About

Ex Boyfriend Isteriku 8

Pagi esoknya aku tak sedar masa bila isteriku keluar dan pergi kesekolah yang aku sedar, aku terasa batangku tengah dikulum dan diurut2. Aku buka mataku dan melihat kebawah, tanpa diduga rupa2nya ros yang tengah mengulum batangku tanpa memakai apa2 pakaian. Aku terus menyuruh ros berpusing supaya cipapnya berada dimulutku dan ros terus membawa cipapnya kemukaku. Aku terus menyelak bibir cipapnya dan aku lihat lubang cipapnya dah terbuka tak macam semalam mula2 sebelum aku merasmikan cipapnya. Sambil membelek lubang cipap ros, aku tersenyum sendiri..padan muka kamu nizam..lubang cipap bakal isteriku kamu aku dah rasmikan dulu dan dah bolos luas pun lubangnya nanti senanglah kamu tak payah susah2 nak tekan kuat2. Dah puas membelek2 lubang cipap ros, aku terus masukkan lidahku kedalam lubang cipap ros. Ros terus mengerang dan menggelek punggongnya bila terasa lidahku dah masuk kedalam cipapnya. Aku terus mengerjakan cipap ros dengan lidah dan jariku sehingga ros tak tahan dan meminta aku jolok cipapnya dengan batangku.
Dengan senang hati aku menyuruh ros menungging sambil memegang sofa, aku jolok jariku kedalam lubang cipap ros kemudian aku gosok air mazi ros dijariku kelubang buntot ros. Tujuanku bukan untuk merodok lubang cipap ros tapi hari ni aku nak rasmikan lubang buntot ros pula biar lubangnya luas sama macam lubang cipapnya. Ros menggelinjang geli bila aku gosok jariku dilubang buntotnya. Aku lakukan banyak kali sehingga lubang buntot ros dah licin dan basah, kemudian aku sapu air liurku pula pada batangku. Aku sumbat habis batangku kedalam lubang cipap ros kemudian aku tarik keluar supaya batangku betul2 basah dan aku bawa batangku kelubang buntot ros. Aku pegang pinggang ros kuat2 dan aku rodok batangku kedalam lubang buntot ros. Ros menjerit bila terasa batangku mengoyakkan lubang buntotnya.
Bila ros meneran, aku terus rodok batangku masuk habis santak kedalam lubang buntotnya. Ros perpeluh menahan sakit tapi aku tak peduli, aku biarkan batangku tenggelam didalam lubang buntot ros dan aku terus meramas payu dara ros dan menarik2 putingnya. Bila ros dah boleh terima batangku didalam lubang buntotnya, aku pun memulakan henjutkan. Mula2 aku henjut perlahan2, makin lama makin laju aku menghenjut dan ros pun dah mula merengek kesedapan. Sambil menghenjut lubang buntot ros, aku menyuruh ros merangkak kedalam bilik dimana batangku masih lagi tersumbat dibuntotnya. Sambil ros merangkak kebilik, aku terus juga menghenjut lubang buntotnya dan ros tak berhenti2 merengek2 kesedapan. Sampai didalam bilik, aku suruh ros menungging ditepi katil, aku henjut sekejap kemudian aku cabut batangku. Aku lihat terlopong lubang buntot ros yang baru aku henjut tadi dan aku buka almari baju dan mengambil vibrator kemudian aku sumbat balik batangku kedalam lubang buntot ros. Sambil menghenjut lubang buntot ros, aku ‘ON’ kan vibrator dan gosok dicelah bibir cipap ros.
Aku terus menggosok2 cipap ros dengan vibrator dan lubang buntot ros aku terus henjut dengan batangku. Ros terus merengek2 dan mendesah2 kesedapan. Bila aku dengar ros merayu2 suruh aku sumbat vibrator tu kedalam cipapnya, aku ikat vibrator dipinggangku dan aku sumbat vibrator kelubang cipapnya sambil batangku aku sumbat kelubang buntotnya. Aku terus pegang pinggang ros dan terus menghentak cipap dan lubang bontot ros sekuat hati. Bila aku terasa ros nak klimak, aku berhenti menghenjut dan mencabut batangku keluar dari dua2 lubang cipap dan bontot ros.
Aku pegang batangku dan rapatkan dengan vibrator, kemudian aku sumbat perlahan2 batangku dan vibrator sekali kedalam lubang cipap ros. Aku terus tekan batangku dan vibrator masuk perlahan2 kedalam cipap ros hingga santak kepintu rahimnya. Aku biarkan sekejap kedua2 batang tenggelam didalam cipap ros. Aku puas sebab lubang cipap ros semakin besar dan luas. Kemudian aku terus menghenjut lubang cipap ros dengan kedua2 batang, sekejap perlahan dan sekejap aku hentak sekuat hatiku hingga ros klimak 3 kali baru aku berhenti. Kemudian aku keluarkan kedua2 batang dari lubang cipap ros dan aku sumbat balik batangku kedalam lubang bontot dan vibrator kelubang cipap. Aku henjut sehingga aku terpancut didalam lubang bontot ros. Ros terus terkapar dimana separuh badannya diatas katil dan separuh lagi menungging kebawah katil. Bila aku mencabut keluar vibrator keluar dari lubang cipap ros, aku lihat lubang cipap ros terbuka besar lebih kurang sama besar dengan lenganku dan nampak isi2nya merah didalam. Aku tersenyum puas bila nampak cipap ros dah koyak rabak aku kerjakan.
Bila dah puas membelek2 lubang cipap ros yang dah rabak tu, aku pun terbaring disebalah ros. Selepas berehat lebih kurang 30', aku pun bangun, mengejutkan ros dan mengajaknya mandi bersama2ku. Selepas kami mandi, aku keluar membeli nasi lemak dan menyuruh ros memasak air. Selepas sarapan, aku menarik ros kedalam bilik dan terus melanyak tubuh ros sekali lagi. sama saperti pagi tadi, aku sumbat lubang cipap ros dengan kedua2 batang sekali gus. Tapi kali ini aku putar2 kedua2 batang didalam lubang cipap ros supaya ianya terkoyak lebih besar lagi. Buah dada ros dah tak sekeras dan sepejal macam mula2 aku pegang dan uli semalam. Selepas puas terpancut, aku dan ros terus terlena berpelukan sehingga pukul 1.00ptg.
Selepas makan tengahari, aku lanyak lagi ros sebanyak 3 kali sehingga lubang cipap ros lebam2 dan lubangnya dah terbuka luas tak kuncup2 lagi sehingga bila nak sumbat batangku kelubang cipap ros tak payah nak tunggu basah, terus je sumbat senang je masuk habis kedalam. Pukul 5 petang, aku dan ros dah siap mandi dan mengemas katil, tak lama selepas tu isteriku pun pulang. Malam tu aku tidur awal diruang tamu kerana keletihan dan esok petangnya aku pulang kerumahku di AS. Sebelum pulang aku dah mengambil nombor HP ros.