About

Ex Boyfriend Isteriku 2

Lepas tu aku dan isteriku terus tertidur. Dalam kol 6.00pagi, aku tersedar isteriku bangun dan turun dari katil. Aku pura pura masih tidur dan aku dengar isteriku masuk kebilik air gosok gigi dan basuh muka. Isteriku memang waktu pagi hanya gosok gigi dan basuk muka dulu untuk sediakan sarapan dulu baru dia mandi. Keluar bilik air, isteriku mengelap mukanya dan terus kealmari solek. Aku lihat isteriku memakai bedak, mengikat rambut dan menyapu sedikit minyak wangi dileher dan tangannya. Biasanya isteriku tak pernah memakai bedak atau minyak wangi sebelum mandi tapi pagi ni pelik pulak aku lihat. Lepas tu isteriku terus keluar bilik. Bila isteriku dah keluar, aku terus bangun dan masuk bilik air, gosok gigi dan basuh muka.
Keluar dari bilik air selepas mengelap muka ku, perlahan lahan aku membuka pintu bilik dan keluar. Aku lihat di dapur isteriku tengah membasuh pinggan disinki dan tiba tiba aku lihat nizam keluar dari bilik air didapur dengan hanya bertuala tanpa baju dan terus pergi keisteriku. Nizam terus rapat kebelakang isteriku, mengangkat tualanya dan terus menggosok gosok batangnya dipunggung isteriku sambil tangannya meramas buah dada isteriku. Nizam masih menggosok gosok batangnya dan meramas dada isteriku “Nur tanya sikit boleh” ‘Apa dia’ “Malam tadi nizam kata tak pernah rasa kemut macam nur kemut.macam dah biasa buat je..berapa ramai dah nizam bantai” ‘Entahlah nur..ramai juga..nizam nak cari yang sama macam nur tapi tak pernah jumpa’ ‘Selepas nur tinggalkan nizam..nizam betul betul kecewa..setiap perempuan yang nizam kenal semua nizam bantai’
Nizam bercerita sambil menarik baju isteriku keatas. “Janganlah.suami nur keluar nanti”.kata isteriku Isteriku cuba melarang dengan suara yang lemah tanda nafsunya dah naik. Nizam merayu sambil terus menarik baju isteriku keatas. Bila baju isteriku dah naik sampai ke pinggang, aku lihat isteriku tak memakai seluar dalam maka terdedahlah punggongnya yang putih bersih tu. Biasanya isteriku tak pernah tak pakai seluar Dalam dan bra kalau keluar dari bilik, aku rasa memang isteriku ingin merasa batang nizam lagi pagi ni. Aku rasa isteriku tahu yang nizam berada didalam bilik air, sebab tu isteriku sengaja buat buat basuh pinggan dan isteriku tahu bila nizam keluar bilik air mesti nizam nak punya.
Nizam terus menggosok gosok batangnya yang dah tegang itu dicelah punggung isteriku. Aku lihat nizam menggosok gosok batangnya dari lubang belakang terus kelubang kecipap beberapa kali. Nizam menarik pinggang isteriku ke balakang sambil menolak bahu isteriku kedepan. Sekarang badan isteriku bengkok ke bawah dan kakinya terkangkang luas sambil berpaut disinki maka terdedahlah cipap isteriku dari belakang. Nizam mencucuk cucuk kepala batangnya ke lubang bontot isteriku dan cuba untuk mencucuk kedalam. Baru kepala je masuk, isteriku terus menarik punggungnya kedepan Nizam menarik pinggang isteriku kebelakang. Nizam menggosok gosok batangnya kat alur cipap isteriku sambil tangannya meramas ramas dada isteriku dari luar baju. Perlahan lahan aku lihat batang nizam membelah cipap isteriku dan terus masuk habis santak kedalam. Nizam membiarkan batangnya tenggelam sambil tangannya masuk kedalam baju isteriku melalui celah ketiak dan meramas ramas dada isteriku.
Aku terus membuka pintu bilik dan masuk kedalam perlahan lahan. Didalam bilik, aku memanggil nama isteriku sambil membuka pintu bilik secara kasar dan terus keluar. Bila keluar dari bilik, aku lihat isteriku tengah membetulkan bajunya yang telah tersingkap tadi kebawah dan nizam kelam kabut berjalan ke meja makan sambil membetulkan tualanya. Aku pura pura tak nampak apa yang terjadi dan terus berjalan kedapur menghampiri isteriku. Terketar ketar isteriku bertanya padaku nampak sangat dia tengah gabra dan mukanya merah. Aku terus berjalan kepada isteriku tanpa melihat pada nizam yang duduk dimeja makan seolah olah aku tak perasan yang dia ada kat situ dan terus memeluk isteriku dari belakang dan mencium lehernya. Isteriku terus menolak ku dan berkata. Aku pun pura pura baru perasan dan menegur nizam ‘Sayang nampak baju T abang yang warna merah tak.abang cari dalam almari tak ada’ Aku bertanya pada isteriku. Sebenarnya aku saja je nak suruh isteriku masuk kebilik sebab aku dah tak tahan melihat drama mereka tadi. “Dalam almari tu lah.abang cari macam mana”.kata isteriku. ‘Abang dah cari tak jumpa.sayang letak tempat lain kut’.kataku.
Isteriku terus melangkak ke bilik dan aku mengekorinya dari belakang. Sampai ke dalam bilik, aku mengunci pintu bilik dan terus memeluk isteriku dan meramas buah dadanya. Aku tahu isteriku mesti dah basah lencun kat bawah kena sondol olih batang nizam tadi. Isteriku terus memusingkan badannya mengadapku sambil menahan tanganku dari terus meramas buah dadanya Aku terus meramas buah dada isteriku sambil menjilat jilat leher dan pipinya, tanganku yang sebelah lagi terus menarik baju isteriku keatas. Aku terus menjilat ke cipap isteriku tapi isteriku cuba melarang. Aku peganag tangannya dan terus menjilat cipapnya.
Aku tak tunggu lama terus menyumbat batang ku kedalam cipap isteriku sebab cipap isteriku dah betul betul lencun. Aku terus mengenjut cipap isteriku dan isteriku juga tak dok diam terus menggelek2 dan aku lihat isteriku betul betul berselera pagi ni mungkin dia tak puas dapat batang nizam tadi. Aku mencabut batangku keluar dan memusing isteriku supaya menungging. Tujuanku ialah untuk merasmikan lubang buntot isteriku sebelum nizam merasmikannya. Setelah isteriku menungging, aku terus menyumbat batangku kedalam cipap isteriku. Bila isteriku dah nak sampai, aku tarik batangku keluar dan terus menyumbat kedalam lubang buntot. Baru kepala takuk ku masuk isteriku terus menahanku. Ni mesti isteriku mahu nizam yang memecahkan dara bontotnya sebab tu dia cuba untuk melarangku, tapi aku tak peduli walau macam mana pun aku yang nak merasmikannya dulu. Sedang isteriku leka, aku terus menghenjut batangku kedalam bontot isteriku hinggga habis masuk hingga kepangkal. Isteriku terus menyembamkan mukanya kebantal dan menjerit Aku biarkan batangku terbenam sebentar sehingga aku rasa isteriku dah boleh terima batangku, aku pun menarik keluar batangku dan tekan kedalam semula.Aku terus menarik keluar dan menekan kedalam sehingga aku rasa isteriku pun dah mula merengek kesedapan dan menggoyang dan menggelek bontotnya. Aku terus main lubang bontot isteriku sehingga aku terpancut maniku kedalam lubang bontot isteriku. Selepas itu kami pun masuk bilik air dan mandi bersama.
Aku tahu mesti orang cakap aku ni lelaki dayus sebab biarkan isteriku di ramas, disumbat dan henjut oleh lelaki lain. Sebenarnya aku memang suka kalau melihat isteriku ditindih oleh lelaki lain dan nafsuku akan naik membuak buak. Lagi satu aku akan gunakan rakaman isteriku dan nizam untuk memerangkap girlfriend, tunang atau isteri nizam nanti. Orang kata ada budi ada batas..betul tak?. Sampai bila nizam tak kahwin, suatu hari dia pasti akan bertunang dan kahwin juga. Aku bukannya lelaki yang baik, sebelum aku kahwin dulu dah banyak perempuan yang aku bantai samaada anak dara, tunang orang atau bini orang semua aku sapu sebab tu aku kahwin lambat sebab aku selalu dapat cipap free sehinggalah orang tua aku merancang perkahwinanku. Mulanya memang aku tak setuju tapi bila melihat bakal isteriku.memang betul2 cantik daripada perempuan2 yang pernah aku tidur, aku pun setuju. Isteriku mempunyai 4 orang adik beradik, 2 lelaki dan 2 perempuan termasuk isteriku lah. Paling bongsu adik perempuan yang baru berumur 18tahun semasa aku berkahwin dengan isteriku. Adik ipar aku ni juga seorang yang cantik walau pun kulitnya tak seputih isteriku dan perangainya agak liar, merokok dan selalu pulang lewat malam.
Selepas aku berkahwin dengan isteriku, mak mentuaku mencadangkan adik iparku duduk bersama dengan kami supaya kami boleh kawal pergaulan adik ipar ku ini. Selama setahun adik iparku tinggal bersamaku sebelum aku bertukar ke sarawak dan selama setahun itu jugalah aku dok meramas dan mengenjut cipap adik iparku mestilah tanpa pengetahuan isteriku. Selepas sebulan aku memecahkan dara isteriku, aku memecahkan dara adik iparku pulak. Tapi sekarang adik iparku dah kahwin dan mempunyai seorang anak yang baru berumur 6 bulan. Sebab tu aku dah tak kisah bila isteriku buat projek dengan nizam bekas boyfriendnya, lagi satu keistimewaan isteriku ialah cipapnya. Sesiapa yang dapat merasa cipap isteriku atau cipap adik iparku, memang tak akan lupa sampai bila bila. cipap mereka tembam sangat hingga masa mereka baring, cipap mereka lagi tinggi dari perut mereka. Lagi yang buat aku sangat sayang pada isteriku dan adik iparku ialah kemutan cipap mereka, rasa nak putus batang ni bila mereka kemut dan keistimewaan inilah yang tak pernah aku rasa dari mana2 perempuan yang pernah aku tidur dulu.
Selepas mandi dan berpakaian, aku dan isteriku keluar bilik untuk bersarapan dan aku lihat nizam dah siap berpakaian dan duduk disofa menonton TV. Aku terus duduk disofa bersebelahan dengan nizam dan isteriku terus kedapur. Sambil aku berborak borak dengan nizam, isteriku datang dan mengajak kami sarapan di kedai. Kami pun keluar bersarapan dan membeli barang2 untuk dimasak makan tengahari dan pulang kerumah. Sampai dirumah, aku dan nizam duduk diruang tamu sambil berborak dan isteriku ke dapur untuk memasak makanan tengahari. Tak lama berborak, aku kedapur dan bertanya pada isteriku samaada apa2 barang yang tak cukup sebab aku nak kedai beli rokok. Isteriku jawab tak ada apa semuanya cukup. Aku hanya berjalan kaki kekedai sebab kedainya tak jauh dari rumahku hanya selang 3 buah rumah. Balik dari kedai, perlahan lahan aku menghampiri kepintu depan dan aku mengintip apa yang terjadi didalam rumah. Tak ada apa yang terjadi dan aku lihat nizam masih duduk disofa menunton TV. Aku pun masuk kerumah dan terus duduk di sofa sebelah nizam. Tak ada apa2 berlaku sehinggalah makan tengahari. Semasa makan, nizam berkata yang dia nak pulang selepas makan tapi isteriku melarang dan isteriku mengajak nizam tidur semalam lagi dirumahku sebab esok hari Ahad. Aku pun sokong cadangan isteriku dan aku kata kenapa nak balik cepat sangat bukannya ada isteri pun kat rumah lainlah kalau ada yang menunggu kataku. Nizam hanya diam saja bila aku menyuruh dia tidur semalam lagi disini.
Selepas makan, aku kata pada nizam dan isteriku yang aku sakit kepala dan aku nak masuk bilik baring sekejap. Sebenarnya aku memang ada pengakit migran dan isteriku memang tahu tapi kali ni aku bukan sakit, saja buat sakit supaya mereka boleh duduk berdua-duan tanpa gangguan dari aku. Aku pun masuk bilik dan membaringkan diriku diatas katil, tak lama selepas tu isteriku pun masuk kebilik sambil membawa segelas air dan juga ubat migranku. Isteriku suruh aku makan ubat tapi aku kata letak atas meja dulu nanti aku makan. Selepas meninggalkan ubat dan air diatas meja ditepi katil, isteriku pun keluar dari bilikku. Aku mengambil gelas air danm buang ke dalam bilik air supaya isteriku ingat aku dah makan ubat. Kemudian perlahan lahan aku keluar dari bilik terus menyorok dibelakang almari dan aku lihat isteriku bersama nizam diruang tamu sedang berborak. Isteriku duduk disofa panjang dan nizam disofa berdepan dengan isteriku. Aku rasa baik aku ambil Video cam dulu sebelum mereka buat tiger show. Aku pun masuk kebilik dan mengambil Video cam dibawah katil dan menukar bateri baru. Aku keluar bilik semula dan meletakkan video cam dicelah almari dan tekan recording.
“Nizam tidur sini ya malam ni”.aku dengar isteriku memujuk nizam. ‘Kalau nur janji boleh temankan nizam malam ni, hendaklah nizam tidur sini tapi kalau tak dapat baik nizam balik je’ “Nur tak boleh janji.kita tengok keadaan dululah.ya”
‘Pagi tadi nizam lom apa2, suami nur dapat dulu ya’ “Nak buat macam mana, dia dah bangun.terpaksalah nur bagi” ‘Kenapa pagi tadi nizam tengok nur jalan lain macam je’ “Entahlah.nur pun pelik, selalu dia tak main belakang.tapi pagi tadi dia bantai belakang nur” ‘Ya ke?’ “Nur rasa macam dia tahu je apa kita buat” ‘Dia tak tanya apa apa ke?’ “Tak pulak cuma dia tanya kenapa rasa longgar je tak macam selalu” ‘Tu nur cakap apa dengan dia’ “Tak kan nur nak cakap nur buat ngan nizam pulak,.. nur cakap tak tahulah, nur rasa macam biasa je” ‘Dia percaya ke?’ “Nur rasa dia percaya sebab dia terus je henjut nur dan tak cakap apa2 pun” ‘Kalau dia tahu.nur rasa dia marah ke?’ “Mestilah dia marah.diakan suami nur, tak kan dia nak bagi nur buat ngan orang lain” ‘Pagi tadi nizam tak dapat.boleh ke nizam minta sekarang?’ “Petang petang ni?.bahayalah nizam, kalau suami nur keluar bilik nanti macam mana?” ‘Suami nur memang selalu sakit kepala ke?’ “Selalu juga.memang dari dulu lagi”
‘Biasanya kalau dia sakit kepala, apa dia buat untuk hilangkan sakit kepala?’ “Biasanya lepas makan ubat dia tidur.2 atau 3 jam baru dia bangun” ‘Jadi sekarang ni dia tengah tidur ke?’ “Tak tahulah.tadi dia belum tidur lagi.nanti jap nur gi tengok”
Aku lihat isteriku bangun dari sofa dan aku cepat cepat masuk ke bilik dan pura2 tidur. Aku dengar isteriku membuka pintu bilik dan masuk kedalam. Bila isteriku hampir ke katil dia memanggil nama ku dan aku buat tak tahu dan pura2 yang aku dah lena. Isteriku mencium pipiku dan terus masuk kebilik air. Selepas keluar dari bilik air, isteriku mencium lagi pipiku dan terus kealmari solek dan menyapu minyak wangi di tangan dan lehernya dan keluar dari bilik. Aku pun terus bangun dan perlahan lahan aku membuka pintu bilik dan terus keluar ke belakang almari. Aku lihat video cam yang masih merakam dan aku lihat isteriku telah duduk disofa panjang berhadapan dengan nizam.
Nizam bangun dan menghampiri isteriku dan terus duduk disebelah isteriku. Nizam menarik tangan kanan isteriku tapi ditolak olih isteriku. “Jangan nizam..orang nampak nanti.tu pintu dan tingkap masih terbuka tu” Isteriku menunjukkan sliding door dan tingkap yang masih terbuka. Nizam terus bangun dan menutup pintu, tingkap dan menurunkan semua langsir. Kemudian nizam duduk semula disebelah isteriku dan terus memegang tangan isteriku. Nizam mencium pipi dan leher isteriku. “Malam nantilah nizam.sabarlah.nur takut buat petang2 ni” ‘Pleeeaasse nur.nizam dah tak tahan ni.dari pagi tadi lagi nizam dok tahan2' Nizam tak peduli dengan larangan isteriku, dia terus mencium dan menjilat leher isteriku dan tangan kirinya dah meramas ramas buah dada isteriku dari luar blouse yang isteriku pakai.
Nizam terus juga menguli buah dada isteriku walaupun dilarang olih isteriku dan aku lihat isteriku pun dah mula khayal walau pun mulut terus berkata malam nanti..malam nanti. Nizam dah mula membuka butang blouse isteriku satu persatu dan akhirnya terdedahlah buah dada isteriku yang putih bersih itu disebalik bra krim yang dipakainya. Nizam terus menolak baju isteriku kebelakang dan keluar dari tangan isteriku, dalam masa yang sama nizam terus menjilat buah dada isteriku. Aku lihat isteriku dah mula memejamkan matanya dan mulutnya tak berhenti merengek rengek kesedapan. Dalam tengah menjilat jilat buah dada isteriku, tangan nizam melepaskan kancing bra dan terus membukanya sekali maka tersembullah puting dan buah dada isteriku yang aku bangga2 kan . Sekarang isteriku dah bogel disebelah atas dan nizam terus mengisap puting isteriku dan ditarik tarik dengan mulutnya. Sambil menyedut puting, tangan nizam tak berhenti meramas ramas dipangkal buah dada isteriku. Melenting lenting badan isteriku bila nizam buat macam tu.
Nizam membuka kemejanya sambil mulutnya tak berhenti henti menjilat dan menyedut2 buah dada isteriku. Kemudian nizam menarik zip skirt isteriku dan terus membukanya, isteriku mengangkat punggongnya supaya senang nizam menarik keluar skirt badannya. Aku lihat isteriku tak memakai seluar dalam. Aik..bila masa pulak isteriku membuka seluar dalamnya, ooohhh mungkin semasa dia masuk bilik air tadi, dia buka seluar dalam. Nampaknya isteriku memang betul2 dah giankan batang nizam, awal awal lagi dia dah bersedia rupanya. ‘Nur tak pakai seluar dalam ke?.bila nur buka seluar dalam nur?’ Aku dengar nizam bertanya pada isteriku, nampaknya nizam pun terperanjat juga bila melihat isteriku tak pakai seluar dalam. “Tadi masa nur masuk bilik..nur buka dulu sebab nur tahu nizam mesti nak punya” ‘Ye ke?..nizam nak ke atau memang nur pun dah tak tahan?’ “Memang nur dah tak tahan.dari pagi tadi lagi nur nak tapi dapat rasa sekejap je nizam punya tenggelam kat dalam..tak puas” ‘oooo..tadi tu memang mahulah ya tapi malu..hehehe’
Aku lihat isteriku tak sabar nak terima tikaman nizam. Isteriku sendiri yang bukakan seluar nizam dan seluar dalam sekali. Bila nizam dah bogel, isteriku terus memegang batang nizam dan dijilat jilatnya. Isteriku cuba untuk memasukkan batang nizam kedalam mulutnya tapi tak muat sebab mulut isteriku kecik dan isteriku cuma menjilat dan menyedut nyedut je kepala batang nizam. Malam tadi bila nizam suruh jilat batangnya isteriku tak mahu tapi sekarang tak payah suruh dia sendiri yang buat. Isteriku dah hilang perasaan malunya, dijilat jilatnya batang nizam dari pangkal ke kepala batang nizam dan tangannya tak lepas lepas meramas ramas telur nizam. Dengan aku tak pernah isteriku buat macam tu. Tangan nizam tak berhenti henti meramas ramas dan menggentil gentil puting buah dada isteriku.
Nizam mengangkat bahu isteriku supaya bangun dan dibaringkan isteriku diatas karpet. Kemudian nizam baring bertentangan diatas badan isteriku, batang nizam dimulut isteriku dan mulut nizam dicipap isteriku. Isteriku terus menyambung semula menjilat jilat dan menyedut nyedut batang nizam dan nizam menjilat jilat cipap isteriku. Nizam menjilat cipap isteriku dari lubang belakang hingga ke atas berulang ulang. Terangkat angkat punggong isteriku bila nizam buat macam tu. Nizam menarik kaki isteriku supaya terkangkang dan isteriku tak membantah terus mengangkang seluas luasnya. Nizam terus menyedut dan menggigit gigit biji yang tersembul dicipap isteriku. Punggong isteriku tak dok diam, diangkat angkat dan digelek gelek punggongnya. Kemudian nizam memasukkan lidahnya kedalam lubang cipap isteriku, ditariknya keluar kemudian dimasukkannya balik. Isteriku terus merengek rengek dan menghentak hentak punggongnya. Isteriku berhenti menjilat batang nizam dan terus mengangkat tinggi punggongnya dan dibiarkan terangkat.
Isteriku dah klimak untuk pertama kalinya. Nizam aku lihat terus menjilat jilat air isteriku yang keluar. Kemudian nizam membiarkan isteriku reda dulu dan dia memusingkan badannya berhadapan dengan isteriku dan digosok gosok batangnya dicelah cipap isteriku. Mulut nizam terus mencium mulut isteriku dan isteriku membalasnya dengan rakus sekali.
Ooohhhmmmm..ooohhhmmmm.. suara yang keluar dari mulut isteriku. Nizam mengangkat punggongnya dan memegang batangnya dan di letak betul2 dilubang cipap isteriku. Nizam menikam perlahan lahan dan memasukkan kepala batangnya kedalam lubang cipap isteriku. Aku lihat isteriku menggigit bibirnya bila nizam menekan batangnya. Nizam tak terus menekan tapi ditarik batangnya keluar kemudian dimasukkan balik kepala batangnya dan tariknya keluar semula dan dimasukkannya semula.
Nizam terus menggoda isteriku, disedut sedut puting isteriku dan batangnya disumbat kepala sahaja dan ditarik keluar, disumbat lagi dan tarik keluar semula dan dibuatnya berulang ulang. Aku lihat isteriku tak sabar2 menunggu, bila nizam memasukkan kepala batangnya, isteriku mengangkat punggongnya supaya batang nizam dapat masuk lebih dalam lagi tapi nizam tahu dan cepat cepat ditariknya keluar. Isteriku mengangkat angkat punggongnya kerana tak sabar menunggu batang nizam. Nizam terus mengenjut sekuat hatinya dan batangnya terus masuk habis dan santak kedalam cipap isteriku. Isteriku tersentak, matanya terbuka besar dan mulutnya ternganga luas bila nizam buat macam tu. Nizam membiarkan batangnya tenggelam didalam cipap isteriku.
Aku melihat dan pastikan video cam masih merakam dan aku perlahan lahan masuk kedalam bilik. Didalam bilik aku terus memanggil nama isteriku..nurrrrr..ooohhhh nur. Aku kuatkan suaraku dan memanggil lagi nama isteriku.nuuuurrrrr.oohhhh nur. Sengaja aku nak mainkan isteriku dan nizam, biar mereka rasa tak puas dan geram. Ada dalam 5' minit aku memanggil, isteriku pun masuk kedalam bilik dengan mukanya yang merah, berpeluh, rambut terurai dan gabra. Isteriku sempat memakai baju dan skirtnya tapi bajunya hanya sempat di butang 3 yang bawah dan 2 yang atas masih terbuka dan menampakkan lurahnya yang putih. Isteriku terus duduk disisi katil disebelahku.
“Ke..ke.kenapa bang?” ‘Nur gi mana..lama abang panggil baru nur masuk’ “Nnnuuurrr kat luar tadi tengok pokok bunga” ‘Patutlah abang tengok muka nur berpeluh’ “Ialah bang..panas kat luar tu” ‘Nizam mana?.dia buat apa?’ “Masa nur masuk tadi.nur nampak dia tengah tengok TV” Pandai betul isteriku menipu dan berlakun sekarang ni. ‘Kepala abang sakit ni.tolong picitkan’ “Tak baik lagi ke?” Isteriku terus memicit kepalaku. Bila isteriku memicit kepalaku dia terpaksa membongkok dan terdedahlah buah dadanya dari dalam baju kerana dia tak sempat nak butang bajunya yang diatas tadi. ‘Sayang tak pakai baju dalam ke? dengan butang terbuka lagi,selalu tak pernah macam ni, sayang ni sengaja nak goda nizam ke?’ “Nur berpeluh tadi, jadi nur masuk bilik air kat luar dan buka baju dalam” ‘Ia ye? Sampai buka butang baju tu kenapa pulak..bukan nak menunjuk pada nizam ke?’ Aku rasa dalam hati isteriku mesti berkata, (bukan nak menunjuk lagi bang, dia dah siap ramas2, jilat2 dan sedut2 lagi.) “Apalah abang ni.suka sangat syak nur yang bukan2? ‘Dah perangai nur pelik sejak nizam ada kat sini.macam mana abang tak syak’ “Alaah.abang ni.mungkin nur terlupalah tu nak butang selepas nur buka baju dalam tadi”
‘Jadi masa nur dok borak dengan nizam tadi..dah puaslah dia tengok ya’ Dalam hati isteriku mesti berkata, (bukan takat dapat tengok yang atas je bang, yang bawah pun dia dah puas tengok siap disumbat sumbat dan dihentak hentaknya lagi.)
Aku terus memeluk dan menarik isteriku keatas badanku. Aku terus mencium pipi dan mulut isteriku, kemudian leher isteriku pula aku cium. Aku terus membuka butang baju isteriku tapi isteriku melarangku melakukannya. “Abang kata tadi sakit kepala.kenapa buka baju nur ni?” ‘Ni batang abang dah besar pulak bila nampak buah dada nur tadi’ “Malam nantilah bang.nizam ada kat luar tu.nanti apa pulak dia cakap” Aku terus membuka baju dan skirt isteriku dan isteriku dah berbogel disebelahku, aku terus meramas punggongnya. Aku terus meraba dan mengorek cipap isteriku. Aku terus mengorek ngorek cipap isteriku tapi isteriku cuba untuk melarang. Ditarik tariknya tangan ku. Aku terus membuka kainku dan naik celapak dicelah kangkang isteriku dan aku sumbat batangku ke dalam lubang cipap isteriku. Batangku melorot kedalam cipap isteriku, senang je masuk dan isteriku tak pulak mengaduh sakit macam selalu. Sebenarnya walau pun aku merasa batangku senang masuk kedalam cipap isteriku tapi kemutannya masih sama macam selalu, aku cuma nak tengok telatah isteriku je. Aku terus mengenjut cipap isteriku sehingga isteriku klimak 2 kali baru aku terpancut dalam cipap isteriku. Hebat juga isteriku melayan ku mungkin dia membayangkan nizam yang mengenjut cipapnya bukan aku suaminya.