Tapi sebaliknya aku lihat isteriku menggelinjang kesedapan. Nizam terus menarik keluar dan menolak kedalam batangnya sehingga isteriku mengeluh panjang tanda isteriku dah klimak lagi.
Aku rasa ni lah klimak yang paling nikmat yang pernah isteriku dapat, lama isteriku memeluk nizam semasa dia klimak. Nizam membiarkan isteriku klimak sepuas puasnya sambil batangnya dibiarkan tenggelam dalam cipap isteriku. Bila isteriku dah reda dari klimaknya yang panjang, nizam mula meramas dan menjilat buah dada isteriku kemudian diangkatnya kaki kiri isteriku dan diletak dibahunya sedangkan kaki kanan isteriku masih dicelah kangkang nizam. Nizam mula menarik batangnya keluar dan di masukkanya kedalam semula. Nizam mengenjut dalam 5' macam tu kemudian di tukar pula kaki kanan diangkat keatas dan kaki kiri dibawah dan dihenjut dalam 5'. isteriku hanya mengikut sahaja sambil merengek2 kenikmatan. Kemudian nizam membalikkan isteriku dan dimasukkan dari belakang sambil kedua tangan isteriku memegang sofa. Nizam terus mengerjakan isteriku berbagai cara termasuk lubang bontot isteriku. Aku tak tahu berapa kali isteriku klimak sehingga isteriku berapa kali cakap pada nizam yang dia dah tak larat nak main lagi. Akhirnya nizam menikam batangnya sedalam yang boleh kedalam lubang cipap isteriku dan terus memancutkan air maninya.
Selepas tu aku lihat isteriku dah terkapar keletihan, tak bergerak sedikit pun sambil matanya terpejam dan batang nizam masih lagi didalam cipap isteriku sedangkan nizam terdampar kat atas badan isteriku. Aku lihat jam pukul 2.05pagi, sejam nizam mengerjakan isteriku. Lebih kurang 5 minit isteriku membuka matanya dan menolak nizam turun dari badannya. Nizam pun mencabut batangnya yang mengecil dari cipap isteriku dan terus terbaring disisi isteriku. Isteriku cuba untuk bangun dan aku juga cepat2 matikan video cam untuk masuk kedalam bilik bila aku nampak nizam tak bagi isteriku bangun dan terus memeluk isteriku. ‘Tidurlah kejap lagi kat sini.nizam nak rasa berbaring dengan nur sekejap’ Isteriku tak jadi bangun sebaliknya dia membalas pelukkan nizam sambil mulut mereka bercium.
Nizam terus memeluk isteriku sambil membelai2 buah dada isteriku. Isteriku pun begitu juga memeluk nizam dan tak lama aku lihat isteriku dah terlena dalam pelukan nizam. Memang kebiasaan isteriku bila lepas main dia mesti tertidur lena, kalau tak kejut, tak bangun sampai pagi. Sebab tu dulu lepas aku main dengan isteriku, aku masuk bilik adik ipar aku dan aku kerjakan adik ipar aku pulak sampai adik ipar aku pulak terlena keletihan.
Aku tak jadi untuk masuk ke bilik tapi aku on balik video cam dan tekan record, aku nak lihat apa pulak terjadi lepas ni. Aku lihat memerhati saja isteriku lena dalam pelukkannya. Perlahan lahan nizam menolak isteriku terlentang, kemudian nizam memerhati muka isteriku dan dibelai pipi isteriku dengan tangannya dan diciumnya pipi isteriku. Lepas tu nizam memerhati badan isteriku dari atas hingga ke kaki begitu juga tangannya, dibelai pipi isteriku dan dilurut kebawah sehingga sampai ke celah kangkang isteriku. Kemudian perlahan lahan ditariknya kaki isteriku sehingga isteriku terkangkang luas, lepas tu nizam merangkak dan melangkak masuk ke celah kangkang isteriku. Aku dok berfikir apa yang nizam nak lakukan pada isteriku sebab aku tahu walau apa pun yang nizam lakukan selagi tak menyakitkan isteriku tak akan bangun. Aku dah faham sangat dengan isteriku, kalau lepas bersama dan isteriku klimak lebih dari 4 kali, dia akan tidur lena walau pun aku jilat dan sumbat cipapnya, dia tak akan bangun. Itulah kelebihan isteriku, dia boleh klimak banyak kali (multiple). Dalam ramai2 perempuan yang aku henjut, cuma 2% sahaja boleh klimak banyak kali tapi kebanyakan hanya boleh klimak sekali sahaja lepas tu sibuk suruh kita pancut cepat atau mereka hanya diam sahaja tunggu kita pancut.
Aku lihat nizam membelek belek cipap isteriku, dengan dua tangan dia menyelak bibir cipap isteriku kemudian lama diperhatikan lubang dan biji cipap isteriku. Selepas puas dibelek2 cipap isteriku, nizam merapatkan mukanya ke cipap isteriku dan diciumnya cipap isteriku. Nizam memasukkan sedikit kedua2 jari telunjuknya kedalam lubang cipap isteriku, kemudian ditariknya kekiri dan kekanan maka terbukalah luaslah lubang cipap isteriku. Nizam membelek2 lubang cipap isteriku yang dah terbuka luas. Aku tak tahu apa yang nizam nak cari dalam lubang cipap isteriku. Lama dibelek2nya lubang cipap isteriku kemudian dimasukkan lidahnya kedalam. Dalam 3 minit nizam membiarkan lidahnya tenggelam dalam lubang cipap isteriku kemudian dikeluarkan lidahnya. Nizam mengeluarkan air liurnya dan diludahnya kedalam lubang cipap isteriku. Isteriku tetap diam, bergerak tidak, berbunyi pun tidak. Kemudian nizam memasukkan 2 jarinya kedalam lubang cipap isteriku. Ditambah air liur dan dimasukkan 3 jari kedalam lubang cipap isteriku. Ditarik jarinya keluar dan dimasukkan balik, lepas tu 4 jari dimasukkan. Nizam terus memainkan cipap isteriku dengan 4 jarinya keluar masuk. Dah puas menjolok2 lubang cipap isteriku, nizam memegang batangnya dan dihalakan kecipap isteriku. Nizam meletak air liur dibatangnya kemudian digosok2 batangnya dicelah alur cipap isteriku keatas kebawah.
Perlahan lahan aku lihat batang nizam semakin keras. Nizam memasukkan kepala takuknya kedalam lubang cipap isteriku kemudian ditariknya keluar ke atas sehingga bergesel dengan biji cipap dan dilorotnya kebawah sehingga takuknya masuk kedalam lubang cipap isteriku dan ditariknya keluar keatas sehingga bergesel dengan biji cipap semula. Diulangnya banyak kali, bila dah puas bermain macam tu, nizam terus menyumbat habis batangnya kedalam lubang cipap isteriku. Isteriku tetap diam dan masih tidur. Nizam membiarkan batangnya tenggelam didalam cipap isteriku, perlahan lahan nizam membaringkan badannya keatas isteriku dan terus menyedut puting buah dada isteriku. Isteriku mula menggeliat bila putingnya disedut2 olih nizam. Nizam menarik2 puting isteriku dengan mulutnya dan tangannya mengurut2 pangkal buah dada isteriku. Isteriku menggeliat dan mulutnya dah mula mengerang. Nizam menarik batangnya keluar dan disumbatnya balik kedalam dan ulang2nya menarik dan mengumbat. isteriku dah mula menggelek2 punggongnya dan membuka matanya sambil mengerang.
Isteriku terus merengek2 dan menggelek punggongnya. Nizam mengambil bantal kecil diatas sofa dan dialas kebawah punggong isteriku. Dicabut batangnya keluar dan terus nizam menjilat2 cipap isteriku. Diludahnya lubang bontot isteriku dan dijolok jari telunjuknya kedalam lubang bontot isteriku sambil lidahnya menyedut2 biji cipap isteriku. Isteriku terus mengerang dengan kuat dan mengangkat2 punggongnya keatas kenikmatan. Setelah puas menjilat dan menyedut biji cipap dan menjolok jari dalam lubang bontot isteriku, nizam terus meludah lubang bontot isteriku dan dihalakan batangnya kelubang bontot isteriku. Perlahan2 nizam menyumbat batangnya kedalam lubang bontot isteriku sehingga habis semua masuk. Kemudian nizam meludah jarinya dan disumbat 2 jari hantu dan telunjuk kedalam lubang cipap isteriku sambil ibu jarinya menggosok2 biji cipap isteriku. Isteriku terus menggelek2 dan mengangkat2 punggongnya sambil mulutnya tak berhenti2 mengerang. Nizam terus menarik keluar dan menyumbat masuk batangnya kedalam lubang bontot isteriku sambil jarinya juga keluar masuk kedalam lubang cipap isteriku. Kemudian 3 jarinya masuk dan keluar dari lubang cipap isteriku sambil batangnya tak berhenti keluar masuk lubang bontot isteriku. Akhirnya 4 jari nizam masuk kedalam lubang cipap isteriku dan diputar2 jarinya didalam cipap isteriku sambil batangnya masih mengenjut lubang bontot isteriku.
Isteriku terus klimak dan mengerang dengan panjangnya. Nizam terus mengenjut lubang bontot isteriku dan akhirnya nizam menghentak habis batangnya dan terus mengeluh panjang tanda dia juga dah klimak dan memancutkan air maninya kedalam lubang bontot isteriku. Kemudian nizam terus rebah disamping isteriku dan isteriku terus terlelap. Nizam pun mengiring kepala isteriku dan terus memeluk isteriku sambil memejamkan matanya. Aku rasa lepas ni mesti nizam dah tak larat nak kerjakan isteriku sebab biasanya aku hanya tahan 2 round je bila bersama dengan isteriku atau pun mana2 perempuan. Aku terus mematikan video cam dan perlahan lahan masuk kebilik. Aku lihat jam didalam bilik dah pukul 3.00pagi dan aku pun merebahkan badan diatas katil. Aku cuba untuk melelapkan mata tapi tak boleh lena sebab isteriku masih diluar dipeluk oleh nizam. Selepas 10 minit aku masih tak boleh lena. Aku bangun dan mengambil video cam dan menukar tape baru dan perlahan lahan aku keluar dan terus kebelakang almari. Aku duduk dibelakang almari sambil melihat isteriku yang masih lena didalam pelukkan nizam.
Selepas 10 minit aku duduk diam dibelakang almari, aku lihat nizam membuka matanya dan mencium pipi isteriku. Tangannya mula meramas buah dada isteriku. Bila aku lihat nizam dah mula meramas buah dada isteriku, aku terus on kan video cam dan tekan reocrd. Kemudian nizam menarik isteriku untuk mengiring mengadap padanya. Isteriku masih terlelap dan nizam mengisap buah dada isteriku sambil tanganya meramas ramas punggong isteriku. Sambil meramas punggong, disumbat jarinya kedalam lubang bontot isteriku. Isteriku masih diam dan tidur dengan lena. Dah puas menjolok2 jarinya kedalam lubang bontot isteriku, nizam menolak isteriku terlentang dan di tarik kaki isteriku supaya terkangkang. Kemudian nizam terus menjilat2 dan mengigit2 puting dan buah dada isteriku, selepas yang kanan dikerjakan pula yang sebelah kiri sambil jarinya mengorek2 lubang cipap isteriku. Aku lihat isteriku mula menggeliat dan mulutnya dah mula mendesah. Nizam terus mengerjakan buah dada isteriku dengan mulutnya dan tangannya masih mengorek2 lubang cipap isteriku. Selepas puas mengorek dan mengisap, nizam naik keatas isteriku dan terus menyumbat batangnya kedalam lubang cipap isteriku. Mulutnya masih lagi mengisap2 buah dada dan puting isteriku. Perlahan lahan isteriku membuka matanya.
Nizam terus mengenjut perlahan lahan cipap isteriku sambil mulut dan tangannya tak berhenti2 meramas dan menyedut buah dada isteriku. Nampaknya nizam betul2 nak melanyak isteriku sepuas2 nya malam ni, lepas ni mahu 2 atau 3 hari isteriku dah tak boleh main dengan aku. Selepas puas mengenjut, nizam biarkan batangnya tenggelam dalam cipap isteriku dan dia berhenti relak sekejap. Setelah relak dalam 2 atau 3 minit, disambung balik mengenjut cipap isteriku. Diulang2 nya macam tu sehingga isteriku mula merengek dan menggelek2 punggongnya. Isteriku klimak lagi lepas tu terus terkapar dan tak bergerak2. Selepas 2' isteriku klimak, nizam mula balik mengenjut cipap isteriku. Macam2 gaya dibuatnya masa dia mengenjut cipap isteriku, kadang2 diputar2 punggongnya semasa batangnya tenggelam habis didalam cipap isteriku. Ditarik keluar keatas dan disumbat balik, ditarik kebawah dan disumbat balik, kadang2 kekiri dan kadang2 kanan ditariknya. Lama juga nizam mengenjut dan isteriku masih diam dan dibiarkan nizam mengenjut sesuka hatinya. Selepas lebih kurang 30' nizam henjutan nizam semakin laju dan akhirnya dihentak sekuat hatinya kedalam dan terus mengeluh dengan kuat dan terpancutlah air maninya didalam cipap isteriku. Aku rasa lepas ni mahu isteriku mengandongkan anak nizam.
Bila dah puas memancutkan air maninya, nizam terus rebah disisi isteriku. Isteriku perlahan lahan bangun dan duduk disebelah nizam sambil mencari2 semua pakaiannya. Aku pun terus mematikan video cam dan sorok dibawah almari. Isteriku terus bangun dan aku cepat2 masuk kedalam bilik dan terus baring diatas katil. Tak lama selepas itu, isteriku pun masuk kedalam bilik dan terus kedalam bilik air. Aku pun terus terlena dan tak sedar masa bila isteriku keluar dari bilik air dan tidur disebelah aku.